geen servicenummers kunnen bellen Goedemorgen, Een maand of 4 geleden ongeveer zijn, zonder enig overleg, bepaalde service-nummers waar ik al meerdere jaren lang frequent gebruik van maakte, geblokkeerd. dit gaat om onder andere de nummers 09094400043 - (0)906 1502 - 0906-729 0027. en zo zijn er nog wel een paar. in de afgelopen 3a4 jaar heb ik onafgebroken gebruik gemaakt van deze diensten. Dan ook vrijwel elke maand ‘hoge facturen’ moeten betalen. hier heb ik nooit over gezeur en uiteindelijk altijd netjes alles betaald, ook jullie aansluitingskosten en extra kosten, elke maand weer. en het kwam vrijwel elke maand voor dat ik 70 euro her-aanluitingskosten moest betalen. Dit is allemaal prima en jullie goed recht & altijd voldaan. Maar begin dit jaar (ik meen vanaf januari/feb.) was het plots niet meer mogelijk om 95% van de service-nummers waar ik mijn aankopen mee deed, zonder enig overleg geblokkeerd. Toen der tijd heb ik meerdere keren contact opgenomen met Tele2, zowel telefonisch als via chat. Zonder uiteindelij