Skip to main content
beantwoord

kopieheffing kosten

  • 13 januari 2021
  • 2 reacties
  • 103 x bekeken

Ik heb mijn abonnement 15dagen geleden geannuleerd, ik begreep dat ik binnen 14dagen mijn geld zou ontvangen ik heb alleen nog niks binnen.

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hallo @Y.s,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met de terugbetaling van jouw annulering.


Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 werkdagen jouw aanbetaling terugstorten.  Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Gaat het om de kopieheffingskosten?

Ik hoor graag van je! 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

Forum|alt.badge.img+2

Hallo @Y.s,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met de terugbetaling van jouw annulering.


Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 werkdagen jouw aanbetaling terugstorten.  Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Gaat het om de kopieheffingskosten?

Ik hoor graag van je! 


  • 20 januari 2021

Dat klopt het gaat om de kopieheffingskosten. Top en bedankt