Skip to main content

Ik heb mijn bestelling/verlenging geannuleerd omdat ik de telefoon pas op 23 december zou ontvangen.
Nu heb ik mijn verlenging via mobiel.nl aangevraagd omdat die wel snel kunnen leveren.
Maar.. mobiel.nl heeft nog steeds geen goedkeuring van Tele2 omdat de annulering blijkbaar niet in het systeem staat.
Kan iemand me helpen?
Enige wat nodig is, is goedkeuring van Tele2 zodat de verlenging met toestel in gang kan worden gezet via mobiel.nl
Ik verleng, en blijf dus bij Tele2, dus ik zie het probleem niet.
Iemand die iets voor me kan betekenen?

Hey @Tillieu je nieuwe toestel op 23 december ontvangen zou wel een mooi Kerstcadeau zijn, maar ik snap natuurlijk dat je hem sneller wil ontvangen. Ik hoop daarom dat dit via mobiel.nl zal gebeuren. Ik vind het in ieder geval tof om te horen dat je onderdeel blijft van onze Tele2 familie!

Het verwerken van de annulering duurt gemiddeld 2 werkdagen. Ik ga er vanuit dat dit dus op donderdag 2 of uiterlijk vrijdag 3 december is verwerkt. Probeer tegen die tijd je nieuwe bestelling te plaatsen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! :smile: