De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hello,I’ve got a problem that I have series of disconnects that appears at the same time. For example:Internet might disconnect every day at 00:36 for the period of 4-5 days~. Then for few days its OK and after that period it starts to disconnect for the next 4-5 days at the new time (lets say 19:36). After every disconnect I lose the connection for 30 sec - 1 min and it changes also the ip. Back in the days I had no issues like that. Is it possible to fix it somehow? Or its just a typical “internet” restart made by the Tele2 operator?I use iphone XR connected via the cable to the computer (hotspot).Thanks in advance,Damian
Vandaag wilde ik vanwege het ontvangen van reclame berichten door tele2 in mijn mail mijn privacy instellingen veranderen in mijn mijntele2. Daar had ik ze eerder ingesteld.Volgens de privacy policy pagina https://www.tele2.nl/privacy-policy zou je je privacy instellingen ook moeten kunnen veranderen in mijntele2;Echter als ik inlog op mijntele2 zie ik nergens meer een optie om de privacy instellingen te veranderen, dit was voorheen nog wel mogelijk, maar de optie is nu nergens meer te vinden.Als ik het me goed herinner stond er voorheen ergens een optie onderaan in de profiel/contactgegevens pagina, maar ik kan nu op geen enkele pagina in mijntele2 meer de optie vinden om mijn privacy instellingen te veranderen. Zie ik nu iets over het hoofd of is de optie om je privacy instellingen in te stellen of te veranderen nu zomaar helemaal verdwenen? Ik zou ze namelijk graag willen veranderen omdat tele2 mij spam mails stuurt met reclame van derden waar ik expliciet geen toestemming voor gege
Wat verbruikt meer? In het buitenland tv kijken op je gsm (geen wifi) óf je gsm instellen als hotspot en tv kijken op je chromebook?
Probleem: ik gebruik mijn smartphone bijna altijd binnenshuis, met een wifi-verbinding. De bundel van € 15 per maand raakte dan ook nooit op. Tot j.l. februari, toen was ineens de bundel op en moest ik bijbetalen. Heb gebeld zonder dat er echt wat uit kwam. In maart was er niets aan de hand maar op 20 april kreeg ik alwéér bericht dat bundel op was. Heel frustrerend, want dat kán gewoon niet als ik nooit buitenshuis iets doe en binnenshuis uitsluitend op de wifi.Gebeld met een Joost uit Groningen van Tele2. Hij noemde twee dingen: mobiele gegevens uitzetten omdat ik die binnenshuis toch niet nodig zou hebben. Dat werkte niet, want nu kon ik niet meer wordfeud spelen. Ik doe maar twee dingen op mijn smartphone, appen en wordfeuden. Een andere mogelijke oorzaak die hij noemde zou een zwak wifi-signaal kunnen zijn waardoor de smartphone dan af en toe niet op de wifi werkte en dus bundeltegoed begon te gebruiken.Ik heb een wifiversterker die in een stopcontact op een andere verdieping za
Mijn simkaart is geblokkeerd omdat ik 3x foute code perongeluk ingevuld hebHoe kan ik deze deblokkeren
Hallo allemaal,Ik hoop dat iemand een idee heeft, ik kan m’n telefoon nu niet gebruiken en dat is natuurlijk verschrikkelijk Ik ben het kaartje met mijn pin- en pukcode kwijt en blijkbaar had ik bij mijn nieuwe abonnement nog geen nieuw Mijn Tele2 account aangemaakt.Is er een andere manier om vandaag, op zondag, achter mijn pin- of pukcode te komen?
Hoort bij andere topic, excuses.
Hoi! Ik heb in Oktober mijn toestelkrediet afgelost, maar ik betaal sindsdien nog steeds iedere maand voor mijn toestel. Gebeld met tele2, ze waren de betaling kwijt, opestuurd, geen reactie. Week later gebeld, ik moest nog eventjes doorwachten, ze zouden haast. 1 maand hierna nog een keer gebeld, ze gingen er weer achter aan, nog een keer betaling opgestuurd, geen reactie.Vorige week weer gebeld, ze vertelden me toen dat de sectie facturen mij op die dag zelf, of de dag erna terug bellen. Niet gebeurd.Wat nu?
Ik ontvang geen sms van marktplaats. Heb het ook meerdere momenten geprobeerd. Zag dat de vraag al eerder is gesteld en toen konden jullie helpen, hoop nu ook! De eerste vijf cijfers van nummer zijn 43299. Bij voorbaat dank.
Ik heb iets vreemds gemerkt.Ik woon nu dus sinds ongeveer 2 jaar in het buitenland (Noorwegen) en heb sinds kort het probleem dat wanneer de oom van mijn partner (woont in Noorwegen met een Noors telefoon abonnement) mij een berichtje stuurt dat zijn nummer iedere keer verandert.Dit is niet het enige, het nummer is van een Noors begin +47 naar +33 en dan nu naar een +41 nummer gegaan.Ieder bericht komt aan bij mij als een ander nummer ondanks dat niks is verandert met zijn nummer/abonnement.Hebben andere klanten dit ook gemerkt of weten jullie hier iets meer over?Extra informatie:Alle berichten die ik verstuur naar het originele +47 komen allemaal aan.Het gebeurde voor het eerste keer deze maand. (zover ik kan terug zien)Enigste wat er is verandert sindsdien is het netwerk update buitenland van Tele2
Sinds een paar dagen werkt mijn 4G niet meer op mijn telefoon (iPhone 8+). De APN staat gewoon goed. Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?
Hallo, ik krijg heel veel anoniem van onbekende.ik kan anoniem niet geblokkeerd.Waar kan ik anoniem geblokkeerd? Instellingen - Telefoon - Houd onbekende bellers stil = AANdie werkt echt niet. Toestel: iPhone 12 pro Max ik ben zelf zwaar slechthorende, ik wil niet dat iemand mij bellen met anoniem nummer. Wel minste 20x per dag. Wat moet ik doen? mvg Marcel
Ik heb mijn toestel begin dit jaar afbetaald end heb de eerste 3 maanden er took niks meet van op mijn factuur gezien. Maar in het factuur van april staat ineens een kredietbedrag van €84 open voor het toestel dat ik afbetaald heb.Er staan ook minibedragen van mijn oude abonnement ineens op mijn factuur terwijl ik inmiddels alweer drie maanden unlimited heb.. Vindt het nogal vaag end zou graag wat hulp willen. Dank alvast
Ik kan eigenlijk al maanden geen sms binnen krijgen van mensen met andere providers. Het wordt ondertussen wel vrij onhandig en ik heb alles al geprobeerd qua instelling veranderen en zelfs een andere berichten app maar niks werkt.Ik hoop dat dit op te lossen is. Ik kan nog wel sms versturen en die komt ook aan bij mensen met een andere provider maar zij kunnen dus niet reageren. Maar bellen werkt wel. Ik vind het wat gek.
Beste Tele2, Ik ben klant bij Tele2 en zag op https://www.esim.nl/abonnement/ dat een Tele2 eSIM nog niet verkrijgbaar is en ik kan het ook niet op jullie website vinden, klopt dat? Ik krijg de nieuwe iPhone 11 en zou dolgraag gebruik willen maken van de dual sim functie met de ingebouwde eSIM. Nu heb ik al een privé abonnement bij Tele2, en zou dus graag een tweede abonnement (voor eSIM) willen afsluiten als zakelijk nummer. Het liefst ook bij Tele2, maar alleen t-mobile nederland biedt nu nog ondersteuning hiervoor. Ik zou dus een 2e abonnement bij T-Mobile kunnen nemen, maar het liefst zou ik twee abonnementen bij jullie afsluiten. Enkele vragen van mijn kant: Klopt het dat eSIM nog niet mogelijk is bij Tele2? Als dit al wel mogelijk is, hoe kan ik dit activeren als ik een tweede sim only abonnement bestel? Zo niet, vanaf wanneer bieden jullie wel ondersteuning voor eSIM? In 2019? Of eerder 2020? En Tele2 is toch door T-Mobile overgenomen? Bij hen is dit al wel mogelijk, w
Opvallend hoge kostenHet kan ook zijn dat je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt. Bijvoorbeeld omdat je in het buitenland bent en je telefoon hebt gebruikt. In dat geval kunnen wij ervoor kiezen om je af te sluiten voor je eigen bestwil. Zo beschermen we je tegen nog meer kosten. Mooie tekst op de website van Tele2 , helaas staat er niet bij vermeld dat ze 200/300 euro aan vreemde sms kosten naar het buitenland in 1 uur tijd niet zien als opvallend, en bij mij pas na 1,5 dag ingegrepen hebben waardoor ik ruim 2000 euro aan sms kosten naar het buitenland opgebouwd heb voor ik geblokkeerd werd.Contact opgenomen met klantenservice en na ruim maand geblokkeerd te zijn en meerdere mensen bij de klantenservice gesproken te hebben toch weer aangesloten, vrijwel iedere medewerker die ik gesproken heb vertelde me dat het vrijwel zeker om een scam ging aangezien ik mijn telefoon meteen die eerste keer naar fabrieksinstellingen gezet te hebben en mijn laptop heb ge-reinstalleerd te
Ik zag wat nieuws bij het bestellen:Sim Only abonnement: check onze goedkope aanbieding | Tele2Unlimited Data Elk WeekendMeer informatieMet Unlimited Data Elk Weekend ben je ieder weekend: Unlimited online in NL en heb je maandelijks 3 GB extra data in de EU. Alleen i.c.m. een 5 GB, 10 GB of 20 GB databundel. aanvullende-voorwaarden-unlimited-data-elk-weekend.pdf (tele2.nl)
Goedenmorgen,Ik ben mijn pukcode kwijt en deze heb ik nodig omdat mijn simkaart is geblokkeerd, ik heb nog geen tele2 account om deze pukcode op te vragen van ik kan geen account aanmaken zonder hem te verriferen en dat gaat via sms maar die ontvang ik natuurlijk niet. Al wil ik het via email doen gaat dat ook niet want krijg niks binnen hopelijk kan ik geholpen worden, want kan al 3 dagen niet bellen of gebruik maken van mijn abbonement. Met vriendelijke groet. T-jay
Hallo, mijn oma zit te kijken naar een nieuw toestel met abonnement. Nu heeft ze een telefoon met een prepaid kaart van kpn, en wil graag dit nummer behouden is het mogelijk om een Tele 2 abonnement te krijgen met nummerbehoud ? met vriendelijke groet caithlyn
Geachte heer/mevrouw,Ik zou graag mijn belgeschiedenis willen inzien van de maand augustus omdat deze niet zichtbaar is op de factuur. Graag ontvang ik deze van jullie. met vriendelijke groet,Shanti Yenipazar
Ik heb onlangs bij tele2 de Samsung s21+ aangeschaft waar een promotie bij zat. Ik zou deze graag willen claimen, maar ik heb bij het ontvangst geen aankoopbewijs ontvangen. Mijn vraag is dus hoe ik deze promotie nu moet claimen?
Ik heb in 4 weken tijd tot 2x toe een verkeerd omgezet sim-only abonnement geprobeerd te annuleren. Dit is nog steeds NIET verwerkt. Wie lost dit op?Dit is chronologisch het verhaal:In november heb ik telefonisch contact met de klantenservice opgenomen om informatie in te winnen over een combi-abonnement internet+mobiel, als aanvulling op mijn mobiele sim-only abonnement (maandelijks opzegbaar). Hierover ben ik teruggebeld, echter had ik toen al besloten een ander internet abonnement af te sluiten. De tele2 medewerker rondde het gesprek af en zei ‘ik kan u nog wel een 2 euro korting aanbieden op uw huidige telefoonabonnement’. Overigens zonder verdere toelichting. Hiermee ging ik akkoord.Enkele weken later zag ik, toen ik inlogde op mijntele2, dat er een 2-jarig sim-only abonnement geregistreerd stond. Vandaar waarschijnlijk de korting. Dit is mij telefonisch niet toegelicht en hier zou ik ook niet mee akkoord zijn gegaan. Dus, ik wilde dit abonnement gaan annuleren.Poging 1: bellen me
Ik kreeg bericht dat ik mijn abonnement mocht verlengen met nieuwe toestel, 3 mnd voor de eind datum, dit heb ik gedaan met nummer behoud! Ik kreeg mijn toestel maar met nieuwe simkaart, die ik niet heb gebruikt omdat ik opgegeven had dat ik mijn nummer wilde behouden. Tot mijn verbazing krijg ik nu steeds twee facturen voor twee aparte abonnementen wat zeker niet de bedoeling is! Ik heb hier over gebeld en tele 2 verteld dat er waarschijnlijk iets verkeerd is gegaan toen ik online alles had ingevuld en dat het bij de werkelijke eind datum van mijn oorspronkelijke abonnement gecorrigeerd gaat worden en behoud ik mijn eigen nummer…...maar krijg ondertussen wel 2 abonnementen te betalen, wat ik niet ga doen! Ik heb niet om een nieuwe abonnement gevraagd! Ik heb verlengt met nummer behoud! Kunnen ze mij nu gewoon voor twee aparte abonnementen laten betalen?
Ik heb nu een andere provider, en dit loopt dus tot 1 oktober 2021, maar in midden augustus weet ik pas of ik een nieuwe abonnement met telefoon wil nemen, kan dit? Want op de site staat 4 maanden van tevoren aanvragen. Hoe lang duurt het in totaal voordat je de nieuwe kan gebruiken?(nadat je nummerbehoud hebt aangevraagd)
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.