Skip to main content
Antwoord

Geblokkeerd maar facturen wel betaald

  • January 4, 2022
  • 1 reactie
  • 86 x bekeken

Ik heb alle openstaande facturen betaald via ideal.

heb bericht dat het binnen en verwerkt is maar kan nog steeds niet bellen en internetten?

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hey @jobocop88 ik heb je gegevens er gelijk bijgepakt en ik zie dat er nog heraansluitkosten openstaan. Je kunt deze terugvinden in MijnTele2 onder facturen (Debetnota, december 2021)

Je kunt deze het beste handmatig overmaken:

Bedrag: € 28,-

Naar rekeningnummer: NL84 COBA 0733 959 520 (Commerzbank)

Onder vermelding van: naam, klantnummer en evt. mobiel nummer

Zodra je dit hebt gedaan, kun je je betaalbewijs direct mailen naar: IncassoServiceTele2@service.tele2.nl, zodat de blokkade snel verwijderd kan worden en je weer kunt bellen en internetten.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey @jobocop88 ik heb je gegevens er gelijk bijgepakt en ik zie dat er nog heraansluitkosten openstaan. Je kunt deze terugvinden in MijnTele2 onder facturen (Debetnota, december 2021)

Je kunt deze het beste handmatig overmaken:

Bedrag: € 28,-

Naar rekeningnummer: NL84 COBA 0733 959 520 (Commerzbank)

Onder vermelding van: naam, klantnummer en evt. mobiel nummer

Zodra je dit hebt gedaan, kun je je betaalbewijs direct mailen naar: IncassoServiceTele2@service.tele2.nl, zodat de blokkade snel verwijderd kan worden en je weer kunt bellen en internetten.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!