Skip to main content
Antwoord

abonnement toevoegen aan mijntele2 lukt niet

  • December 6, 2021
  • 1 reactie
  • 702 x bekeken

Beste,

vijf dagen geleden is mijn nummer van t-mobile overgezet naar tele2. Als ik mijn abonnement op mijntele2 probeer toe te voegen krijg ik echter de melding '’Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.'’. Is hier een spoedige oplossing voor?

met vriendelijke groet,

Larencio

Beste antwoord door carbear

Ik heb gister toevallig ook een ander forumlid advies gegeven over activeren van MijnTele2. 

 



Lijkt erop dat er iets niet goed gaat, ik weet niet of je dat zelf kan oplossen. Je kan via facebook private of twitter DM een medewerker spreken, daar zit een behulpzaam team.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Forumkenner pur sang
  • Antwoord
  • December 8, 2021

Ik heb gister toevallig ook een ander forumlid advies gegeven over activeren van MijnTele2. 

 



Lijkt erop dat er iets niet goed gaat, ik weet niet of je dat zelf kan oplossen. Je kan via facebook private of twitter DM een medewerker spreken, daar zit een behulpzaam team.