De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hi, Ik heb 19-07-2021 de Samsung Galaxy S21 5G besteld met toen de status leverbaar vanaf 23-07-2021. Nu staat er bij het product op de website een andere levertijd. Hoe weet ik wanneer ik wat kan verwachten qua levering van de Telefoon? Met vriendelijke groet,Aimée
Ik heb op 18-06 een bestelling geplaatst (S21). Deze bestelling is eergisteren voor de 3e(!!!) keer verlaat, het enige wat ik krijg is een sms met helaas lukt het niet om je telefoon voor de afgesproken datum te bezorgen.. Hij zou tussen 5 en 7 juli bezorgd worden en ondertussen is het al tussen 6 en 10 augustus. Als jullie niet kunnen leveren geef het gewoon aan dat bestel ik hem ergens anders, maar niet op deze flauwe manier de klanten aan het lijntje houden..
Hallo allemaal! Enige tijd terug heb ik een telefoon en abonnement afgesloten bij Tele2 via Belsimpel.Per 31 maart 2021 heb ik mijn nieuwe toestel, een Oneplus 9 Pro gekregen. Deze telefoon heb ik direct in gebruik genomen met de SIM-kaart van mijn oude provider. Alles werkte naar behoren.Op 29 april 2021 werd mijn telefoonnummer overgezet naar Tele2. Vanaf dit moment kreeg ik meldingen dat ik niet goed bereikbaar was.Als iemand mij belt, hoort de beller dat de hem niet over gaan. Op mijn telefoon gebeurt dan helemaal niets. Als ik vervolgens terug bel, hoor ik de andere partij prima. Zij horen mij dan helemaal niet. Ik ervaar deze problemen op veel verschillende plekken, met en zonder VoWifi.Het probleem is op te lossen door de telefoon te herstarten. Na enige tijd is keert het probleem weer terug, ik weet zelf alleen nooit wanneer. Dit is uiteraard erg vervelend.Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met Tele2. We hebben veel getest en Tele2 stelt dat het probleem in de telefoon
Ik zal zo duidelijk mogelijk proberen te zijn.. maar ik ben er inmiddels helemaal klaar mee.Ik heb in een periode van een half jaar 10 keer gebeld met de klantenservice.1e keer dat ik belde werd er geen case aangemaakt, 2e keer werd de case gesloten omdat er een miscommunicatie onderling was. 3e keer nieuwe lopende case wordt niet opgepakt! ik zou inmiddels 5 a 6 keer terug gebeld worden, ik ben precies 0!! keer terug gebeld. Telkens loze beloftes, mijn klachten worden online “niet in behandeling genomen” Het probleem is als volgt, ik zou hier ook bewijzen bij toevoegen. in 2018 had ik financiële problemen, hierdoor heb ik een schuld opgebouwd bij TELE2Wij hebben een schikkingsvoorstel gedaan welke des tijds geaccepteerd is door TELE2 zie afbeelding Zoals u kan zien is eind Januari het schikkingsvoorstel geaccepteerd, op 1 Februari 2021 is de betaling gedaan , zie onderstaande afbeelding.. De preventel registratie is na het schikkingsbedrag niet verwijderd! Ik ben hier nu een half j
Best wel waardeloos dat Tele2 niks of een alternatieve oplossing aanbied voor visual voicemail. Waarschijnlijk zal een bedrijf als ze er überhaupt over na denken om het beschikbaar te maken het zowiezo niet overwegen om iets te implementeren als het hoofd merk t-mobile het waarschijnlijk ook niet goed werkend heeft, tenminste dat lees ik net op het andere forum. Als oplossing draagt er iemand nog aan en z'n ervaring ermee dat bij de persoon Roaming uit stond! Ik heb toevallig beide had het aangezet bij t-mobile maar ook nooit werkend gekregen was ook 1 of 2 maanden gratis, helpdesk gebeld. Toen heb ik op Android maar de InstaVoice app geinstalleerd, kon iig zien van wie er voicemail was binnengekomen in de box. Ohw de app is er wel voor beide zie ik, staat ook in de app store . Kon tenminste de voicemail's ook zo met een balkje afspelen met play knop enzo, tenminste niet meer zo'n achterhaald voicemail systeem met cijfers in te toetsen om een stapje verder te geraken. https://nl.wikipe
Ik kan niet op mijn mobile inloggen wordt puk code gevraagd die heb ik nietIk heb hem nodig kunt u mij helpen a.u.bM.V.G
Ik ben in Frankrijk (geen Wifi) en een paar dagen geleden zag ik dat ik de 16 GB van mijn eigen bundel (abonnement) bijna verbruikt had.Om teveel extra kosten te voorkomen heb ik toen voor 20 euro 10 GB data voor binnen de EU gekocht.In de SMS bevestiging stond ook iets als "Gefeliciteerd met je verre landen bundel" Dus ik dacht: top! De komende 10 GB weet ik iig dat ik niet meer dan 20 euro kwijt ben.Toen mijn eigen bundel op was zag ik echter dat bij mijn verbruik 10 GB gewoon 10 GB bleef.Apart..… Nu kijk ik net opnieuw in mijn app en zie ik dat ik extra kosten voor buitenland heb! 😱😥 Waarom gebeurt er niéts met mijn EU bundel (VERRE LANDEN BUNDEL) die ik speciaal gekocht heb voor 20 euro??Ik hoop dat iemand me kan helpen want de klantenservice is helaas niet bereikbaar op zondag 😕
Hoi misschien dat iemand mij hier kan helpen ik heb tele 2 al 4 x aan de telefoom gehad maar zonder succes sinds de overgang na het nieuwe netwerk kan ik niet meer betalen met me tele2 factuur in google play krijg dan steeds de aangegeven en hij verstuurd wel steeds smsjes maar ik weet niet wat ik precies kan doen en zag dat al meerdere hier problemen mee hadden maar de oplossingen die hun hadden werkten niet voor mij er is niks geblockeerd bij mij en alles staat open
Beste medewerkers, op de nacht van 2 op 3 juli is mijn telefoon gestolen in Barcelona (rond 01.00 uur). Om 6 uur heb ik eindelijk weten toegang te krijgen tot mijn tele 2 online om de simkaart te blokkeren (kregen meerdere foutmeldingen etc). Telefonisch contact was op dit tijdstip echter ook niet mogelijk. Nu zie ik vandaag dat er een rekening van 2350 euro klaar staat. De typische Barcelona telefoon-scam. Ik wil graag even informeren of jullie mij hiermee kunnen helpen? Ik zag dat jullie vaker aangeven dat dit jouw verantwoordelijkheid is als klant tot de simkaart geblokkeerd is. Echter, wanneer je gelijk actie onderneemt, maar problemen ondervindt met het blokkeren, dan lijkt me dit een beetje oneerlijk. Helaas is het voor mij ook niet mogelijk om naar het buitenland te bellen (naar Nederland dus). Soms kan ik even een half uur een telefoon lenen om te bellen, maar dan staan er weer 20 mensen in de wachtrij. Ik hoop dat jullie mij hier van informatie kunnen voorzien over de gewenste
Hallo, als ik inlog op mijntele2 met m’n e-mailadres krijg een foutmelding dat account migratie is mislukt. Graag oplossen.
Please I need to use my cellphone, I need to receive texts and the network is not working!
Hi hi, De ex van mijn vriend beweerd dat zij een SMS van mijn vriend heeft gekregen met de tekst dat hij haar terug wilt. De ex heeft hier ook een screen van.Toch is er op de factuur van mijn vriend nergens te vinden dat hij haar zou hebben ge-smst. Dit zou toch niet verwijderd kunnen worden van je factuur?Zou je via internet een SMS kunnen sturen en een afzender kunnen kiezen?
Hallo allemaal, Waarom zijn de abonnementskosten anders in mijn tele2 dan die op de site staan vermeld?Het zijn ook vreemde bedragen met een paar cent meer. Dank je wel.
Dagwe zijn momenteel in Italië. Vorig jaR geen enkel probleem met de beide unlimited data abonnementen en overlap 4G. Nu wel: beide toestellen hebben een E dus slecht bereik. Terwijl de andere toestellen met Vodafone abonnement en KPN geen enkel probleem geven. Overigens zitten alle toestellen dus ook die van Tele2 op hetzelfde Vodafone IT netwerk. Hoe kan dit en hoe lossen we dit snel op?ik kan de nummers ook ff geven maar die wil ik niet algemeen plaatsen.
Hier de oplossing voor diegene die een foutmelding krijgen wanneer ze een app willen afrekenen op hun Tele2 account.Had daar zelf ook last van toen ik vandaag voor het eerst weer eens een betaalde app wilde afrekenen. Kreeg iedere keer de foutmelding nadat ik Tele2/T-Mobile/Ben als betaalmogelijkheid had gekozen. Je krijgt dan de optie dat er een sms naar nummer 6040 wordt verzonden. Wat dus niet ging werken.In de MijnTele2 app stond het betalen van Google Play Store op toestaan. Maar waar ik vervolgens achterkwam waardoor het niet mogelijk was, had bellen naar 0900, 0906, of 0909 nummers op blokkeren staan. Nadat ik hiervoor toestemmen had geselecteerd en vervolgens Tele2/T-Mobile/Ben als optie had geselecteerd in Play Store en sms verzenden naar nummer 6040 kreeg ik GEEN foutmelding meer!Met als resultaat dat facturering via Tele2 nu was toegevoegd bij de betaalmogelijkheden. Dus kijk in je MijnTele2 app of je blokkeren hebt aanstaan voor bovenstaande 09XX nummersHeb van te voren no
Goedemorgen, Een maand of 4 geleden ongeveer zijn, zonder enig overleg, bepaalde service-nummers waar ik al meerdere jaren lang frequent gebruik van maakte, geblokkeerd. dit gaat om onder andere de nummers 09094400043 - (0)906 1502 - 0906-729 0027. en zo zijn er nog wel een paar. in de afgelopen 3a4 jaar heb ik onafgebroken gebruik gemaakt van deze diensten. Dan ook vrijwel elke maand ‘hoge facturen’ moeten betalen. hier heb ik nooit over gezeur en uiteindelijk altijd netjes alles betaald, ook jullie aansluitingskosten en extra kosten, elke maand weer. en het kwam vrijwel elke maand voor dat ik 70 euro her-aanluitingskosten moest betalen. Dit is allemaal prima en jullie goed recht & altijd voldaan. Maar begin dit jaar (ik meen vanaf januari/feb.) was het plots niet meer mogelijk om 95% van de service-nummers waar ik mijn aankopen mee deed, zonder enig overleg geblokkeerd. Toen der tijd heb ik meerdere keren contact opgenomen met Tele2, zowel telefonisch als via chat. Zonder uite
ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart gekregen. bij me bestelling stond dat de simkaart meteen geactiveerd zou worden maar dat is dus niet het geval. en ik kan ook niet bellen naar de klantenservice. wat moet ik doen?
Op mijn factuur staan 19 smsjes naar buitenland , binnen 1 minuut naar op elkaar lijkende 06 nummers gestuurd .Ik was dit niet en er staat ook niets tussen mijn smsjes.Wat kan ik hier tegen doen ? Nu is het gelukkig maar 0,07 euro per sms Maar ik wil er wel vanaf en weten hoe dit kan ?
Hi, ik ben op zoek naar een post- of e-mailadres van Tele2 - waar ik mijn klacht naartoe kan sturen.Alvast bedankt
Hello. I have a sim only subscription with the cost of 10€ from 25-6. I extend the subscription with a device from 8-7. For now the cost for each month stated in the app is 9.99€. But the lastest invoice show that I need to pay an amount of 21.99€ while the subscription costs me 19.99€. Does it make any sense? Why the price is too high compared to the data bundles and call/sms minutes available for subscription?
Ik ben mijn pukcode kwijt en had van te voren nog een tele2 account maar deze is denk ik door een update wel gewist ; en kan het nu dus niet maken doordat je een verificatie sms moet krijgen. Ik heb wel 2 andere abonnementen in mijn telen2 die wel actief zijn kan aub iemand mij helpen?
Sinds zaterdag ben ik in Kos eiland, Griekenland. Maar ik krijg steeds verschillende sms’jes dat in Turkije ben. Mijn kosten zijn ook extra berekend terwijl ik in Griekenland ben en uit mijn bundel gebruik kan worden. Ik ben niet mee eens dat ik nu ongeveer €9,00 moet bijbetalen.
Gisteren heb ik mijn telefoon in het water laten vallen en daarmee ook mijn simkaart. Nou heb ik de nieuwe al binnen maar helaas kan ik die niet activeren want ik kan niet inloggen op mijn account door de 2 stapsverificatie. Nou. Wil/heb ik morgen ochtend mijn telefoon weer nodig is er Iemand die mij hiermee kan helpen?
Hoi, Is er al meer duidelijk over het inlog probleem bij “Mijn Tele2 “ ? Dit lukt mij nog steeds niet ,daarom vroeg ik me af of dit nog een actueel probleem is.Kom géén steek verder en weet niet wat ik eraan kan doen.
Greetings,I am currently abroad in France and my SIM won' connect to any mobile networks. The SIM was working perfectly fine in The Netherlands, but now I can't use my number for anything. When I go to manual network selection only a small list appears and am unable to connect to any local carriers. I have also tried almost all of the solutions mentioned in the forum. I know the problem is not my phone, as I have restarted it many times and my 2nd SIM is working. I feel like I have a roaming block or something like this.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.