Half november heb ik mijn telefoonnummer gewijzigd, en sindsdien kan ik mijn Google one niet meer betalen via factuur.
Nu al meerdere malen heen en weer gestuurd tussen Tele2 en Google.
Mijn betalingsprofiel bij google is volledig gereset en weer "kaal".
Echter, wanneer ik wil aangeven dat ik wil betalen middels facturering Tele2 geeft deze aan dat dit met "het huidige abonnement niet mogelijk is".
Alles staat op "toestaan" en niet op "geblokkeerd" bij mijn instellingen, welke gecheckt is door Tele2, meerdere malen.
Een medewerker van Tele2 dacht dat een nieuwe sim zou kunnen werken, aangezien ik een nieuw nummer heb. Helaas werkt dit ook niet.
Nu heb ik gisteren het eens geprobeerd bij mijn vrouw, en daar wordt ook aangegeven dat het niet mogelijk is. Ook bij haar staat alles op "toestaan".
Persoonlijk heb ik een OnePlus 8 pro. Mijn vrouw heeft een iPhone 12.
Ik zou graag willen zien dat het opgelost wordt
Tuurlijk, tegoed kaarten zijn mogelijk, dat weet ik.
Echter maak ik nu reeds 1,5 jaar gebruik van betaling middels facturering en wil dit graag weer terug.