In de oude app had ik mijn beide telefoons (nummers) waar ik verbruik e.d. kon zien.
In de nieuwe app krijg ik maar 1 nummer? Ook zijn de rekeningen nu apart, terwijl die eerst samengevoegd waren. Hoe krijg ik nu mijn 2e nummer in de app te zien of toegevoegd? En als dat niet kan, hoe kan ik dan 2e nummer beheren/zien?!?!?
Dank alvast,
Casper
Beste antwoord door pipodeclown
Na de migratie heeft elk telefoonnummer een eigen account gekregen in het nieuwe systeem. Als je inlogt zie je nu 1 van de telefoonnummers. Pas hiervan de gebruikersnaam aan, dat mag ook iets anders dan een e-mailadres zijn. Daarna nogmaals met de oude gegevens inloggen toont dan het 2e account. Je kunt dan beide accounts toevoegen in de mobiele app.
Na de migratie heeft elk telefoonnummer een eigen account gekregen in het nieuwe systeem. Als je inlogt zie je nu 1 van de telefoonnummers. Pas hiervan de gebruikersnaam aan, dat mag ook iets anders dan een e-mailadres zijn. Daarna nogmaals met de oude gegevens inloggen toont dan het 2e account. Je kunt dan beide accounts toevoegen in de mobiele app.
Je kan jouw gebruikersnaam gemakkelijk wijzigen in jouw MiijnTele2! Gebruik hiervoor de webversie van MijnTele2. Onder het kopje ‘Mijn Gegevens’ kan je de gegevens aanpassen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.