Ik heb een klacht.
Mijn vrouw heeft al jaren Tele2. Daar heb ik een uiteindelijk een tweede abonnement voor mijn dochter aan toegevoegd. De twee accounts zijn door Tele2 door elkaar gehaald. Log ik in op het Mijn Tele2 account van mijn dochter dan kom ik bij het account van mijn vrouw. Inloggen op het account van mijn vrouw lukt helemaal niet meer. Vervolgens krijg ik wel een mail waarin staat dat Mijn Tele2 wordt opgeheven omdat er al enige tijd niet is ingelogd.
Omdat Tele2 niet beschikbaar is via mail moet je wel bellen maar dit is niet gratis (echt heel servicegericht van Tele2). Uiteindelijk gebeld en na heel lang wachten iemand aan de lijn gehad die ons probleem niet begreep en maar bleef herhalen dat we het zelf allemaal konden oplossen (NOT). Uiteindelijk dus niet geholpen maar wel € 15,74!!! EXTRA aan mijn maandrekening toegevoegd. Dit is ronduit schandalig. Dat Tele2 kosten in rekening brengt voor zijn eigen klanten is al belachelijk (ik zit zelf bij Vodafone en daar kost contact met klantenservice, terecht, niks). Maar gewoon € 1,- per minuut terwijl je daarvoor voornamelijk in de wacht staat is ronduit oplichting. Als we dan nog geholpen waren.
Ik eis volledige terugvergoeding van deze kosten. Daarnaast zal ik 1 van de twee abonnementen opzeggen, het 2e abonnement volgt zodra deze is verlopen. Beiden gaan naar Vodafone waar je tenminste waar krijgt voor je geld en kosteloze goede service.
mvg
een ZEER teleurgestelde klant