Sinds een paar dagen werkt mijn 4G niet meer op mijn telefoon (iPhone 8+). De APN staat gewoon goed. Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?
Ervaar je dat overal, dus in meerdere plaatsen/steden? Is je toestel nog wel verbonden met het netwerk? Kan je nog wel bellen? Bevind je je in Nederland? Heb je nog voldoende data tegoed in je bundel (check de mobiele app of Mijn Tele2)? Werkt data wel als je het toestel op 3G zet?
Ja bij meerdere plekken! Er staat boven aan m’n scherm gewoon 4G maar als ik een willekeurige app open doet er geen een het. Bellen en smsen gaat gewoon! Ben gewoon in Nederland en ik heb nog meer dan genoeg data! Het werkt ook niet als ik hem op 3G zet.
Zou je in dat geval de simkaart eens in een ander toestel kunnen testen?
Ik neem aan dat je het toestel al een keer opnieuw hebt opgestart.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.