beantwoord

Hotspot iphone 11 werkt niet

  • 6 January 2022
  • 4 reacties
  • 585 x bekeken

Hallo,

 

sinds enige tijd heb ik problemen met mijn hotspot! Deze kan ik namelijk niet verbinden met mijn SmartTv, hij wordt wel gevonden maar er kan geen verbinding tot stand komen! Nu heb ik eerst gekeken of het aan de tv lag maar dat kan ik inmiddels uitsluiten want de hotspot werkt op meerdere tv’s niet. Ik heb al van alles geprobeerd om het voor elkaar te krijgen zoals; het opnieuw aan en uitzetten van het toestel, het opnieuw instellen van netwerk, heel het toestel opnieuw ingesteld, simkaart erin en eruit, even op vliegtuigmodus en daarna weer aan, hotspot wachtwoord en naam veranderd! Maar niks blijkt te helpen😭 wie o wie heeft de gouden tip??

 

alvast bedankt

 

 

icon

Beste antwoord door Lisette1705 7 January 2022, 13:49

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Stop je sim eens in een ander toestel.

Stop je sim eens in een ander toestel.

In dat toestel werkt het wel, dus het ligt echt aan de telefoon🤔

Reputatie 7
Badge +12

Hey Lisette, wat goed dat je al veel opties hebt geprobeerd! Ik ben gelijk voor je op onderzoek uit gegaan en ik hoop dat deze support pagina van Apple je gaat helpen. Hier staan een aantal uitgebreide stappen die je kunt nemen om je hotspot weer werkend te krijgen. Volg deze stappen nauwkeurig en laat het ons weten of hier de gouden tip tussen staat. :smile:  https://support.apple.com/nl-nl/HT203302

Hey Lisette, wat goed dat je al veel opties hebt geprobeerd! Ik ben gelijk voor je op onderzoek uit gegaan en ik hoop dat deze support pagina van Apple je gaat helpen. Hier staan een aantal uitgebreide stappen die je kunt nemen om je hotspot weer werkend te krijgen. Volg deze stappen nauwkeurig en laat het ons weten of hier de gouden tip tussen staat. :smile:  https://support.apple.com/nl-nl/HT203302

Bedankt voor het berichtje terug!

Deze pagina heb ik inmiddels helemaal gevolgd maar het heeft niet geresulteerd tot een hotspot verbinding! Toch bedankt voor de hulp