Hallo!
Ik heb een probleem, ik heb namelijk per ongeluk een dubbele bestelling gedaan toen ik mijn abonnement mocht verlengen. De 1e ging namelijk niet helemaal goed waarna ik de 2e had geplaatst. Maar nu krijg ik herinnerings mails met dat ik die 1e bestelling (iphone 12) nog moet betalen wat ik natuurlijk niet ga/wil doen.
Om die reden had ik de klantenservice gebeld. De 1e keer werd er na 30 minuten opgenomen en zou ik doorverbonden worden na mijn vraag, waar ik toen weer 30 minuten moest wachten waarna ik gestopt ben i.v.m. tijd. Nu heb ik net weer gebeld, na 25 minuten werd er opgenomen en stelde ik de vraag, tijdens het stellen van mijn vraag hing de jongen aan de andere kant gewoon op.
Mijn vraag is nu, kan je de mails negeren of het ergens anders oplossen of moet ik weer de klantenservice bellen en hopen dat ik deze keer wel geholpen word.
Met vriendelijke groet