beantwoord

Gestolen telefoon - Contract via belsimpel

  • 31 December 2021
  • 2 reacties
  • 487 x bekeken

Mijn telefoon is vanavond gestolen in de metro in Parijs rond 21:20 van Anvers naar Blanche. 

De telefoon en abbonoment die ik hierbij had liep via belsimpel. Hierdoor had ik nooit een Tele 2 account aangemaakt.

Het betreft een Samsung Galaxy S20+ met:

06-nummer: [verborgen door moderator]

Simkaartnummer: [verborgen door moderator]

De enige manier hoe ik nu mijn simkaart kan laten blokkeren is via mijn GESTOLEN telefoon die een 4 cijferige code verkrijgt. Mijn vraag is of anderen dit ook hebben meegemaakt en zo ja, hoe de ervaringen was met de Tele2 klantenservice.

icon

Beste antwoord door eric 31 December 2021, 23:15

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

In de mijn.tele2 omgeving kun je naast zaken als je simkaart blokkeren ook je facturen inzien. Het is inderdaad jammer dat je dit nu niet hebt. Het alternatief is contact zoeken  met de klantenservice. Hier praat je op het forum vooral met andere klanten. De klantenservice is maandag om 09:00 weer bereikbaar. Omdat je nu ook geen nieuwe simkaart kunt aanvragen in de mijn.tele2.nl omgeving kun je de klantenservice ook direct een nieuwe vragen.

Ik hoop dat je jouw telefoon wel heb laat locken als deze niet gebruikt wordt. Dan kunnen ze er niet in zonder een volledige reset en dan vraagt je telefoon voor de pin van de sim die ze ook niet weten. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Job, wat Eric zegt klopt helemaal!

Ik heb je 06- en klantnummer even verwijderd uit je topic, aangezien iedereen die kon zien.

Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's van de klantenservice? Zo niet, dan kan ik je simkaart ook blokkeren. Stuur me hiervoor even een privébericht met je straatnaam + huisnummer, postcode, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan bestel ik ook direct een nieuwe simkaart voor je. Om deze straks te activeren zullen we dan een strenge ID-check moeten doen, maar dat komt wel als je de simkaart hebt ontvangen.

Ik hoor het graag van je! :smile: