De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Als je een bedrag hebt gestort, kloppen de verrekeningen niet. De eerste maand dat er verrekend wordt is er ineens al een maand afgeschreven (zie onder uitleg). Ik heb op 11-2 een bedrag van 414,44 gestort. De eerste maand waar dit mee wordt verrekend is dus Februari. Echter op de factuur staat dat het te verrekenen bedrag 361,44 is (blijkbaar is er al een maand af?) en dat het bedrag dat nog over is, 308,44 is. Er is niks met Januari verrekend, dus dit klopt natuurlijk niet.Snelle berekening zou zijn dat op de factuur van September +9,56 zou moeten staan (immers 53*8 = 424. 414,44-424 = 9,56). Even afwachten maar ik heb zo’n bruin vermoeden dat dit niet goed zal gaan gezien bovenstaande.
Beste mensen van de forum.In 2015 heb ik een toestel (Galaxy S5) gekocht. Deze toestel gebruik ik als ik met vakantie ga. Om een abonnement te kopen (buitenland) moet ik de factuur laten zien. Is het mogelijk een kopie aan Tele2 aanvragen?Ik zie graag reacties tegemoet. Bedankt. Tortugo
Ik heb zojuist mijn factuur zelf betaald bij jullie en er staat dat ik nog niet betaald heb plus mijn simkaart is geblokkeerd en daardoor kan ik niet naar de klantenservice bellen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Ik wil mijn huidige abonnement verlengen maar nog even geen nieuwe telefoon, doet het namelijk nog prima.Kan ik nu voor sim-only kiezen en dan over 7 maanden alsnog een nieuw toestel bestellen bij Tele2?Als ik de mogelijkheid om later alsnog een nieuw toestel te bestellen wil behouden voor welk sim-only abonnement moet ik dan kiezen?Mijn voorkeur gaat uit naar een abonnement met de laagste kosten ( 2 jaar ) maar kan ik dan ook later nog besluiten om alsnog een nieuw toestel te bestellen?
Goede dagIk ben sinds 20 december 2020 niet meer woonachtig in Nederland en heb dat duidelijk aangegeven via een van de tele2 medewerkster. Ik zie dat er nogsteeds geld van mijn rekening wordt afgetrokken en dat er een verzoek is verstuurd naar een incassobureau. Kunt u misschien voor mij kijken waar het probleem vandaar komt ? Want ik heb duidelijk aangegeven dat ik terug kom naar het land van herkomst, maar er is iets verkeerd gegaan Ik hoor het van u
Beste tele 2, Voor een paar weken geleden heb ik met jullie gebeld omdat er volgens jullie een betaalachterstand was die ik niet eens heb (betaal altijd netjes optijd)1 van uw medewerkers heeft gezegd dat de facturen netjes zijn verwerkt dus dat er geen probleemzou moeten ontstaan. Maar het volgende is gebeurd: ik ben gisteren van alles afgesloten.zouden jullie dit willen herstellen? Want dit klopt niet. Mvg, T.C. van Alphen
Hallo,Ik kan niet inloggen op mijn tele 2 account.Ik heb al meerdere malen me wachtwoord veranderd dat lukt maar hij zegt dat de combinatie van gebruiksnaam en wachtwoord niet overheen komt.Terwijl ik wel mailtjes van teke 2 op mijn email binnen krijg. Zou graag geholpen worden!
hey, Ik ben mijn kaart met pukcode kwijt en kan dus niet meer inloggen op mijn telefoon.ik had nog geen mijntele2 account gemaakt met een gelinkt telefoon nummer dus kan niet reageren op het bericht dat mij verstuurd is. kan iemand mij hier mee helpen? mvg,Marius Kulpe.
Hoi, vandaag heb ik mij door de telefoon laten verlengen. Alleen had ik hier nog niet over nagedacht. Graag zou ik het willen Annuleren.dit had ik telefonisch al gedaan en werd bevestigd door de medewerker en heb een annuleringsmail ontvangen. MAAR tot mijn verbazing is er een half uur later toch een verlening gedaan. Zonder dat ik iemand heb gesproken. Nu kan ik niemand bereiken.
Ik heb via Belsimpel mijn abonnement verlengd, 5G geactiveerd in ‘Mijn Tele2’ & een toestel wat 5G aankan aangeschaft (Galaxy A 51-5G).De settings staan naar mijn idee goed, (bij de Netwerkmodus Tele2 is 5G/4G/3G/2G (automatisch verbinden) geselecteerd), als toegangspunt is T-Mobile Internet ingesteld & geselecteerd (Tele2 maakt gebruik van het T-Mobile netwerk).Ik kom echter niet hoger dan een 4G+ verbinding & er is gewoon niks te vinden op internet.Er is 5G-dekking in mijn buurt (dochter heeft volle bak 5G met een T-mobile abbo), maar ook in de rest van het land werkt 't niet.Iemand hier enig idee hoe ik 5G aan de praat krijg op mijn Galaxy A51-5G?
Mijn zusje van 9 zat op mijn oude telefoon heel onschuldig een spelletje roblox te spelen. Nu zie ik dat ze per ongeluk voor €200 aan robux heeft zitten kopen. Nu hoopte ik dat dit makkelijk terug te krijgen was door dit te refunden via een mail die ik had gekregen, na dit te hebben gedaan ( en aan alle voorwaarden voldeed) bleek dit maar niet te werken. Ik moest dus een mail sturen naar de app ontwikkaar, ook gedaan. Vrij snel een mail terug ontvangen waarin stond dat ik contact op moest nemen met de provider omdat de betaling via de tele2 factuur van mijn abbonement is gegaan. Nu ben ik al de hele avond bezig om mijn 200 euro terug te krijgen en ik hoop dat dit het einde is van mijn zoektocht, zou iemand mij kunnen helpen
Hallo,ik heb mijn telefoon pas een weekje en hij wordt constant warm. Zelf zit ik niet vaak op wat kan ik doen?
Sinds je meerdere nummers kunt beheren is het inloggen in de app omslachtig; eerst gaat face is Ann der gang en dan moet je alsnog user ID en wachtwoord ingeven. Wie heeft dat verzonnen?
Ik heb al een tijdje last van mijn mobiele data. Er staat namelijk EDGE en geen 4G. Hoe kan ik dit oplossen.
Ik heb nu 2 dagen de samsung galaxy s21 in bezit besteld met een maandelijks opzegbaar abbonement maar ik zou toch liever de samsung galaxy s21 plus willenKan ik dan dan de telefoon retourneren en dan opnieuw bestellen of kan ik hem ruilen en dan de resterende prijs afbetale.
Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd en mijn oude simkaart geblokkeerd. Ik heb zojuist mijn nieuwe simkaart ontvangen en wil deze vanzelfsprekend direct activeren omdat ik niet bereikbaar ben. Alleen lukt het activeren niet want ik krijg een sms controle en een sms controle werkt niet als de simkaart zelf nog niet geactiveerd is. Hoe kan ik mijn simkaart activeren?
Helaas heb ik met Tele2 Unlimited Data geen bereik op de camping, opzeggen online gaat helaas niet, via de chat ging ook niet……. ergernis stijgt, moet je bellen…. en dan…… Krijg je gelijk een super vriendelijke medewerker aan de lijn, die hoort dat je het abonnement niet kan gebruiken vanwege geen bereik en zorgt ervoor dat het abonnement stopt. Zonder er nog iets uit te willen halen. Echt een super groot compliment voor deze medewerker!!!!!! Door zijn reactie en actie zorgt het ervoor dat ik dit verhaal met vrienden zal delen en in de toekomst zal kijken of er inmiddels een betere dekking is. Want ik kreeg het gevoel dat het om mij ging. Bij de chat kreeg ik dat totaal niet, toen was het gelijk, we gaan eerst eens kijken of dat contractueel wel mag etc etc.Zo zie je weer dat klantvriendelijkheid vaak uit de mensen zelf komt. Hopelijk kan deze medewerker (telefonisch call center) een voorbeeld zijn voor zijn collega’s. Nogmaals dank en zodra er dekking is ben ik uiteraard terug! Met vr
Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen vanwege het vernieuwede netwerk. Maar echter kan ik deze niet activeren. Ik ontvang namelijk geen SMS. Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Ik heb een nieuwe simkaart maar de activatie met de 19 cijferige code werkt niet. Ik ontvang geen sms met code. Wie kan mij helpen?
Beste, Tot mijn verbazing kwam ik deze maand kwam ik twee afschrijvingen op mijn rekening tegen. Ik kwam na veel bellen met de Tele2 klantenservice achter dat ik momenteel twee abonnementen heb waar ik maar eentje gebruik maak.Dit is gebeurd in de periode dat ik mijn abonnement wilde verlengen en het moment ik doorklikte een storing op de website kwam. Vervolgens heb ik voor de twee de keer succesvol mijn abonnement verlengt en kreeg ik een aantal mailtjes binnen dat de aanvraag is gelukt.Omdat ik ook die zelfde tijd een mail binnen kreeg dat het tijd werd om mijn abonnement te verlengen raakte ik het overzicht kwijt wat wat was en na bellen scheen het allemaal goed te gaan. tot vandaag.Ook heb ik de tele2 app gebruikt om te kijken welke mobiele abonnementen lopen maar helaas stond er en nu nog steeds alleen mijn huidige abonnement op.Ik heb schijnbaar een abonnement die mijn huidige nummer (nummerbehoud) die goed is en een ander nummer zonder nummerbehoud die onjuist is aangeschaft.
Goedemorgen dame/heer,Als gezin gaan wij dit jaar voor 4 weken naar een camping in Frankrijk. Dit zal eenmalig zijn, volgend jaar gaan wij weer naar de camping in Spanje. De camping in Spanje heeft wifi, de camping in Frankrijk echter niet.Om toch gebruik te kunnen maken van onze devices wil ik dit jaar in Frankrijk een aangeschafte mifi-router gaan gebruiken. Om die reden ben ik dus op zoek naar een simkaart, maandelijks opzegbaar en met een onbeperkte internet bundel.Na veel zoeken ben ik bij een simkaart van Tele2 uitgekomen (die van € 27, eenmalig €20, maandelijks opzegbaar, Unlimited GB/bel/sms en 4G). Ik heb de volgende vragen:ik betaal dus genoemde bedragen, zonder andere extra's?na de vakantie direct opzegbaar, hoe doe ik dit en wanneer is simkaart opgezegd?Alvast bedankt voor jullie reactie.Een hartelijke groet,Frank
ik heb enkele uren geleden een telefoon met abonnement besteld, toen stond er dat ik een bevestiging mail zou krijgen waar ik ook kon betalen, alleen niet heb ik niet onrvangen. wat gaat er mis??
Dear Sir/Madam,Hi, I have been really stressed and sick about all the mistakes that the Tele2 staffs have made these days. First of all, I have lost my phone two weeks ago and I immediately called to suspend the card and to get a new simcard. I have waited for five days for nothing , and when I called again, one of the staff told me that the new card was not sent at all, the previous staff has forgotten to do it! So I have waited for another three days! This week, I have called to order another simcard for work, the staff filled up my names wrongly even though I have clearly repeated which are my first and last names. Ended up, she took a name from my email address and assume that that's my surname, I called to inform her but she said she cannot change anything, only the AMP staff can change it. So I have waited for another day for the AMP staff to come, and he rejected to give me the simcard because there were not just the name mistake, but also the document mistake! The Tele2 staff h
Hey, ik heb zojuist een nieuwe abonnement afgesloten, alleen ben ik zeker dat ik heb geselecteerd dat ik mijn nummer wil houden… Alleen in de bevestigings email staat dat het niet zo is, mijn oude nummer zit al bij tele2 alleen staat op een andere ID naam… Nu wil ik graag mijn nummer nog behouden, kan dat?
Ik heb meerdere malen gelezen, maar ook ervaren dat Tele2 in uitzonderingen de BKR a2 codering verwijdert. Meerdere malen gebelt maar niet verder gekomen. Ik weet dat dit mijn eigen fout is, maar door dit kan ik waarschijnlijk volgende week mijn droomhuis niet kopen. (Overigens direct betaald destijds) Ik hoop dat een van jullie dit leest en mij kan helpen, ik ben echt wanhopig. Alles op orde en een stomme registratie van 600 gooit roet in het eten. PLEASE, DELETE MIJN BKR..
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.