De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik ben inmiddels al bijna 4 weken verder en ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd, door verschillende medewerkers van Tele 2… Mijn toestel is helemaal afbetaald, ook het incasso bureau (LAVG) beaamt dit. De krediet verstrekker Tele 2 hoort dit aan te passen, maar zij schuiven het op het incasso bureau. Ik heb een mail moeten sturen naar incasso@t-mobile.nl met daarin het bewijs van afbetaling. Ik zou binnen 5 werkdagen een reactie terug krijgen en ik ben tot op heden nog steeds aan het afwachten en ik word aan het lijntje gehouden door Tele 2. Ik heb ik weet niet hoeveel medewerkers aan de telefoon gehad en ik ben het nu echt heel erg beu! Ik moet Tele 2 hun huiswerk doen en dat is niet aan mij besteed! Ik kan hierdoor geen hypotheek aanvraag doen samen met mijn man! Echt een top bedrijf!!
Afgelopen jaar heb ik een nieuw abbonnement bij jullie afgesloten en mijn nummer overgezet van mijn moeders naam op die van mijzelf. Nu kan ik in Mijn Tele2 mijn abbonnement niet koppelen omdat deze al gekoppeld is aan een ander account (ik denk die van mijn moeder nog steeds). Op dat account kunnen we het nummer echter ook niet meer gekoppeld vinden. Hoe kan ik het nummer nu ontkoppelen van het oude account wat niet meer gebruikt wordt en het nummer toevoegen aan mijn eigen account?
Hi Ik heb abbonement met 200 minuten bellen in nederland en europa. Ik heb paar keer belgie etc gebeld en er word gewoon kosgen in rekening gebracht hoe kan dit??
Hallo Tele2,ik ben mijn puk code kwijt, maar kan deze niet terugvinden in mijnTele2 omdat mijn contract niet gekoppeld is. En om mijn contract te koppelen, wordt er een code naar mijn telefoon gestuurd waar ik dus niet in kan...\is er een andere manier waarop ik mijn puk code kan opvragen op dit moment?
Beste mede Tele2 gebruikers, ik ben in het bezit van een Iphone 12 en zou graag via de factuur in app aankopen willen doen echter werkt dit niet.heeft er iemand ook ervaring mee en weer hoe dit op te lossen is? met vriendelijke groet,Remco
Wil iemand me alsjeblieft helpen om mijn simkaart te activeren? Ben al twee dagen niet bereikbaar
Beste Tele2, Mijn telefoon is gestolen gisteravond. Ik probeerde de simkaart te vergrendelen maar dat kan ik niet zonder dat ik een code invoer die naar mijn telefoon is verstuurd. Deze heb ik natuurlijk niet meer. De klantenservice kan ik niet bereiken tot maandag en het is nu zaterdag. Hoe kan ik dit het beste doen?
Zou de pukcode naar mij toegemaild kunnen worden? bij voorbaat dank!
Ik zou graag een hardware factuur willen van mijn telefoon om deze naar mijn verzekering door te sturen. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Hoi, ik heb nu een abonnement 5GB + 200 Bel/SMS + 3gb ivm klanten voordeel. Ik ben al twee keer door mijn belbundel heen en wil deze daarom misschien wijzigen naar Unlimited Bel/SMS. Alleen wanneer ik de wijziging wil doorvoeren in mijn tele2 omgeving dan wordt het klantenvoordeel niet doorgerekend dus ik weet niet wat de prijs per maand gaat worden. Kan iemand aangeven wat mijn kosten per maand zijn wanneer ik 5GB + Unlimited Bel/SMS met klantvoordeel aanzet?
Beste tele2, Ik heb een vraag over een betaling in April heb ik al twee keer dubbel betaald 37,50. Jullie hanteren vanuit het email adres, info@service.tele2.nl dat ik niet betaald heb, hierbij krijg ik een link via ideal, ik heb netjes betaald alleen hanteren jullie 2 verschillende banrekening nummers, NL84 COBA 0733 9595 20 en via het zojuist genoemde email adres, krijg ik een betaling te zien op rekening NL59 BNPA 0227 7055 21. Wordt ik nou opgelicht of is hier wat anders aan de hand. Als ik een nieuw wachtwoord aanvraag krijg ik dit ook via dit emailadres. Dus snap er niet veel meer van
Moderator graag mijn gegevens verwijderen uit mijn bericht. Ik kan dit zelf niet doen.
Ik heb een early renewal gedaan, maar de telefoon bevalt niet. Nu kan ik die nog retouren maar krijg ik dan ook de kosten terug , van de early renewal of raak ik die kwijt?
I have travel abroad and my tele2 don’t have signal. According mytele2 it’s blocked. Could you help me?
mijn telefoon is gisteren avond in de stad gestolen. ik wil mijn simkaart graag blokkeren maar ik kom mijn tele2 niet in zonder mijn nummer via mijn gestolen telefoon! ik wil ook graag mijn nummer overzetten naar een andere simkaart. weet iemand hoe dit moet?
Puck code kwijt en kan niet inloggen op mijn tele2 kan een moderator mij helpen
Can't use internet in Germany. Guess it's international roaming disabled. Can you plz enable it on my phone number? [hidden by moderator]
Zoals de titel al zegt. Het rekeningnummer dat ik heb opgegeven is geen fysieke pas aan gekoppeld dus is het niet mogelijk om de €0,01 te betalen aan de deur. Kan ik deze eurocent ook online betalen zodat het niet aan de deur hoeft?
Hoi,Op 13 mei heb ik contact met de klantenservice gehad aangezien ik slecht internet heb, en belgesprekken wegvallen omdat ik de verbinding verlies. Toen gaven ze aan dat er een storing/onderhoud was en dat dit met een kleine week verholpen moest zijn.Op 28 mei heb ik opnieuw gebeld, toen gaven ze aan dat de storing/onderhoud afgerond zijn. Toen heb ik met de klantenservice alle instellingen opnieuw ingesteld, en hoopte we dat dit het probleem zou oplossen.Maar op de dag van vandaag nog steeds dezelfde problemen. Ik heb op verschillende tijden over de dag de klantenservice proberen te bellen. Maar vandaag valt elke keer de verbinding van mijn mobiel al uit voordat ik een medewerker aan de telefoon heb. Dus vandaar dat ik via de Community probeer, is er iemand die hier een oplossing voor weet? In het halfjaar voor de storing/onderhoud heb ik altijd goed internet gehad. Het betreft een Samsung mobiel met een unlimited data abonnement. Ik woon in het buitengebied.Ik hoor graag van iemand
Ik word er persoonlijk helemaal gek van. Zit nu 1.5 jaar bij Tele2 voor mijn mobiele abbonement. Steeds vaker gebeurt het dat mijn mobiele internet gewoon uit lijkt te vallen. Het 4G/4G+ logootje blijft wel gewoon aanwezig, maar niks werkt gewoon. Google, Whatsapp, streamen, het blijft gewoon bufferen/laden. Dit duurt dan ongeveer 2-3 minuten, daarna werkt het weer. Dit kan ook echt niets met locatie te maken hebben, omdat het gebeurt in de trein, in utrecht science park, amsterdam, almere, nieuwegein, echt overal. Aangezien dit meerdere keren per dag gebeurt wordt ik er gek van. Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon en een tijdelijke simkaart binnen gekregen ( omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd, want ik kom van een andere provider ) en ik lees dat mijn tijdelijke simkaart het gewoon moet doen en ik die kan activeren, maar ik kan hem niet activeren waardoor ik ook geen SMS binnenkrijg en ik kan de klantenservice ook niet bellen Wie kan mij aub helpen?
Hoi hoi! ik had een bestelling gedaan met bestelbusjes: 72556126 en een aanbetaling gedaan van €407 alleen had een medewerker mijn documentnummer id kaart verkeerd ingevoerd waardoor ampgroep de bestelling had geannuleerd. Ik heb weer een nieuwe bestelling gedaan weer een aanbetaling gedaan van €407 maar vroeg me nu af wanneer krijg ik mijn eerste terug? Ik heb wel een annulerings mail gehad van amp maar nog niet van tele2?? Davey
Hallo,Ik ben geinteresseerd in een plan voor slechts 1 maand met onbeperkt 5G (of 4G) data.Als ik een ‘maandelijks opzegbaar’ plan van Tele2 neem, en ik wil het voor 1 maand, moet ik hem dan gelijk opzeggen op de dag dat ik het aanschaf (gezien de mogelijk opzegtermijn)?Bij KPN is het, als ik het goed lees, zo dat je de ‘eerste maand’ niks aan het plan kan veranderen, dus ondanks ‘maandelijks opzegbaar’ zit je er toch minimaal 2 maanden aan vast. Riekt aan oplichting aangezien ze dat niet erbij vermelden (zie KPN fora). Hoe zit dit bij Tele2?Dank
Mijn account heb ik al langere tijd, toen nog via @ Zonnet. Nu wil ik wederom de aap voor mobiele telefoons installerenGebruikersnaam uiteraard bekend maar inlog kwijt. Opgevraagd met opgave nieuw mailadres opdat Zonnet.nl niet meer werkzaam zou zijn.Krijg GEEN herstel mail binnen via mailadres.Doe ik het opnieuw opvragen naar Zonnet adres komt het wel binnen. Na invoeren een melding dat er al een ander account geregistreerd staat ??? Rara wat is de juiste manier ? Als ik een mail via outlook naar mijn Zonnet adres stuur komt deze ook gelijk binnen.Dus Zonnet werkt nog wel.Maar hoe is dan mijn account geregistreerd bij Tele 2 ????
Hi everyone, I have been using Tele2 since Feb 2022 now I am in Poland. I don’t have any connection at all now, to call, text message, and internet. i have checked in my apps that nothing is blocked for the roaming and the APN is correct too according to another post. I can’t call the contact center as I don’t have connection to a phone call. Can anyone pls help?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.