Ik heb mijn bestelling/verlenging geannuleerd omdat ik de telefoon pas op 23 december zou ontvangen.
Nu heb ik mijn verlenging via mobiel.nl aangevraagd omdat die wel snel kunnen leveren.
Maar.. mobiel.nl heeft nog steeds geen goedkeuring van Tele2 omdat de annulering blijkbaar niet in het systeem staat.
Kan iemand me helpen?
Enige wat nodig is, is goedkeuring van Tele2 zodat de verlenging met toestel in gang kan worden gezet via mobiel.nl
Ik verleng, en blijf dus bij Tele2, dus ik zie het probleem niet.
Iemand die iets voor me kan betekenen?
Bladzijde 1 / 1
Hey
Het verwerken van de annulering duurt gemiddeld 2 werkdagen. Ik ga er vanuit dat dit dus op donderdag 2 of uiterlijk vrijdag 3 december is verwerkt. Probeer tegen die tijd je nieuwe bestelling te plaatsen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.