De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
In jullie voorwaarden per 5 juli 2022 staat als buiten bundel tarief vermeld € 0,0036 (incl btw) per mb (pag. 7).Is het wettelijk maximum niet € 0,00242 ?
Ik heb het contract van mijn telefoonnummer overgenomen van mijn vader door middel van jummerbehoud (rond april). Nu kan ik sindsdien niets meer zien in mijntele2. Het mailadres die destijds gekoppeld stond, was van mij en heb ik gewijzigd naar een andere (email2) toen ik het contract overnam. Het mailadres (email1) die aan mijn huidige abonnement en telefoonnummer gekoppeld is, weergeeft echter geen lopend abonnement in mijntele2. Ook als ik inlog met email2 is er geen actief abonnement in mijntele2. Beide e-mails geven de melding als ik mijn telefoonnummer wil koppelen dat het telefoonnummer reeds aan een ander mailadres gekoppeld staat. Hoe kan ik dit oplossen? Het lijkt alsof mijn telefoonnummer rondzweeft zonder mailkoppeling voor mijntele2. Terwijl ik e-mails wel ontvang over mijn huidige facturen van mijn nummer op email1.
Hallo. Ik wilde graag weten of mijn simkaart nog is geblokkeerd. Ik kan niet in mijn tele2 helaas en heb ik ook nog nooit gekund. Kunnen jullie dat alsjeblieft even in zien?Het betreffende nummer is: [verborgen door moderator] vrgr klaske miedema
Hi allen, ik heb gisteren een nieuwe telefoon + abonnement besteld nu is er door een paar dingen een nieuw nummer aangevraagd maar ik wil echt toch liever mijn oude nummer behouden is er nog een manier om dat te wijzigen?
Hallo, ik heb een abonnement dat maandelijks opzegbaar is. Kan ik zo een abonnement ook verlengen met een toestel, of moet ik dan eerst mijn maandelijkse abonnment opzeggen?
Hi,Ik heb onlangs een nieuw telefoon met abonnement besteld. Wordt mijn huidige sim only abonnement stopgezet?
Ben al dagen bezig met het verlengen van mijn Tele2 abonnement bij Belsimpel, want Tele2 laat van Belsimpel weten dat de hoogte van mijn toestelbundel is afgewezen, omdat er onvoldoende kredietruimte is. Belsimpel kan er niets aan doen, omdat ze die check niet doen, daarom stel ik mijn vraag hier. Kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand kan zijn?2 jaar geleden heb ik voor de eerste keer een abonnement afgesloten bij Tele2, ook via Belsimpel in de tussentijd is er in de financiële situatie niets veranderd Vorige week wilde ik een nieuwe verlenging met toestel regelen, maar dat wordt dus afgewezen het nieuwe abonnement heeft een lagere toestelbundel dan mijn huidig abonnement (loopt af op 13 aug) Eigen creditcheck bij Tele2 gaat goed via BKR een kredietoverzicht gevraagd, daar stond een onterecht krediet open van een oude bankrekening, dit heb ik afgelopen weekend laten sluiten (en staat als gesloten bij BKR) alle rekeningen betaal ik op tijd, ook die bij Tele2. Nooit een aanm
Hi, Ik heb een vraag n.a.v. verschillende topics die de afgelopen 3 maanden hebben gemeld dat de verre landen bundel niet werkt in New York. Weet iemand toevallig of dit probleem inmiddels verholpen is? Ik hoor het graag!Met vriendelijke groet,Bonnie
Hi, I have signed up for a sim-card subscription and requested to keep my number (13th of August, I believe, 2021).I received a sim card that with a note that said that I cannot use it until my contract starts. And that I will receive my contract soon. I received a contract indeed. And then I received a message on my phone that I cannot change abonnements because my old contract isn’t over ( with a different service provider) and I have to wait for it to end. So I assumed that the number exchange and my subscription cannot go through. There was no communication about my subscription started for 5 months. Until in January I receive a random invoice (Kenmerk: 2223/1.20942296) for 18 euros that is said to be take on the 26th of Jan automatically. I cannot use the “factuur uitleggen” service , I get (Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.Probeer een van onderstaande opties om verder te gaan.) . In conclusion, I do not understand what the 18 euros invoice is for. Does that me
Hi! On juni i go to another mobile provider, but tele2 is still take my money automaticaly. WHY?
Hello,I’m using unlimited call/SMS in NL/EU & unlimited data in NL. Last summer, I experienced no connection at all in Greece (except for wifi at hotel), although I turned Data Roaming on and tried many things to make it work.In coming days, I am going to other European countries and I want to make sure the service works. How can I check there is a block on roaming abroad and internet and data abroad in MijnTele2?Thank you.
Hallo, Ik kan momenteel niet de twee staps verficiatie uitvoeren omdat ik mijn sim-code vergeten ben en dus niet in mijn telefoon kan. Om mijn sim of pukcode te bekijken moet ik helaas in mijntele2 waar ik dus niet in kan.. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb momenteel namelijk het kaartje met mijn puk en simcode erop niet.
Hallo,Tijdens mijn vakantie (waarin ik actief gebruik maak van mijn camera) trilt mijn camera ineens ontzettend, zonder dat de telefoon echt beweegt. Dit was voorheen niet zo. Zelfs mijn telefoon resetten etc. heeft niet een positief effect gehad. Zou het aan de camera zelf kunnen liggen? Alvast bedankt!
Good day, I want to know why my request to change to different provider rejected.
Hallo, ik ben afgelopen jaar in 8 verschillende EU landen geweest. In geen enkel land op geen enkele plek (inclusief verschillende grote steden) heb ik een enigszins acceptabele data snelheid gezien (ik haal max. 0,05Mb/sec). Verbinding zegt 4G, bereik maximaal, nieuwe Samsung S21, APN op tele2 ingesteld. Wat is hier aan de hand? Is Tele2 in het buitenland echt zo slecht of staat er iets aan de kant van tele2 niet goed? Hoor graag hoe dit kan worden opgelost.
Beste,, Hij geeft aan dat me simkaart niet geregistreerd staat terwijl ik al lang over ben nab het nieuwe netwerk. Graag wil ik dit zo snel mogelijk oplossen vanwege me werk. Mvg
Hoi,Tele2 heeft een codering A2 op mijn naam geplaatst, hier kwam ik achter doordat ik een aanvraag heb lopen voor de hypotheek. Na vaak heen en weer bellen en verschillende medewerkers gesproken te hebben, ben ikgeadviseerd om incassobureau BOS te bellen. Tijdens dit contact hebben ze mij vertelt dat hetdossier bij hen afgesloten is en er een openstaand bedrag teruggestuurd zou zijn naar Tele2 4 jaar geleden. Vervolgens heb ik weer contact gehad met Tele2 en er zou uitgezocht worden of dit klopt. Ik heb sneleen reactie gekregen en het zou gaan om een bedrag van 125,55 euro dat inderdaad nog open staat.Deze heb ik direct betaald. Betalingsbewijs meteen opgestuurd naar Tele2 afdeling incasso.Tele2 heeft mij niet op de hoogte gesteld dat er een bedrag open stond en dat er een coderinggeplaatst werd op mijn naam. Normaliter zouden er herinneringen en uiteindelijk (als het zo verkomt) een deurwaarder moeten komen, maar geen van beide was bij mij het geval. Nu heb ik de incassoafdeling een
Hi Johrick, je had gereageerd op mijn topic “bkr codering teamleider spreken” ik zie dat je bij Tele2 werkt, zou je me alsjeblieft verder kunnen helpen?casenummer waar je om vroeg is; 59218075
Hoi Tele2,Ik zou graag mijn huidige nummer willen ontkoppelen van een oud tele2 account (van mijn moeder), dit zodat ik hem aan mijn nu eigen account kan toevoegen. Ik kan deze optie echter nergens vinden op de app, ook niet op het oude account, en vroeg me dus af of jullie mij verder kunnen helpen. Mijn nummer is tevens ook al verdwenen van het oude account, als ik deze aan mijn eigen account wil toevoegen geeft het aan dat mijn nummer nog gekoppeld is aan een ander account.Ik hoor graag van jullie! Met vriendelijke groet,Jeroen.
Ik zit hier toch met een probleem ( of niet), ik heb al een aantal jaren een mobiel internet van 20 GB op mijn mobiel, sinds kort gaan we geregeld naar frankrijk voor een maand of 2,3. dit jaar kreeg ik een bericht dat mijn verbruik in buitenland onevenredig was met verbruik in nl. en of ik een maand mijn gedrag wilde aanpassen, nou moesten we toch voor overlijden tussentijds naar nl dus geen probleem, nu kreeg ik gisteren weer zo'n bericht terwijl ik alweer maand in nl ben. klantenservice gaf aan dat mijn verbruik in frankrijk anders is dan in nl, nogal logisch, want in nl gebruik ik haast geen GB want ik heb supersnelle wifi. Ik begrijp het niet meer geloof ik: ik betaal al jaren 20 GB die ik niet afneem, ik neem in frankrijk 2 maanden 12GB af en dan wordt je bedreigd met extra kosten??? En de kers op de taart is dan ook nog eens dat ik in frankrijk een berichtje kreeg of ik extra data wilde bijkopen? wat ik dan zo stom nog gedaan heb(de maximum van 15 euro die ik geeneens gebruikt
Terwijl ik bezig was met het verlengen van mijn abonnement, ging er op het einde iets niet helemaal goed met de éénmalige betaling die ik moest doen voor mijn telefoon.Toen ik het later opnieuw wilde proberen lukte het niet. Wanneer ik wil verlengen krijg ik nu steeds de melding dat er nog een openstaande factuur is. Deze kan ik echter nergens vinden. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?Het is denk ik goed om te kijken (als meer mensen dit probleem hebben) hoe dit opgelost kan worden, want online zit je nu gelijk vast. Groetjes!
Ik heb 2 heel hoge rekeningen gehad omdat mijn google account was gehacked, en diegene heeft veel dingen gekocht via mijn account. Wat nu?
Goedemorgen,Stel ik sluit een maandabonnement af en wil na een poosje dit wijzigen in een contract voor 1 of 2 jaar, kan dit? Heb ik dan te maken met andere voorwaarden of zijn er andere dingen waar ik rekening mee moet houden? Momenteel zit ik bij KPN maar heb verder thuis alles van T-Mobile. Voordat ik een contract voor langere tijd afsluit wil ik eerst ervaren hoe Tele2 is.
Binnenkort ga ik voor 14 dagen naar Duitsland en wil ik de route die ik ga maken volgens via mijn telefoon. Verder wil ik regelmatig contact (bellen, whatsapp) met familie in Nederland hebben en films kunnen kijken. Mijn abonnement van 11 euro is daar niet toereikend voor. Wat is/zijn hiervoor de meest betaalbare oplossing(en)?Ik las net dat Duitsland waardeloos is met tele2. Is dat nog steeds zo? Groetjes van een complete nitwit.. 🤔🙈
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.