De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik heb een nieuwe sim kaart binnengekregen alleen me oude sim is kapot en kan daardoor geen verificatie doen en ook niet via mijn tele2 activeren
Hi! ik wil graag mijn abonnement verlengen met een nieuw toestel, maar nu zag ik dat mijn abonnement nog op de naam van mijn moeder stond. Ik kreeg een mail dat het tot 10 werkdagen kan duren voordat deze contract overnamen behandeld wordt, maar ik ga op vakantie en zou dan graag mijn nieuwe toestel meenemen. Heeft iemand ervaringen met hoe snel deze procedure normaal duurt? want ik zou heel graag mijn nieuwe toestel meenemen op vakantie! groetjes!
Hoi! Ik heb zojuist mijn huidige iPhone 11 abonnement afbetaald. Nu staat er dat ik pas over 1 dag en 23 uur kan verlengen. Kan ik ondertussen wel al een ander telefoon-abonnement afsluiten? Of moet ik wachten totdat de timer van mijn vorige abonnement verlopen is. Mvg,Fabian Wout
Hey Tele2 ik heb geen netwerk in het buitenland, ik heb alles geprobeerd wat andere mensen op het forum aangaven en hij doet het alsnog niet! Probeer je eens voor te stellen dat je probeert te navigeren of geld over moet maken en je verbinding doet het niet. Waardeloos!!!
Goedenavond,Na 4 jaar dezelfde simkaart te gebruiken ben ik het kaartje met mijn pukcode kwijt. Helaas heb ik ook niet eerder gebruik gemaakt van Mijn TELE2 waardoor ik nu online niet bij mijn pukcode kan. Is er iemand die mij aan mijn pukcode kan helpen. Groetjes Lisa
Ik wil graag mijn abonnement verlengen omdat het nu kan, en ik wil de Samsung galaxy note 20 of de Samsung galaxy note 20 ultra en beide staan ze er niet bij. Kijk ik allerdings op een andere site kan ik wél die telefoon via jullie afsluiten/verlengen. Waarom kan ik die niet op jullie website vinden en gewoon makkelijk verlengen? Waardeloos hoor, zo oud is die ook weer niet en ik wil weer een Samsung note! Mvg Maria
Hallo, er staat dat ik al heb betaald wat ook inderdaad is, en nu in mijn mail komt dat factuur nog open staat, zoals vorige maand is het 2 keer van mijn rekening af gegaan, en nu van deze maand Mei 1 keer, en wil niet dat het nog voor de 2 e keer gebeurd, zouden jullie er iets mee kunnen doen? groetjes Amber
Beste Tele2/Lezers, Sinds een maand of 2 heb ik problemen met mijn bereik zowel internet 4G als bellen. Eerst dacht ik dat het aan mijn simkaart lag. Dus ik een nieuwe sim besteld erin gestopt, maar nee geen resultaat. Toen dacht ik dan zal het aan mijn telefoon zelf liggen.Dus toen heb ik heb mijn iphone 11 op (21-5-2021) ter reparatie opgestuurd naar dr mobile hiervoor en zij claimen dit 'gefixet’ te hebben. Dat is echter niet zo. Vandaag (28-5-2021) kreeg ik mijn telefoon weer in de brievenbus terug maar hij werkt nog steeds niet. 4G verliest zijn signaal snel en volgens mij lijkt hij ook de simkaart niet te detecteren na een tijdje. Toen heb ik de klantenservice van Tele2 opgebeld en werd ik doorgeschakeld naar de technische dienst. Tijdens dit gesprek heb ik contact gehad met dhr. E. Zandvoort. Enorm helpzame medewerker die mij vervolgens meerdere malen heeft moeten terugbellen omdat het bereik wegviel… Hij stuurde mij een lijst door met andere oplossingen die ik zou kunnen prober
Waar kan ik zien of vinden wat het kost om te bellen naar amerika?
Beste,Ervaren jullie het zelfde probleem,Maand geleden had ik ook al een bericht geplaatst dat ze de factuur die afbetaald is en dat de factuur in mindering gebracht dient te worden van €60 naar €27.We zijn nu ruim een maand verder en ja hoor ze incasseren weer €60 van me bank dat er nu meer dan 24 betalingen heeft plaats gevonden, wat een oplichters en nalatigheid en wat een slechte dienstverlening helemaal klaar met tele2 weg ermee..Met vriendelijke groet,Wes
Goedemorgen,ik heb onlangs een nieuwe simkaart gekregen alleen ik kan m niet activeren. Ik krijg geen SMS omdat de sim niet geactiveerd is.
Hoi, In de oude app had ik mijn beide telefoons (nummers) waar ik verbruik e.d. kon zien.In de nieuwe app krijg ik maar 1 nummer? Ook zijn de rekeningen nu apart, terwijl die eerst samengevoegd waren.Hoe krijg ik nu mijn 2e nummer in de app te zien of toegevoegd?En als dat niet kan, hoe kan ik dan 2e nummer beheren/zien?!?!?Dank alvast,Casper
Hoi! Ik ben net overgestapt naar Tele2 maar ontvang nu helemaal geen verificatie smsjes weer (bijvoorbeeld van Klarna). Is hier een oplossing voor? Ik kan nu dus namelijk helemaal niet meer op mijn Klarna account komen en dit is wel belangrijk.
Beste Tele2,Afgelopen tijd heb ik veel contact gehad omtrent het vervroegd verlengen van mijn abonnement. De eerste keer was er door een medewerker van Tele2 een bestelling geplaatst die niet goed is door gekomen Hierdoor heb ik telefonisch contact gezocht wel 12 keer en zou meerdere malen terug gebeld worden dit is tot heden niet gebeurt en nog steeds geen antwoord op me vraag hoelang het zo duren tot ik me telefoon binnen heb?Ik had 7 dagen de tijd om een vervroegde abbo + iphone 12 af te sluitenIk hoor graag wat de mogelijkheden zijn.Groet,M.C
Beste, Momenteel heb ik een sym only abonnement lopende (al ongeveer 5 maanden). Ik wil een nieuwe telefoon kopen met een bijbehorende abonnement, kan ik met mijn huidige sym only abonnement verlengen met een nieuwe telefoon erbij? Zodat ik hem per maand kan afbetalen.
Is er een stappenplan ter beschikking om mijn mobieltje zonder internet in te stellen?Dit naar aanleiding van het overschrijden van een datalimiet.Sinds kort heb ik een samsung A21s.Ik wil dus geen gebruik maken van b.v. de instellingen van Samsung, Google en allerlei apps.Is het tevens mogelijk om mijn aanmelding via de simcode uit te zetten?Heb via de mogelijkheid: instellingen → privé gezocht, doch kon geen optie vinden.Ik wil alleen het mobieltje gebruiken als telefoon.In afwachting van een reactie.
Hi allen,Na enkele jaren bij Tele2 te hebben gezeten, ben ik per 30-04-21 naar een andere provider overgestapt. Dit was ook de afloopdatum van mijn 2-jaar mobiele abonnement. Dit heb ik enkele maanden van tevoren al in gang gezet. De nieuwe provider zou mijn opzegging automatisch regelen.Echter krijg ik nu wel een factuur over de maand mei. Ik kan deze factuur niet openen, omdat ik niet kan inloggen op Mijn Tele2. Zo worden mijn inloggegevens niet herkend en mijn mobiele nummer ook niet als ik mijn inloggegevens wil opvragen.Wat kan ik het beste doen? Ik heb net de klantenservice gebeld, maar had 30 wachtenden voor me. Ik zou graag zeker willen weten dat ik in juni niet weer een factuur ga krijgen en zou de factuur van mei graag in willen kunnen zien.Alvast bedankt,
Ik heb een nieuwe simkaart toegestuurd gekregen, omdat mijn oude simkaart gestolen is. Ik wil graag mijn nieuwe simkaart activeren, maar het lukt niet, want ik krijg de verificatie code op de oude simkaart. Wat moet ik doen?
Hallo, Ik ben mijn pukcode kwijt en had van te voren nog geen tele2 account; en kan het nu dus niet maken doordat je een verificatie sms moet krijgen. Daarbij heb ik geen andere telefoon tot mijn beschikking om een klantenservice medewerker te bellen. Werkt de klantenservice ook via het community platform?
Afgelopen week kreeg ik een virus op mijn telefoon waar door ik mijn telefoon moest reseten.Sinds dien, doet mijn 4g het niet meer en ik kan ik niet meer naar andere mensen bellen, terwijl mensen mij wel kunne bellen. Ik heb alle factures netjes betaald. Kan iemand mij hier mee helpen A.U.B.
HalloHallo. Heb problemen met het activeren van de simkaart bij nieuwe abonnementtelefoon. Gaat niet want heb daar niets over ontvangen! Kan ook niet inloggen op MIJN TELE2 want gebruikersnaam en wachtwoord worden niet geaccepteerd, ook niet nadat ik nieuwe heb aangevraagd/veranderd/ingesteld. Kan zijn dat er verwarring is over het juiste e-mailadres maar daar ga ik en plein public niet over uitweiden. Bellen en gebeld worden gaat dus niet! Graag contact met een moderater over mijn vraag hoe de simkaart geactiveerd kan worden. Bij voorbaat dank!
Vervolg op dit topic: Tele2 app werkt niet meer overzetten niet bekend? | Tele2 ForumTele2 app werkt niet meer overzetten niet bekend? | Tele2 ForumDit was toen de laatste status:Update vanuit Tele2.Contact gehad met de TD, deze gaf duidelijk aan dat de P30 serie van Huawei en daar onder series niet meer ondersteunt gaan worden in het nieuwe T-Mobile/Tele2 systeem mbt Vowifi en VoLTE. De reden is dat Huawei geen update meer gaat aanbieden voor deze toestellen en daar onder is waarschijnlijk door de kosten die hier mee gemoeid zijn.. De TD gaf aan dat ik met T-Mobile wel VoLTE en Vowifi zou hebben, maar dan ben ik wel stuk duurder uit voor de helft minder internet GB.. Helaas ben ik wel afhankelijk voor Vowifi en moet ik dus verder kijken, zonder VoLTE kon ik nog wel leven. Dus moet ik verder kijken, maar kom wel weer terug als ik ooit een nieuwe telefoon heb . Nu naar een uitstapje dacht ik weer voor tijdelijk terug te gaan bij Tele2. Nu tot mijn grote verbazing kan ik opeens wel weer
Ik wou een paar dagen terug klant worden bij KPN Zij gaven echter tot mijn verbazing aan dat ik geregistreerd stond bij preventel namens Tele2 Tele2 kon echter geen enkele gegevens en/of vordering terug vinden in hun systeem daarna contact opgenomen met bos incasso ook zij gaven aan dat dit wel heel erg vreemd is gelet op het feit dat er in hun systeem OOK geen enkele VORDERING open stond Door de bovengenoemde foutieve SPOOK REGISTRATIE word ik verplicht om wekenlang via bureaucratische omwegen mijn registratie te verwijderen zodat ik een nieuwe abonnement kan afsluiten.Hartelijk dank hiervoor Tele2 jullie zijn goed bezig!! Applaus!!
Hoi allemaal, Er is een man die ik niet meer wil spreken. Ik heb hem meermaals verzocht me met rust te laten. Hij is overal geblokkeerd. Nu blijf ik alleen meldingen ontvangen wanneer hij me een SMS stuurt. Vannacht heeft hij me meer dan 10 keer een SMS gestuurd. Ik krijg hier dan dus steeds een melding van. Kan ik iets doen zodat hij helemaal geen SMS meer kan sturen, of zodat ik geen meldingen krijg? Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Zoals mijn username en de titel al aangeven: ik heb geen 4G in het buitenland. Het is mei 2021, tegen juni aan, en ik hik al 2 jaar tegen dit probleem aan zonder enige duidelijkheid. Ik heb een beste tijd terug een mail van jullie ontvangen dat wij als gebruiken over zouden gaan op het T-mobile netwerk en dit het probleem op zou lossen. Dit is nogsteeds niet zo!!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.