Skip to main content
beantwoord

abonnement toevoegen aan mijntele2 lukt niet

  • 6 december 2021
  • 1 reactie
  • 701 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Beste,

vijf dagen geleden is mijn nummer van t-mobile overgezet naar tele2. Als ik mijn abonnement op mijntele2 probeer toe te voegen krijg ik echter de melding '’Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.'’. Is hier een spoedige oplossing voor?

met vriendelijke groet,

Larencio

Beste antwoord door carbear

Ik heb gister toevallig ook een ander forumlid advies gegeven over activeren van MijnTele2. 

 



Lijkt erop dat er iets niet goed gaat, ik weet niet of je dat zelf kan oplossen. Je kan via facebook private of twitter DM een medewerker spreken, daar zit een behulpzaam team.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Forumkenner pur sang
  • 176 reacties
  • Antwoord
  • 8 december 2021

Ik heb gister toevallig ook een ander forumlid advies gegeven over activeren van MijnTele2. 

 



Lijkt erop dat er iets niet goed gaat, ik weet niet of je dat zelf kan oplossen. Je kan via facebook private of twitter DM een medewerker spreken, daar zit een behulpzaam team.