Ik ben mijn simkaart code vergeten en kan nu niet inloggen, mijn pas ligt thuis omdat ik op vakantie ben. Nu wil ik inloggen op mijn tele2 maar staat er dat het niet kan.
Kunnen jullie mij verder helpen?
Met vriendelijke groet,
Annefleur Engels
Beste antwoord door Johrick van Tele2
Hi @annefleurengels, heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega’s van de klantenservice? Mocht dit niet zo zijn en je hebt nog hulp nodig dan help ik je natuurlijk graag verder! Je kan mij een DM sturen, want dan ga ik je verder helpen.
Hi @annefleurengels, heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega’s van de klantenservice? Mocht dit niet zo zijn en je hebt nog hulp nodig dan help ik je natuurlijk graag verder! Je kan mij een DM sturen, want dan ga ik je verder helpen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.