beantwoord

Account koppelen


Reputatie 1

Mijn account heb ik al langere tijd, toen nog via @ Zonnet. Nu wil ik wederom de aap voor mobiele telefoons installeren

Gebruikersnaam uiteraard bekend maar inlog kwijt. Opgevraagd met opgave nieuw mailadres opdat Zonnet.nl niet meer werkzaam zou zijn.

Krijg GEEN herstel mail binnen via mailadres.

Doe ik het opnieuw opvragen naar Zonnet adres komt het wel binnen. 

Na invoeren een melding dat er al een  ander account geregistreerd staat ??? 

Rara wat is de juiste manier ? 

Als ik een mail via outlook naar mijn Zonnet adres stuur komt deze ook gelijk binnen.

Dus Zonnet werkt nog wel.

Maar hoe is dan mijn account geregistreerd bij Tele 2 ???? 

icon

Beste antwoord door eric 3 June 2022, 08:55

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Zonnet.nl is sinds een paar jaar een eigen bedrijf. Heb je een ook nog een vast internet abonnement, dan huurt Tele2 de zonnet email adressen bij zonnet.nl.  Als je geen vast internet abonnement meer hebt bij Tele2 dan kun je zelf het email adres aanhouden bij zonnet.nl en loopt de support ook rechtstreeks via hen.

Wat is bij jou van toepassing?

Reputatie 7
Badge +12

Hey Paul,

Begrijp ik het goed dat je probeert in te loggen in je MijnTele2-account? Gaat het in dit geval om een mobiel of thuisabonnement? Ik gok om een mobiel abonnement, maar ik zet voor de zekerheid voor beiden de stappen hieronder neer. 😊

Ik zie wel dat er een ander e-mailadres geregistreerd staat voor MijnTele2 (mobiel), dus niet je Zonnet e-mailadres. Wil je eens kijken of je erachter kunt komen welk e-mailadres het dan kan zijn? Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, ga dan naar deze pagina en volg de stappen:

Kies voor Mobiel abonnement > Inloggegevens vergeten > Vul je e-mailadres (niet Zonnet)

Kies voor Internet, TV & Bellen > Wachtwoord vergeten > Vul je gebruikersnaam in en volg de stappen

Laat je het me weten of je het juiste e-mailadres vindt en je hiermee kunt inloggen? We horen het graag van je!

Reputatie 1

Goedemorgen Eric - Marciano,

Allereerst hartelijkdank voor jullie reactie, het gaat om de app voor mobiel abo.

Als jarenlange klant van Tele2 zowel mobiel als huis aansluiting was mijn account via Zonnet.

Dat was ook @ adres, tot ik vernomen had dat dat niet meer gekoppeld was via Tele2.

Mijn andere @ adrres [verborgen door moderator] is toen doorgegeven aan Tele2. 

Maar dat Zonnet adres is blijkbaar nog steeds gekoppeld opdat ik via dat @ adres nog veel spam binnen krijg wat op mijn outlook adres wordt gekoppeld.

Ik zou gaarne zien dat dat Zonnet adres gewoon vervalt.

En dat mijn account bij Tele 2 alleen onder mijn huidige @ mail adres opgenomen wordt. 

Als ik dit via inlog en "gebruikersnaam" opvraag krijg ik een link voor aanmaken van nieuw wachtwoord. 

Blijkbaar bestaan er dan toch nog een link in mijn account naar beide mail adressen.

Hopende hierop voldoende jullie te hebben geholpen. 

Groetjes Paulus Limburg.

[verborgen door moderator]

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Paul,

Geen dank en superleuk om te horen dat je al jarenlang deel uitmaakt van onze Tele2-familie!

Ik heb je e-mailadres even verwijderd uit je bericht i.v.m. je privacy. In ons systeem staat dit outlook e-mailadres al gekoppeld aan je abonnement én je MijnTele2-account. Ik zie dus nergens een Zonnet account terugkomen. Ik heb voor de zekerheid het MijnTele2-account verwijderd, zodat je gemakkelijk een nieuwe kunt aanmaken via de app of via deze pagina. Je begint dan lekker fris en je bent niks kwijt, geen zorgen. Het kan even duren voordat het oude account helemaal verwijderd is, dus ik wil je vragen het vanmiddag (over een uurtje of twee) even te proberen. 

Laat je het me weten als het is gelukt een nieuw account aan te maken met je goede e-mailadres? 😊

Reputatie 1

Bedankt Marciano, 

Bedankt voor U hulp ben blij dat dat Zonnet account bij jullie nergens in het systeem voorkomt. Moet ik toch maar gaan spitten om dat @ adres zien te verwijderen. 

Groetjes Paulus, 

Reputatie 6
Badge +7

Indien het zonnet emailadres niet meer gelinkt staat aan je thuisabonnement kun je deze ook laten verwijderen via de klantenservice.

Reputatie 1

Heb ik ook besproken met Marciano maar hij kan niks in mijn account vinden wat gelinkt staat aan het " Zonnet account " 

Reputatie 1

Zonnet.nl is sinds een paar jaar een eigen bedrijf. Heb je een ook nog een vast internet abonnement, dan huurt Tele2 de zonnet email adressen bij zonnet.nl.  Als je geen vast internet abonnement meer hebt bij Tele2 dan kun je zelf het email adres aanhouden bij zonnet.nl en loopt de support ook rechtstreeks via hen.

Wat is bij jou van toepassing?

Ik heb een  internet ,'t.v.en mobielen abonnementen bij Tele2, en een @ mail adres bij outlook.

In het begin had ik ook zonnet maar gebruik dat niet meer en volgens mij is dat bij tele 2 ook verwijderd. 

Reputatie 6
Badge +7

Heb ik ook besproken met Marciano maar hij kan niks in mijn account vinden wat gelinkt staat aan het " Zonnet account " 

Bij mobiel inderdaad, maar misschien staat het nog wel gelinked ergens aan het thuis abonnement.

Reputatie 7
Badge +12

Als je nog een vast internet abonnement hebt bij Tele2 wat 'ooit' was aangemaakt met een @zonnet adres is dat nu niet te verwijderen. Als je de mail gewoon niet ophaalt heb je er ook geen last van.

Reputatie 1

Bedankt Eric, 

Maar is het niet mogelijk om gewoon het Zonnet account, waaraan deze abo is gekoppeld te wijzigen ?

Ook opdat Zonnet losgekoppeld is van Tele2.

 

Reputatie 7
Badge +12

De 'verbinding' tussen het versatel/zonnet/tele2 adres wat is gebruikt bij het aanmaken van het account zit 'vast aan dat abonnement". Je kunt volgens mij wel een ander adres voor zaken als je factuur opgeven via de klantenservice.

Reputatie 1

Ik geef de hoop zo langzamerhand maar op, wat U schreef " mail niet ophalen bij Zonnet " gaat niet op want dat wordt via outlook gewoon doorgestuurd. 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Maar outlook heb je zelf onder controle. Dan zul je in outlook dat moeten uitzetten toch?

Reputatie 1

Daar kom ik ook geen account tegen van Zoonet.