Ik zal zo duidelijk mogelijk proberen te zijn.. maar ik ben er inmiddels helemaal klaar mee.
Ik heb in een periode van een half jaar 10 keer gebeld met de klantenservice.
1e keer dat ik belde werd er geen case aangemaakt, 2e keer werd de case gesloten omdat er een miscommunicatie onderling was. 3e keer nieuwe lopende case wordt niet opgepakt!
ik zou inmiddels 5 a 6 keer terug gebeld worden, ik ben precies 0!! keer terug gebeld.
Telkens loze beloftes, mijn klachten worden online “niet in behandeling genomen”
Het probleem is als volgt, ik zou hier ook bewijzen bij toevoegen.
in 2018 had ik financiële problemen, hierdoor heb ik een schuld opgebouwd bij TELE2
Wij hebben een schikkingsvoorstel gedaan welke des tijds geaccepteerd is door TELE2 zie afbeelding
Zoals u kan zien is eind Januari het schikkingsvoorstel geaccepteerd, op 1 Februari 2021 is de betaling gedaan , zie onderstaande afbeelding..
De preventel registratie is na het schikkingsbedrag niet verwijderd! Ik ben hier nu een half jaar mee bezig!! telkens wordt ik ondanks de belofte niet terug gebeld volgens afspraak..
De juiste afdeling is voor mij als consument niet bereikbaar, klachten worden niet behandeld/ serieus genomen.
Ik vind de hele werkwijze schandalig!
Ik kan het verhaal niet duidelijker maken, de klantenservice medewerkers zien allemaal dat er geen lopende achterstand is, en ik kan dmv een afschrift bewijzen dat er betaald is.
Hoe duidelijk kan het zijn.. ik sta onterecht geregistreerd en kan inmiddels al een half jaar geen contract afsluiten bij andere providers.
Ik ben op alle sites negatieve reviews aan het achterlaten en mijn ervaring te delen in de hoop dat er eindelijk iemand van TELE2 contact opneemt tot zo ver geen geluk!
Ik blijf het proberen, mijn verzoek is blijft staan de registratie per onmiddenlijk verwijderen
MVG
(Extra; Huidige lopende Case nummer; 54449586)