De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
ik heb net een telefoon+abonnement bij jullie gekocht alleen staat er dat de rekening nummers niet overheen komen??wat betekent dat?en word mijn telefoon nu wel geleverd want heb wel een deel betaald…mvg dominique koenders
Hallo,Ik zie op de pagina https://www.tele2.nl/mobiel/telefoons/oneplus iets naar beneden het volgende staan:Nu met 5G bij Tele2 Standaard 256GB opslag Android 11 besturingssysteemShop de 9 Pro Als ik echter op shop klik, zie ik alleen de 128Gb.Hoe kan ik de 256Gb bestellen? Dank,Casper
Hallo, Ik had 2 vragen. 1. Ik zag dat je €100 retour kreeg bij aankoop van een Samsung S21. Ik neem aan dat die je die zelf bij Samsung regelt toch. En dat er dus van de prijs op jullie site achteraf nog €100 vanaf gaat. 2. Stel ik neem een abonnement met die S21 die maandelijks opzegbaar is, zodat ik op ieder moment kan opzeggen omdat ik misschien iets anders beters heb gezien, kan ik die dan kosteloos opzeggen. Want ik zou dan van plan zijn die telefoon eenmalig helemaal af te betalen, zodat ik dan rest met enkel de kosten voor het bellen en internet. Of moet ik dan nog rest bedragen of boetes betalen? Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden! Groet,Melle
Hi,Ik heb gisteren een Iphone 13 ontvangen, maar ik heb na bekijken van de telefoon liever een Iphone 13 Pro. Ik begrijp dat ik mijn bestelling kan annuleren en de telefoon kan terugsturen en dan een nieuwe bestelling kan plaatsen.De levertijden voor de 13Pro zijn best lang. Dat zou betekenen dat ik een paar weken zonder telefoon zit, klopt dat? Of kan ik mijn 13 houden tot de 13Pro geleverd wordt? Dank alvast!
Ik heb gisteren de Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 256GB Zwart besteld, maar helaas blijkt nu in de bestelstatus dat ik moet wachten tot er nieuwe voorraad is, of dat het toestel nog niet toegewezen is aan mijn bestelling. Hoe lang kan het duren voordat ik duidelijkheid krijg over wanneer ik het toestel kan verwachten? En wanneer zou er nieuwe voorraad zijn? Dit aangezien mijn oude toestel kapot is gevallen. Ik hoor graag van jullie,
Hallo, sinds enige tijd heb ik problemen met mijn hotspot! Deze kan ik namelijk niet verbinden met mijn SmartTv, hij wordt wel gevonden maar er kan geen verbinding tot stand komen! Nu heb ik eerst gekeken of het aan de tv lag maar dat kan ik inmiddels uitsluiten want de hotspot werkt op meerdere tv’s niet. Ik heb al van alles geprobeerd om het voor elkaar te krijgen zoals; het opnieuw aan en uitzetten van het toestel, het opnieuw instellen van netwerk, heel het toestel opnieuw ingesteld, simkaart erin en eruit, even op vliegtuigmodus en daarna weer aan, hotspot wachtwoord en naam veranderd! Maar niks blijkt te helpen😭 wie o wie heeft de gouden tip?? alvast bedankt
Vandaag mijn. abonnement verlengd maar als ik kijk bij de gegevens van mijn nieuwe abonnement klopt de begin en einddatum niet. Mijn huidige abonnement was op 29 november 2021 al beëindigd. Bij het nieuwe abonnement dat ik dus vandaag heb afgesloten staat als begindatum 3 mei 2022 en einddatum 2 mei 2024. Waarom gaat dat nieuwe abonnement niet meteen deze week in als ik mijn telefoon ontvang? Of wordt dit nog aangepast bij ontvangst van de telefoon?Even voor de duidelijkheid, de 4 maanden voor het einde van het huidige abonnement was al op 30 juli 2021 dus niet nu pas.
Hallo,ik ben rond de 12de op vakantie vertrokken richting Kroatië. Ik heb de duurste abbonement van tele2 dus alles onbeperkt en 18 gb internet in EU. Ik heb nu volgens tele2 ± €50 extra kosten gemaakt aan data terwijl ik nog 4/5 gb over hen en ik snap niet hoe dit kan. De 4,913 gb is dus de overgebleven internet die ik over heb. Hoe kan dit ?
Hallo, Ik wil mijn abonnement en toestel over laten nemen door mijn vriendin.Zij wilt graag haar eigen nummer behouden en heeft nu een simonly bij een andere provider en deze is ieder moment opzegbaar. Volgens mij moet ik nu eerst het toestelkrediet afkopen en vervolgens kan ik een verzoek tot contractovername doen met achteraf nummerbehoud en mijn contract dus op naam van mijn vriendin + haar nummer zetten? Klopt dit zo? Alvast bedankt!
Er is geen duidelijk antwoord uitgekomen ofwel een concrete oplossing voor mijn vraag die ik had in
Beste,Ik ben mij PUK code vergeten. Ik zou graag hebben dat een moderator mij hierbij helpt.Bij voorbaat dank!
Ik heb een vraag. Ik ga overstappen van Simpel naar Tele2 met nummerbehoud. Het nummer wordt op 1-2-2022 overgezet, maar mijn abbonnement van Simpel loopt op 24-1-2022 al af. Betekent dit dat ik een week lang niet kan bellen/appen etc? Of lukt dit nog wel. Hoe kan ik dit anders oplossen?
Ik heb alle openstaande facturen betaald via ideal.heb bericht dat het binnen en verwerkt is maar kan nog steeds niet bellen en internetten?
Ik ben op dit moment in Rome en heb bijna nooit bereik. Iedere keer als ik eventjes bereik heb is dit na 30 seconden weer weg. Dan moet ik mijn vliegtuig stand weer aan en uit zetten om verbinding te krijgen, die dan na 30 seconden weer weg is. Het ligt dus ook niet aan het bereik, aangezien ik consequent weer internet heb als ik weer verbinding maak maar gelijk weer van het netwerk word gegooid. Heb inmiddels alles wel geprobeerd, ook een volledige netwerk reset. Ik heb een oneplus 8 pro, maar dat is niet relevant aangezien mijn vriendin die ook een tele2 abonnement heeft en een S20 exact hetzelfde heeft. Afgelopen zomervakantie had ik dit probleem ook. Wat gaat hier mis? Bij voorbaat dank!
Wanneer kan ik een afspraak maken voor mijn bestelling? Wanneer wordt de iPhone bezorgd???
kan je een nieuwe telefoon met abonnement kopen als je oude abonnement nog loopt en je eigenlijk nog niet mag verlengen?
I am currently outside of NL, in Germany.I had issue with service connection for a while now so I updated my phone and inserted sim once again.Now the service is connected but the connection is unstable. Is this normal? Also, my EU service for both SMS and data is inactive. How can I solve this?
Mijn telefoon is vanavond gestolen in de metro in Parijs rond 21:20 van Anvers naar Blanche. De telefoon en abbonoment die ik hierbij had liep via belsimpel. Hierdoor had ik nooit een Tele 2 account aangemaakt.Het betreft een Samsung Galaxy S20+ met:06-nummer: [verborgen door moderator]Simkaartnummer: [verborgen door moderator]De enige manier hoe ik nu mijn simkaart kan laten blokkeren is via mijn GESTOLEN telefoon die een 4 cijferige code verkrijgt. Mijn vraag is of anderen dit ook hebben meegemaakt en zo ja, hoe de ervaringen was met de Tele2 klantenservice.
Goededag.Ik heb gisteren een nieuw abonnement afgesloten met toestel heb ook al een bezorg dagNu heb ik het idee dat ik me document nummer van me paspoort verkeerd ingevuld heb dus verkeerd cijfer hoe kan ik hier achter komen
iPhone XS Hello Tele2 community and anyone who can help,I unfortunately am not able to use my SIM card, after two invoices, abroad. I have already tried restarting, making sure the APN is correct, switching networks, resetting my network settings, etc. There is also no block on my account.I don't know what else to do, because my SIM should work. I'm currently in Georgia (country) and while it says online that I need to buy a foreign plan, MijnTele2 says it is included into my account.please help??
Dag,ik heb een IPhone 11 gekocht omdat mooie foto’s wilde maken van mijn kinderen. Wat dat betreft ben ik heel blij. Alleen het bellen gaat niet goed en daarvoor is hij al 2 x opgestuurd geweest naar dr_mobil. Helaas verstaan mensen mij nog te vaak niet als ik hen bel of hun mij bellen. hebben jullie nog tips? Om hem weer 1 a 2 weken te moeten missen. Dat is echt mijn laatste optie. Maar dit is ook frustrerend. Iemand een tip?
beste, Ik ben mijn simkaart code vergeten en kan nu niet inloggen, mijn pas ligt thuis omdat ik op vakantie ben. Nu wil ik inloggen op mijn tele2 maar staat er dat het niet kan. Kunnen jullie mij verder helpen? Met vriendelijke groet,Annefleur Engels
Hoi! Gisteren heb ik via de tele2-app mijn contract verlengd, in combinatie met de aanschaf van een nieuwe mobiel. Ik heb echter geen mail ontvangen met een bewijs van de aanschaf van de mobiel en info over levering. Vandaag telefonisch contact opgenomen, waarbij medewerker aangaf dat er een levertijd van 1 tot 2 weken is (dit was mij niet bekend) en dat de factuur met levering van het product meekomt. Ik zou echter nu al graag het een en ander op de mail hebben, wat volgens mij een meer gebruikelijke gang van zaken is. Tussen mijn facturen in de tele2-app kan ik ook niks terugvinden. Meer mensen die hier tegenaan lopen?
Goedendag,Ik heb een telefoon + abonnement, echter komen de bankrekening nummers komen niet overeen en zou ik een mail krijgen om een bezorg afspraak te maken. inmiddels is het al 24+ uur later en heb ik nog steeds geen mail gekregen. Ik vroeg me af hoelang het zou duren voordat ik een mail krijg van Amp. Alvast bedankt!
Half november heb ik mijn telefoonnummer gewijzigd, en sindsdien kan ik mijn Google one niet meer betalen via factuur. Nu al meerdere malen heen en weer gestuurd tussen Tele2 en Google.Mijn betalingsprofiel bij google is volledig gereset en weer "kaal". Echter, wanneer ik wil aangeven dat ik wil betalen middels facturering Tele2 geeft deze aan dat dit met "het huidige abonnement niet mogelijk is".Alles staat op "toestaan" en niet op "geblokkeerd" bij mijn instellingen, welke gecheckt is door Tele2, meerdere malen.Een medewerker van Tele2 dacht dat een nieuwe sim zou kunnen werken, aangezien ik een nieuw nummer heb. Helaas werkt dit ook niet. Nu heb ik gisteren het eens geprobeerd bij mijn vrouw, en daar wordt ook aangegeven dat het niet mogelijk is. Ook bij haar staat alles op "toestaan".Persoonlijk heb ik een OnePlus 8 pro. Mijn vrouw heeft een iPhone 12.Ik zou graag willen zien dat het opgelost wordt Tuurlijk, tegoed kaarten zijn mogelijk, dat weet ik.Echter maak ik nu reeds 1,5 jaa
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.