beantwoord

Bestelling annuleren/ nieuwe telefoon

  • 8 January 2022
  • 1 reactie
  • 465 x bekeken

Hi,

Ik heb gisteren een Iphone 13 ontvangen, maar ik heb na bekijken van de telefoon liever een Iphone 13 Pro. Ik begrijp dat ik mijn bestelling kan annuleren en de telefoon kan terugsturen en dan een nieuwe bestelling kan plaatsen.

De levertijden voor de 13Pro zijn best lang. Dat zou betekenen dat ik een paar weken zonder telefoon zit, klopt dat? Of kan ik mijn 13 houden tot de 13Pro geleverd wordt?

 

Dank alvast!

icon

Beste antwoord door eric 8 January 2022, 16:31

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Je mag een product bekijken zoals je dat “ in een winkel “zou kunnen doen. Alle bescherming eraf halen, hem twee weken gaan gebruiken en dan weer terugsturen is niet de bedoeling. De verkoper moet het weer in de voorraad kunnen leggen en opnieuw verkopen.

Als je een bestelling annuleert wordt je oude abonnement weer teruggezet, en als het toestel weer in goede staat terug is ontvangen zal je weer een nieuwe bestelling kunnen doen. De levertijd van een nieuw toestel start daarna. In de tussentijd zul je dus toch je oude toestel moeten gebruiken. Tip is ook om zo'n duur toestel aangetekend terug te sturen.