Skip to main content
Antwoord

Verlengd maar foute gegevens nieuw abonnement.

  • January 3, 2022
  • 2 reacties
  • 71 x bekeken

Vandaag mijn. abonnement verlengd maar als ik kijk bij de gegevens van mijn nieuwe abonnement klopt de begin en einddatum niet. Mijn huidige abonnement was op 29 november 2021 al beëindigd.  Bij het nieuwe abonnement dat ik dus vandaag heb afgesloten staat als begindatum 3 mei 2022  en einddatum 2 mei 2024.  Waarom gaat dat nieuwe abonnement niet meteen deze week in als ik mijn telefoon ontvang?  Of wordt dit nog aangepast bij ontvangst van de telefoon?

Even voor de duidelijkheid, de 4 maanden voor het einde van het huidige abonnement was al op 30 juli 2021 dus niet nu pas.

 

Beste antwoord door eric

Wij als medeklanten kunnen niet in de Tele2 systemen kijken. Dat is voor deze zeker nodig, de telefonische klantenservice kan je vast verdere uitleg geven. Dit soort data zijn eigenlijk altijd wel juist. Laat maar horen als je weet hoe het zit.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • January 6, 2022

Kennelijk een moeilijke vraag :thinking: Dan maar bellen met de klantenservice.


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • Antwoord
  • January 7, 2022

Wij als medeklanten kunnen niet in de Tele2 systemen kijken. Dat is voor deze zeker nodig, de telefonische klantenservice kan je vast verdere uitleg geven. Dit soort data zijn eigenlijk altijd wel juist. Laat maar horen als je weet hoe het zit.