vijf dagen geleden is mijn nummer van t-mobile overgezet naar tele2. Als ik mijn abonnement op mijntele2 probeer toe te voegen krijg ik echter de melding '’Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.'’. Is hier een spoedige oplossing voor?
met vriendelijke groet,
Larencio
Beste antwoord door carbear
Ik heb gister toevallig ook een ander forumlid advies gegeven over activeren van MijnTele2.
Lijkt erop dat er iets niet goed gaat, ik weet niet of je dat zelf kan oplossen. Je kan via facebook private of twitter DM een medewerker spreken, daar zit een behulpzaam team.
Lijkt erop dat er iets niet goed gaat, ik weet niet of je dat zelf kan oplossen. Je kan via facebook private of twitter DM een medewerker spreken, daar zit een behulpzaam team.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.