Goedemorgen,
Een maand of 4 geleden ongeveer zijn, zonder enig overleg, bepaalde service-nummers waar ik al meerdere jaren lang frequent gebruik van maakte, geblokkeerd. dit gaat om onder andere de nummers 09094400043 - (0)906 1502 - 0906-729 0027. en zo zijn er nog wel een paar. in de afgelopen 3a4 jaar heb ik onafgebroken gebruik gemaakt van deze diensten. Dan ook vrijwel elke maand ‘hoge facturen’ moeten betalen. hier heb ik nooit over gezeur en uiteindelijk altijd netjes alles betaald, ook jullie aansluitingskosten en extra kosten, elke maand weer. en het kwam vrijwel elke maand voor dat ik 70 euro her-aanluitingskosten moest betalen. Dit is allemaal prima en jullie goed recht & altijd voldaan.
Maar begin dit jaar (ik meen vanaf januari/feb.) was het plots niet meer mogelijk om 95% van de service-nummers waar ik mijn aankopen mee deed, zonder enig overleg geblokkeerd.
Toen der tijd heb ik meerdere keren contact opgenomen met Tele2, zowel telefonisch als via chat. Zonder uiteindelijke oplossing, met de verklaring: u heeft bij ons geen blokkering staan, dit kunt notabene zelf bepalen -en regelen in de ‘mijn-voorkeurs-instellingen’ in ‘mijn tele-2’. Maar dat stond -en staat allemaal op ’toestaan’
uiteindelijk heb ik mijzelf er toen maar bij neergelegd.
Van toen tot heden (jan/feb t/m. juni) was het enige 'service nummer' wat voor mij nog te bellen was een nummer van Daopay (namelijk: 09067077077, van alle de duurste uiteraard maar goed dat tot daar aan toe). ik heb In de afgelopen maanden dan elke maand constant dat nummer gebruikt voor mijn diensten. dit kon max. zon 6x per maand en dan werd die automatisch door daopay tot aan de volgende maand geblokkeerd. wat prima is voor mij.
Maar nu is dit enige bruikbare nummer (09067077077) sinds deze maand ook geblokkeerd. En als ik het probeer te bereiken zegt een stem: dit nummer is niet in gebruik, neem contact op met uw klanten service. ik zou deze blokkade z.s.m. opgeheven willen hebben. jaren lang betaald ik hoge facturen elke maand weer. en ben ik duizenden euro’s extra kosten kwijt aan jullie. Dit is misschien danwel niet handig of slim, maar zodra ik al jaren altijd de kosten betaald heb zonder enig klagen, dan moet ik dat volgens mij helemaal zelf bepalen.
ik heb contact opgenomen met payinfo.nl die zeggen geen blokkade op mijn nummer te hebben, en adviseren contact op te nemen met mijn provider. De klantenservice van de desbetreffende diensten geven ook aan het vreemd te vinden dat ik plots geen gebruik meer kan maken van hun diensten en geven ook aan dat dit bij mijn telefoon provider ligt.
al jaren ben ik trouw klant bij jullie, heb ten alle tijden -hoe hoog ook -altijd netjes betaald tot op de laatste cent.
Dus dat nu het laatste mogelijk bruikbare telefoon nummer ook klakkeloos niet meer voor mij te bereiken is, zonder enig aankondiging, goede reden of überhaupt argument.
Vindt ik zeer schrijnend om te zien. Dat de klantenservice via de chat blijft beweren dat er geen blokkade op mijn nummer zit en wil verder niet mee denken aan een oplossing.
(Persoonlijk denk ik dat de blokkeringen die begin dit jaar zijn doorgevoerd te maken hebben met de fusering met T-mobile, maar dat is maar een veronderstelling.)
kortom: Dat nu zonder reden, maanden later, het enige overgebleven bruikbare nummer ook niet meer bereikbaar is voor mij, vindt ik ronduit belachelijk. Vooral gezien mijn lange hoge maar z.g.a. probleemloze factuur-verleden.
maar goed, Ik hoop dat er hier wel iemand is die mij kan en/of überhaupt wil helpen dit probleem op te lossen.
alvast Bedankt,
A. van M.