De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Beste,vijf dagen geleden is mijn nummer van t-mobile overgezet naar tele2. Als ik mijn abonnement op mijntele2 probeer toe te voegen krijg ik echter de melding '’Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.'’. Is hier een spoedige oplossing voor?met vriendelijke groet,Larencio
Ik ben opzoek naar een aankoopbewijs voor mijn nieuwe telefoon (galaxy s21). Deze ben ik benodigd voor de Samsung actie. Deze is echter nergens te vinden of te verkrijgen.
Hi, Ik word sinds kort wekelijks minstens een paar keer gespooft. Krijg appjes en belletjes van willekeurige mensen dat ik ze heb gebeld. Is het mogelijk dat jullie als provider hier iets aan kunnen doen? Is er iets wat ik zelf kan doen om het tegen te gaan?Ik hoor het graag! Groet, Julius
betalende klant, is zijn telefoon kwijt, zou graag nieuw simkaartje ontvangen, wil een van de medewerkers zich melden? :)
Beste, Afgelopen 15/07 heb ik een gesprek gehad met een van jullie medewerkers (naam is bij mij bekend) over het tijdelijk verhuizen naar het buitenland. Hierbij gaf de persoon in kwestie aan dat het geen probleem zou veroorzaken om mijn abbonoment actief te blijven gebruiken. Helaas kreeg ik afgelopen week een sms met de mededeling dat jullie mij een hoog bedrag in rekening gaan brengen bij het door blijven gebruiken van mijn data.Na opnieuw met een collega van jullie klantenservice gesproken te hebben bleek inderdaad dat mij niet de juiste informatie is verschaft. Waardoor mijn kosten nu erg hoog gaan oplopen omdat jullie klantenservice dus niet op de hoogte is van jullie eigen regels???Ik zou graag een officiële klacht willen indienen tegen deze persoon, door haar onvolledige en onjuiste informatie zit ik met een hele hoge kosten rekening. ik hoop dat jullie spoedig contact opnemen. groetjes Daphne
Hallo allemaal, Ik mag al geruime tijd verlengen. Ik heb eens rondgekeken en heb wat opties gezien. Een van de opties heeft een levertijd van 1 - 2 maanden. Met een nieuw abonnement begint de betaalperiode pas wanneer je de telefoon hebt ontvangen. Nu vraag ik mij af of dit ook geldt voor het verlengen? Het zou namelijk zonde zijn om al twee maanden voor een toestel een x bedrag te betalen, terwijl je het toestel nog niet binnen hebt. Groetjes, Jacqueline
Vorige week ben ik overgezet naar een nieuw abonnement met nummerbehoud, sim only. Kreeg eerst een melding van sim 1 niet geactiveerd nu heb ik dat probleem niet meer. Nu krijg ik de melding dat mijn mobiele data limiet heb overschreden, maar ik heb sinds de overstap helemaal geen internet gehad op mijn mobiel. Hopelijk is dit een bekend probleem of doe ik iets fout.
Hoi allemaal, Onlangs een nieuw abonnement gekocht (verlenging) met 5g erbij. Nu ben ik erachter gekomen dat de 11 pro helemaal geen 5g ondersteund Recent op internet erover gelezen en ik zag dat je dat per maand kan uitzetten. Mijn vraag is: of dat daadwerkelijk zo is, en geen probleem zou zijn. Mijn nieuwe abonnement begint volgende maand. Misschien een domme vraag, maar de simkaart die ik dan krijg zit daar dan die 5g op, of is dat iets wat je zelf instelt? Mocht het niet zo zijn kan ik mijn bestelling herroepen. Dank!
Beste Forumleden, ik heb een hulpverzoek:als ik wil gaan bellen met mijn Tele2 abonnement op mijn Wileyfox Spark X smartphonekom ik automatisch in een Truecaller menu (die toestemming vraagt voor gebruik). ik kan dus niet 'normaal' bellen zonder gebruik te maken van TruecallerOp internet wordt algemeen aangeraden Truecaller van je smartphone te verwijderen De links met info om Truecaller te verwijderen verwijzen allemaal (althans die ik vond) naar 'Truecaller App verwijderen'echter....Truecaller staat NIET in mijn lijstje geïnstalleerde apps!Heeft iemand enig idee waarom niet. Kan het een standaard meegeleverde app van Wileyfox zijn?(maar horen die dan ook niet gewoon in rijtje geïnstalleerde apps te staan?)en vooral....heeft iemand enig idee hoe ik Truecaller toch kan verwijderen?Bij voorbaat dank voor reacties (hulp/tips/...)
Goededag, Op 10 mei 2021 heb ik mijn toestelkrediet afbetaald. Deze betaling is tot op heden nog niet verwerkt, waardoor ik nog steeds dubbele facturen betaal. Na gebeld te hebben met de klantenservice, heb ik op 28 oktober een betaalbewijs verstuurd naar het daarvoor bestemde emailadres. Vervolgens op 12 november nog eens omdat ik geen reactie had. Telefonisch wordt meerdere keren aangegeven dat hiernaar gekeken wordt. Tot op heden nog geen reactie ontvangen, terwijl ik deze binnen 10 werkdagen zou moeten krijgen. Wat kan ik doen om tele2 actie te laten ondernemen? Zowel per telefoon als per mail gebeurd er niets.
Ik zou graag een mooi 06 nummer willen bij mijn nieuwe abonnement, kan dit bij Tele2?Op www.top06.nl kan ik deze wel krijgen maar ik wil er liever niet voor betalen ;)
Ik wil m’n nieuwe simkaart activeren, maar dat lukt niet omdat m’n oude niet meer werkzaam is. Kan iemand me daarbij helpen? Met vriendelijke groet,
hallo mijn naam is Valentina Monsalve Vergara, ik heb mijn simkaart op 1 december 2021 gekregen, maar ik kan hem niet activeren omdat mijn oude simkaart niet meer werkt. kunt u mij alstublieft zo snel mogelijk een antwoord geven. bedankt.
Mijn abonnement loopt zaterdag 5 december af, dus wil ik verlengen met een sim only. Maar als ik op “Verlengen met sim only” klik krijg ik een scherm voor me met de tekst “Betaal eenvoudig online je nog openstaande rekening. De verwerking hiervan zal tot maximaal 3 werkdagen duren. Daarna kan je verlengen.” met een knopje eronder met “Naar online betalen” maar als ik daar op klik wordt de pagina niet gevonden en als ik kijk bij mijn facturen staat er bij elke die ik kan zien dat die betaald zijn.Hoe kan ik dit verhelpen? want ik wil wel graag snel verlengen anders zit ik een tijd zonder data en bellen.
Hallo!Ik heb een probleem, ik heb namelijk per ongeluk een dubbele bestelling gedaan toen ik mijn abonnement mocht verlengen. De 1e ging namelijk niet helemaal goed waarna ik de 2e had geplaatst. Maar nu krijg ik herinnerings mails met dat ik die 1e bestelling (iphone 12) nog moet betalen wat ik natuurlijk niet ga/wil doen.Om die reden had ik de klantenservice gebeld. De 1e keer werd er na 30 minuten opgenomen en zou ik doorverbonden worden na mijn vraag, waar ik toen weer 30 minuten moest wachten waarna ik gestopt ben i.v.m. tijd. Nu heb ik net weer gebeld, na 25 minuten werd er opgenomen en stelde ik de vraag, tijdens het stellen van mijn vraag hing de jongen aan de andere kant gewoon op. Mijn vraag is nu, kan je de mails negeren of het ergens anders oplossen of moet ik weer de klantenservice bellen en hopen dat ik deze keer wel geholpen word. Met vriendelijke groet
Ik heb de s21 Ultra besteld, er stond duidelijk bij, op voorraad, direct leverbaar.Maar bij bestelstatus krijg ik toch al de hele dag de melding 'Wachten op voorraad'.Er werd ook gezegd 'voor 21u besteld, morgen in huis'. Niet dus. Ik vraag me nu af hoe het echt zit met de levertijd en voorraad en wanneer ik mijn toestel dan ontvang.
Ik heb mijn bestelling/verlenging geannuleerd omdat ik de telefoon pas op 23 december zou ontvangen.Nu heb ik mijn verlenging via mobiel.nl aangevraagd omdat die wel snel kunnen leveren.Maar.. mobiel.nl heeft nog steeds geen goedkeuring van Tele2 omdat de annulering blijkbaar niet in het systeem staat.Kan iemand me helpen?Enige wat nodig is, is goedkeuring van Tele2 zodat de verlenging met toestel in gang kan worden gezet via mobiel.nlIk verleng, en blijf dus bij Tele2, dus ik zie het probleem niet.Iemand die iets voor me kan betekenen?
Vandaag aangekomen in Berlijn en zowel mijn vriendin (TMobile) als ik hebben nauwelijks tot geen mobiel internet. Alles staat goed ingesteld (roaming/ APN, etc) maar hij blijft gewoon op de E hangen…
Op YouTube zijn er een paar vliegtuigspotters actief die uren lang live streamen langs de landingsbaan. Ik weet niet welke oplossing zei exact gebruiken maar zover ik weet maken zij gebruik van Tele2.Ook veel nieuws zenders maken gebruik van 4G om live te streamen.Is er een abonnement beschikbaar met echt onbeperkt 4g, zonder die boosters?
mijn sim only abonnement is 3 dagen geleden verlopen, en nu wil ik een nieuw abonnement bij tele2 met nummerbehoud. Maar mijn nummer is nu opeens in actief en heb hiervoor simpel gebeld en zij hebben gezegd dat jullie dat zouden kunnen regelen met m’n klantnummer van simpel, zo kan ik laten zien dat ik eigenaar ben van dit nummer. kan dit kloppen? en hoe zorg ik er nu voor dat ik m’n nummer kan behouden en een abonnement bij tele2 kan beginnen.
Afgelopen middag heb ik telefonisch via de klantenservice verlengd met een nieuw abonnement, nieuw toestel en nieuw telefoonnummer. Ik kreeg netjes een e-mail dat het nieuwe telefoonnummer per heden in zou gaan. Echter zie ik overal (op whatsapp, bij telefoon instellingen etc.) nog het oude telefoonnummer staan. Moet ik het nieuwe telefoonnummer nog activeren? Of kan dit pas zodra ik mijn nieuwe toestel ontvangen? Moet ik tevens ook een nieuwe simkaart ontvangen of kan het gewoon allemaal met de huidige simkaart? Help… ik kom nu niet verder
Ik heb laatst een sim only genomen bij tele 2, Ben van tmobile naar tele 2 gegaan , Ik had nummerbehoud gedaan en dus mijn nieuwe abbonement bij tele 2 ging dus vanaf 20-02-2022 in.Maar ik heb nummerbehoud geannuleerd , kan mijn abbonement dan eerder geactiveerd worden of moet ik tot 20-02-2022 wachten?
Na contract overname kan ik geen facturen inzien en vorige contractant kan ook niks meer in zien.Het is wel fijn als we weten hoe het nu zit met de betalingen en facturen.Hoe kunnen we dit inzien?
Ik heb een iPhone 12 een week geleden geannuleerd, betaald met mijn credit card maar nog geen terugbetaling. Komt het omdat ik met creditcard heb betaald dat ik nog niks terug heb? In de annulering e-mail van AMP staat er ook dat een medewerker binnen 5 dagen contact op zou nemen “om te horen of we nog iets voor je kunnen doen” maar dat is ook nog niet gebeurd. Bedankt alvast!
Ik probeer een simkaart te activeren, maar daarvoor moet ik een sms ontvangen. Alleen kan ik geen sms ontvangen omdat mijn sms niet geactiveerd is. Ik zit dus in een cirkel waar ik niks kan doen. Hoop hiermee snel geholpen te worden
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.