Skip to main content

Goedendag,

 

ik ben nu een tijdje al in NYC maar heb nog steeds geen service. Ik heb wel een netwerkbundel aangeschaft om te kunnen internetten in de VS. Ook heb ik zo’n beetje alles geprobeerd wat op internet aangegeven staat als mogelijke oplossing. Als ik in de Tele2 app kijk zie ik dat ik nog steeds in IJsland ben. Weet iemand een oplossing?

Hey @nathvu1999 allereerst tof om te horen dat je in New York zit! Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet, ik heb gelijk even meegekeken en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega’s, maar dat het nog niet is gelukt om het op te lossen en dat er een case voor je is aangemaakt voor de technische collega’s. Heb je toevallig al iets van ze vernomen?

Ik las ook dat je al een aantal stappen hebt doorlopen met mijn collega, maar dat deze niet hebben geholpen. Het enige wat ik op dit moment kan doen is toch vragen het nog 1x te proberen. Ik had laatst namelijk een klant waar deze stappen wel hielpen. 

Stap 1: Schakel 4G bellen / VoLTE uit in het device.

Extra info/waar te vinden (iOS): https://t.co/Xu1e74WtAf

Extra info/waar te vinden (Android): https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/samsung/galaxy-s10-android-10/topic/bellen/bellen-via-4g-volte/1

Stap 2: Pas de netwerktechnologieën aan en zet alles boven de 3G uit. (voor Iphone selecteer 3G, voor Android selecteer 3G 2G automatisch verbinden)

Extra info/waar te vinden (iOS): https://t.co/7ogI4M1VL7

Extra info/waar te vinden (Android): https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/samsung/galaxy-s10-android-10/topic/4g-instellen/toestel-instellen-voor-4g/1

Als je bovenstaande hebt doorgelopen kun je dan eens kijken of je een website kunt openen? Bijvoorbeeld https://t.co/4iAyIBm9CR of https://t.co/J4Dm6Crvqz (let op WiFi moet uit staan).

Ik hoor graag van je of je al terugkoppeling van mijn collega’s hebt gehad en/of dat het hiermee toch lukt! 😊


Hier exact hetzelfde. Geen bereik en na lang contact met de klantenservice ben ik vervolgens volledig in de steek gelaten door Tele2.

 

heb een e-Sim moeten aanschaffen om bereikbaar te zijn voor mijn werk.

 

Door Tele2 schofterig behandeld en niet eens excuses..


Goedendag,

wij hebben ook voor 3 telefoons een databundel voor Amerika aangeschaft (2x € 30,00 en 1 x € 20) , van alles geprobeerd, op 3G gezet, maar niks werkt. Heel onhandig om geen internet te hebben in New York. Zeker als je met de metro wil of iets op moet zoeken. Graag advies hoe te handelen en anders graag geld terug.

Helma


Hoi @MarcelvD mijn excuses dat je niet goed bent behandeld! Dat vind ik niet leuk om te horen en ik had je dat graag bespaard. Als je je 06-nummer in je profiel zet en even een eigen topic aanmaakt, kijk ik met alle plezier of ik iets voor je kan doen! 😊

Hey @helma_horsmans zou jij ook even een eigen topic willen aanmaken? Dan help ik je daar graag verder! 


Hi Helma, esim aanvragen en op telefoon zetten dan heb je internet..is nog goedkoper ook.  
 

groet Marcel 


Ook ik met zelfde probleem in New York. Helemaal geen verbinding met enig netwerk mogelijk. Voor €30 een bundel aangeschaft, melding gekregen per sms dat die actief is maar helaas niets. Ik kan niet bellen en heb geen data. Alles gedaan wat chatbot aangaf (was zelfde als wat hier stond en stappenplan doorlopen). Allemaal geen resultaat. 


Hi Joost,

ik begrijp inmiddels dat we als klant niet echt serieus genomen worden door Tele2..

erg passieve houding en weinig begrip voor de situatie.

Ik heb zelf een iPhone 13 en daar zit een ingebouwde simkaart in (e-Sim); dit wist ik ook niet maar schijnt bij veel telefoons zo te zijn.

Vervolgens Airalo app gedownload en een e-Sim aangeschaft..nu heb ik dus wel data op mijn telefoon.. internet, maps, whatsapp en mijn overige apps..alleen telefonisch niet bereikbaar door het probleem met Tele2..

 

wie weet heb je er wat aan, succes!