De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik wil mijn simkaart activeren die mij opgestuurd is maar als ik die in mijn telefoon zit dan is er geen verbinding, chatten met een medewerker krijg ik wit beeld. kan iemand mij helpen ?
Wij hebben voor vluchtelingen een unlimited abbo aangeschaft maar ook zodat ze gratis kan bellen naar Oekraïne, echter zie ik nu hele hoge kosten bij buiten bundel staan. Hebben andere dit ook? Wordt dit later op 0 gezet?
Ik heb al jaren een maandelijks opzegbaar mobiel abonnement,Ik heb vorige maand mijn abonnement aangepast om wat meer data in de vakantie te hebben. Ik mocht het niet in dezelfde maand terugveranderen.Op 2e dag nieuwe maand dus weer abonnement aangepast (minder belminuten, minder data). Dat ging goed.Vandaag (3e dag van de maand) krijg ik aan eind van de dag ineens een sms "leuk dat je bij ons blijft” en is mijn abonnement ineens verlengd, met een andere databundel en erger nog voor 2 jaar!Leest hier een moderator mee die hier wat mee kan?Ik wil gewoon mijn oude situatie terug. Liefst zonder een half uur bij de klantenservice in de wacht te hangen (wachttijden zijn erg lang op het moment) want dat is een kwart van mijn maandbundel… Dus vandaar eerst in het forum. Wat ook vreemd is, is dat als ik nu de bundel aanpas ik geen korting meer krijg en bij een downgrade van de databundel van 10GB → 5GB i.p.v. 14 euro ineens 22 euro moet gaan betalen. Dat kan toch niet kloppen? Helft van de da
Beste Tele2, Een maand geleden was ik op vakantie in Mexico, daar heb ik mijn simkaart omgewisseld voor een Mexicaanse zodat ik internet had. Helaas ben ik toen mijn eigen simkaart met het omwisselen verloren. Eenmaal thuis heb ik direct via de live chat een nieuwe aangevraagd, dit was op maandag 4 april. Deze simkaart is echter nooit aangekomen dus vroeg ik op zaterdag 9 april om een nieuwe. Een tweede simkaart is ogenschijnlijk naar mij toegestuurd maar ook deze kwam nooit aan. Een derde simkaart is toen de week erna naar me toegestuurd (deze datum weet ik niet meer exact, tussen 13 en 15 april). Je raadt het al, ook deze derde aangevraagde simkaart is nooit in mijn brievenbus terecht gekomen. Elke dag ontvang ik post, maar geen simkaart. Inmiddels was ik al 2,5 weken onbereikbaar en had ik geen internet zonder WiFi.Op vrijdag 22 april heb ik toen met mijn moeders telefoon gebeld (want ik kon zelf natuurlijk niet bellen) met jullie klantenservice wat te doen, maar jullie hadden een s
Beste Tele2, Ik vroeg mij af wanneer mijn iPhone wordt bezorgd, want er stond dat deze direct leverbaar is daarom heb ik deze ook besteld, maar ik heb nog geen mail ontvangen met een track and trace code.Graag zou ik willen weten hoe dit precies zit, want de telefoon die ik nu tot mijn beschikking heb en waar ik een abonnement op heb bij jullie doet het niet. Ik kan deze dus helemaal niet gebruiken nu en dat is wel nodig. Dus ik wacht nu echt af op de levering. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet,Lakshmy
Ik heb gisteren een roze L verre landen bundel aangeschaft omdat ik over 80% van mijn datalimiet zat en kreeg een sms dat aanschaf succesvol is. Sindsdien heb ik geen internet meer. Al vanalles gecontroleerd, dataroaming staat aan. Wie kan mij helpen?
Goedendag. Ik heb denk ik al 30 keer contact met jullie gehad. Mijn zoontje had aankopen gedaan via Google play en mijn abbomement zou vorige maand aangepast worden naar onbeperkt .. dit is helaas niet gebeurd .. daardoor nu weer een enorm hoge rekening door extra's mbs. Ik heb contact gehad met de klantenservice.Hun geven aan dat zij hier niets mee kunnen doen en het openstaande bedrag van 315 euro betaald moet worden. Vandaag iemand gesproken die alle extra diensten heeft uitgezet en mijn abbomement alsnog heeft aangepast ( dit duurt alleen weer een maand ). Dit is niet geheel mijn fout en heb nu al 20 x contact gehad om een betaal afspraak te maken maaar het blijft dweilen met de kraan open. Kunt u mij alstublieft helpen?
Databundel verre landen 2gb €30 vanmorgen gekocht. Per sms is bevestigd dat die actief is. Roaming staat aan. In app alles ingesteld dat bellen en data in buitenland mag. Instellingen APN gecontroleerd. Gecontroleerd of al mijn rekeningen aan Tele2 betaald zijn. Netwerkselectie zowel automatisch als handmatig geprobeerd. Gesprekken en data VoLTE uitgezet. Geprobeerd 4G uit te schakelen maar ik heb de optie alleen 3G niet. Chatbot geprobeerd. Allemaal geen effect. Wat nu? Heb IPhone 12
Beste, Mijn 2 jarig abbonement loopt binnekort af en ik kan verlengen. Nu wil ik dat doen maar ik wil ook graag een nieuw nummer. Is dit mogelijk zonder extra kosten of moet ik dan overstappen? M.v.g
Mijn vraag is tweeledig: Mijn abonnement is vorig jaar verlopen, ik heb het niet actief verlengd. Volgens mij betekent dit dat ik op dit moment een maandelijks opzegbaar abonnement heb, klopt dit? Zo ja kan ik, als ik het goed begrijp, bijvoorbeeld voor 1 maand upgraden naar unlimited, om daarna weer te downgraden naar mijn oude abo. Klopt dit? Bonus vraag: Ik heb een iets goedkoper abo momenteel omdat ik niet actief heb verlengd (een euro goedkoper dan normaal). Als ik voor 1 maand upgrade naar unlimited en dan weer terug ga naar mijn oude abo, verlies ik die korting?
Ik heb een klacht. Mijn vrouw heeft al jaren Tele2. Daar heb ik een uiteindelijk een tweede abonnement voor mijn dochter aan toegevoegd. De twee accounts zijn door Tele2 door elkaar gehaald. Log ik in op het Mijn Tele2 account van mijn dochter dan kom ik bij het account van mijn vrouw. Inloggen op het account van mijn vrouw lukt helemaal niet meer. Vervolgens krijg ik wel een mail waarin staat dat Mijn Tele2 wordt opgeheven omdat er al enige tijd niet is ingelogd.Omdat Tele2 niet beschikbaar is via mail moet je wel bellen maar dit is niet gratis (echt heel servicegericht van Tele2). Uiteindelijk gebeld en na heel lang wachten iemand aan de lijn gehad die ons probleem niet begreep en maar bleef herhalen dat we het zelf allemaal konden oplossen (NOT). Uiteindelijk dus niet geholpen maar wel € 15,74!!! EXTRA aan mijn maandrekening toegevoegd. Dit is ronduit schandalig. Dat Tele2 kosten in rekening brengt voor zijn eigen klanten is al belachelijk (ik zit zelf bij Vodafone en daar kost cont
Sinds kort lid bij Tele2, en op zijn zachts gezegd nu al spijt. Op vele plekken in Nederland heb ik weinig tot geen bereik, zo ook thuis of op mijn werk. Waar ik normaal bij de concurrent 5G maximaal had, heb ik bij Tele2 maar 1 streep (dit is al veel) en anders 3G/4G. Dit tot ergernis wanneer je veel thuis werkt en vrijwel altijd de hotspot aan hebt. Omzetten naar een andere provider kan niet meer, blijkbaar is mijn 1 jarige contract gewijzigd naar een 2 jarig contract? Is er een manier om of wel internet te hebben of het abonnement stop te zetten IVM het niet dekken van het internet?
Ik heb gisteren de iphone 13 gehaald en ik heb daarna een mail gekregen en daarin stond:" je krijgt binnen 15 minuten een mail van AMP groep voor een bezorgafspraak" maar die mail heb ik niet gekregen. En als er geen voorraad is weet u dan wanneer die voorraad en weer is?
Al tijden kom ik niet meer door een beveiligingsvraag heen die gesteld wordt door de klantenservice. Het betreft de laatste vier cijfers van mijn bankrekening nummer. Ik ga hier niet uitleggen hoe en wat, maar mijn rekeningnummer is de afgelopen jaren meerder keren veranderd. Het bankrekeningnummer dat bij de beveiligingsvraag heb ik al lang niet meer en weet ik ook niet meer. Gevolg is dat nooit meer bij mijn eigen informatie kan komen. Bij bellen klantenservice kunnen zij mij hierdoor nooit helpen. Ik heb werkelijk alle gegevens voor ze, maar niet dat bankrekeningnummer. Ik kom er gewoon niet doorheen. Wat ik ook probeer. Dat is ook de reden dat ik weg ga bij Tele2. Dat is toch te zot voor woorden of ben ik nou gek?
Hoi!Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe abonnement en een nieuwe telefoon (iPhone 13). Hierbij heb ik een abonnement met 5G. Echter heb ik nog nergens 5G gehad. Ik merkte het thuis al op, maar dacht dat het misschien net niet helemaal goed binnen de dekking van 5G viel. De laatste dagen heb ik op wat andere locaties mij WiFi uitgezet en er extra op gelet, maar ik heb overal 4G en letterlijk nergens 5G. Terwijl ik er wel voor betaal. Waar gaat dit mis? :) Alvast bedankt!
I ordered an iPhone 13 and 9gb 2 year contract. I have still not received any correspondence about when my phone will be delivered. I was told I’d receive an email 15 minutes after my order, but it’s been almost an hour. Would love some help with this.
Afgelopen week nieuwe abbonement gehaald bij Tele2, gister de simkaart gekregen maar heb steeds "geen service” staan. gaat om een iphone 6 plus.
Goedendag, ik ben nu een tijdje al in NYC maar heb nog steeds geen service. Ik heb wel een netwerkbundel aangeschaft om te kunnen internetten in de VS. Ook heb ik zo’n beetje alles geprobeerd wat op internet aangegeven staat als mogelijke oplossing. Als ik in de Tele2 app kijk zie ik dat ik nog steeds in IJsland ben. Weet iemand een oplossing?
Hoi, hoe kan het dat als ik de IPhone 13 256GB zwart via de tele 2 site koop 800,83 voor het toestel betaal en via belsimpel met hetzelfde abonnement 759,00. Weet iemand waar dat verschil in zit?
Goedemorgen!Mijn vraag gaat over mijn bestelling van de iphone 13 128GB wit. Ik heb deze maandagavond besteld, met abonnement. Het ging met betalen even mis, dit heb ik 2x geprobeerd en dit lukte niet. Hierna zag ik dat ik wel twee bevestigingsmails heb gehad. Mijn bestelling was goed doorgekomen, ik moest alleen nog betalen. Dinsdagochtend heb ik betaald, toen het weer lukte met de creditcard. Maar omdat de bestelling perongeluk blijkbaar twee keer was doorgekomen, krijg ik nu een mail met een betalingsherinnering voor bestelling 2. Vanwege koningsdag lukt het niet om de klantenservice te bellen. Kan deze tweede bestelling gemakkelijk geannuleerd worden zonder dat dat invloed heeft op de bestelling die wel is betaald? Ik hoor het graag, alvast bedankt!
Ik ben voor langere tijd in de VS. De eerste paar maanden had ik bereik (regio Oklahoma) en kocht ik mobiele data. Nu voor meerdere maanden al heb ik geen bereik meer. Nu kan ik ook geen Digi-D sms controle ontvangen dus is het een echt probleem geworden. Asap hulp aub. Dankuwel. Roaming staat aan en juiste toegangspunt (APN) is ingesteld.
Mijn Oneplus 9 pro werkt niet in de VS en ik begrijp niet waarom. Hoop dat iemand me kan wijzen wat ik mis.Ik kan niet bellen, gebeld worden, sms-en, internetten. lijkt erop dat ik geen netwerk heb en geen internet.Heb al gechecked: Netwerk automatisch T-mobileRoaming staat aan.APN gechecked, staat op T Mobilie, heb ook geprobeerd Tele2 handmatig. Beide werkt niet.Databundel aangeschaft. Telefoon al paar keer opnieuw opgestart….Op wifi werkt alles. Verder: VolTE staat aan, preferred network op auto, sim staat aan. …. Help! ….Dank
Goededag, kunt u zorgen dat deze entertainment nummers niet meer gebeld kunnen worden Bedankt.
Mijn contract bij T-mobile loopt 11 juni 2022 af. Ik wil overstappen naar Tele2. Kan ik nu al een abonnement met toestel afsluiten bij Tele2? Krijg ik dan ook het toestel al geleverd?
Ik krijg vandaag mijn nieuwe simkaart binnen.. nu wil ik hem activeren maar dat lukt niet.. kan geen sms krijgen omdat hij niet geactiveerd is.. kan ook de klanten service niet bellen want ik heb geen werkende simkaart. Wat nu?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.