De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Me abo verlengt met een flip 4 + watch5 maar het duurde al 24 uur voor een aankoopbewijs te krijgen via je mail en die had je dus nodig om aan te vragen via samsung, uiteindelijk kreeg ik response van samsung dat ik te laat was? Het voelt nog steeds als onrecht heb ook meerdere keren gebeld en beloofd dat het geregeld werd maar ben nooit meer teruggebeld als beloofd en elke keer als ik bel moet ik een kwartier wachten. Het voelt nog steeds als onrecht en hoop te krijgen waar ik 'm voor heb verlengd
Beste om 10 uur vanmorgen betaald via iDeal link en nog steeds niet aangesloten
De gloednieuwe Google Pixel 7 | Google Pixel 7 ProGoogle lanceert twee spectaculaire toestellen. Heb je vragen over de Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro? Je bent hier aan het juiste adres. Wij zetten de meest gestelde vragen voor jou op een rijtje! Goed nieuws - jouw nieuwe Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn vanaf 6 oktober om 17:00 uur te bestellen voor pre-order. Op 13 oktober start de verkoop van dit toestel en deze zal direct leverbaar zijn. Lees hieronder de veel gestelde vragen en bereid je optimaal voor op jouw bestelling en nieuwe abonnement! Informatie over Google Pixel 7 | Google Pixel 7 ProDe Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn direct leverbaar! Tijdelijke Google Pixel actieActie Google Pixel 7: Ontvang de Pixel Buds t.w.v. € 99.Actie Google Pixel 7 Pro: Ontvang de Pixel Buds Pro t.w.v. € 199.Hoe kan ik mijn Google Pixel bestellen?Vanaf 6 oktober kun je jouw Google Pixel heel eenvoudig en snel bestellen! ► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2 (via laptop of co
Hallo allemaal, Al sinds een paar maanden ben ik overgeschakeld op een zogenaamde ‘dumb phone’ om af te kicken van mijn smartphoneverslaving. Ik wil nu echter een Nokia 3310 (2G-netwerk) aanschaffen, maar dan wel het origineel, niet de moderne versie. Mijn vraag is daarom:Kan ik mijn 4G-simkaart in de Nokia 3310 (DE OUDE) gebruiken om te bellen en te SMSen? Ik smeek je moeilijke afkortingen en technische taal over golflengtes tot het minimum te beperken. Bij voorbaat dank. Groetjes,Dame in nood
Beste allemaal, 14 november heb ik midden in de nacht meerdere keren 112 moeten bellen (zie bijlages) ivm noodsituaties (vanuit Hongarije EU land)112 bellen binnen Europa is gratis: https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/security-and-emergencies/emergency/index_nl.htm Tot mijn grote verbazing zijn er kosten in rekening gebracht, zie bijlage. Telefonisch kon dit niet verklaard worden en moest ik mijn klacht hier neerzetten.…In de tele2 app staat er dat er 1112 is gebeld, dit klopt niet en ik denk dat het hier misgaat in het tele2 systeem, ik heb namelijk 112 gebeld.Het nummer 1112 bestaat niet eens... Zie bijlages voor alle afbeeldingen.Ik wil dat mijn belgeschedienis wordt nagekeken en deze kosten komen te vervallen. En wellicht aan IT doorgeven waarom er 1112 staat in de app. Groetjes, Simon
Goedemorgen Het lijkt erop dat we een technisch? probleem hebben met de onderstaande aangekochte iphone.Hoe zit het met de garantie wanneer we deze voor reparatie weg moeten brengen?
Tele2 heeft een keer per ongeluk 2 simkaarten geactiveerd voor mijn broer en hij kwam er net te laat achter om het nog ongedaan te kunnen laten maken, dus nu zit hij met twee abonnementen. Mijn huidige abonnement verloopt binnenkort, dus ik wil er best een van hem overnemen, maar ik wil liever geen nieuw telefoonnummer. Is het mogelijk om een al geactiveerd abonnement over te zetten naar mijn bestaande telefoonnummer?
Je hebt het vast gehoord, de iPhone 14 (pro) heeft een nieuwe feature de Dynamic Island. Een prachtig dynamisch eiland in je scherm die je meldingen op een mooie manier weergeeft door het camera gat in je scherm uit te schuiven. Tot nu toe was deze functie enkel alleen beschikbaar voor de iPhone 14 (pro) modellen, maar nu niet meer! Developer Jawomo heeft de app dynamicSpot gemaakt en als early download in de Google Playstore geplaatst. Met deze app maak jij van jouw camera gat ook een dynamisch eiland! De app is gratis te downloaden en voor een eenmalig klein bedrag extra ontgrendel je nog meer features wat deze app nog mooier maakt. Mijn ervaring:Ondertussen gebruik ik deze app nu een week, en ik ben er van overtuigd dat dit de toekomst is voor hoe meldingen op je telefoon binnen moeten komen. Zelf gebruik ik een Samsung S22, en vind de manier van meldingen in mijn scherm altijd super vervelend. Ze komen groot in je scherm en leiden je snel af van de bezigheid waarmee je bezig bent.
Sinds twee dagen kan ik niet SMS sturen. Ik krijg error 38. Weet iemand wat dat is? En hoe op te lossen.
Goede avondZojuist terug uit Duitsland en had vandaag geen netwerk.Gaat om een Iphone 12 mini welke ik afgelopen weekend heb geupdate naar iOS 16.1.1 (voorheen nooit problemen gehad dus dacht dat het daaraan kon liggen). Zijn er misschien problemen bij jullie bekend met iOS16 en roaming.Roaming op het toestel stond aan , en heb de telefoon ook meermaals volledig uitgezet en opgestart Alvast bedankt
Beste Community,Ik heb sinds de launch mijn Pixel 7 Pro en begin me mateloos te storen aan de slechte bel verbinding die ik heb als ik op plekken bel waar mijn vorige toestel, de Huawei Mate 20 Pro het wel altijd perfect deed. Een vriend van me heeft ook een Pixel 7 Pro besteld en als we naar elkaar bellen is het gesprek super slecht. Ik heb zojuist mijn Sim in mijn oude Huawei gestopt en hem gebeld om te kijken of de verbinding beter werd. Dit was wel het geval voor mij, maar niet voor hem. Bij hem bleef de verbinding nog steeds wegvallen, telkens voor 1 seconde en soms meer. Nu is me opgevallen, dat als ik in een open gebied sta de verbinding wel naar behoren werkt. Vanmiddag belde ik vanuit een rijdende auto, waarbij er door een open gebied zonder gebouwen gereden werd.Ik heb een Dbm metende app gedownload en dit zijn de resultaten vanaf mijn zolderkamer:Pixel 7 Pro: -113 tot -104 Dbm (wegvallende verbinding)Huawei Mate 20 Pro: -97 tot -95 Dbm (stabiele verbinding)Deze twee testen h
Mijn huidig abonnement mag ik verlengen op 9-12-22. Vanwege mijn toestel die ik nu in het bezit heb en echt toe is aan vernieuwing, heb ik mijn bewindvoerder gevraagd voor een akkoord om early renewal aan te vragen. Ook wil ik dit i.v.m. de lange leveringstijd omtrent de iPhone 14 pro Max, zodat ik niet nog een maand moet wachten op het toestel. Vanuit het bewind een akkoord gekregen op early renewal/verlenging van het abonnement. Bij contact met de klantenservice van Tele2 te horen gekregen dat de mail die de bewindvoerder heeft gestuurd naar tele2 een verwerkingstijd heeft van 2-3 weken! Als ik nog zo lang moet wachten is het eigenlijk niet rendabel om renewal aan te vragen, want dat is eigenlijk zonde van de “gebruikte” renewal. Plus mijn probleem is daarmee niet opgelost. In alle jaren dat ik mijn abonnement heb verlengt bij Tele2 was er nooit een probleem met het onder bewind staan. Het was altijd zo geregeld, de bewindvoerder verzond een mail en diezelfde dag kon ik mijn abonne
Ik heb een unlimited abonnement maar afgelopen week was ik door mijn bundel heen en kon alleen nog maar via SMS opwaarderen. Dit schijnt maar een beperkt aantal keren mogelijk te zijn. Ik kon tot vorige maand via de website mijn tele2 opwaarderen maar nu wordt ik alleen nog maar naar betaalde bundels gelinkt. Is er mogelijk een storing op de site ? Kan iemand van tele2 mij opheldering vragen?
I am just taking a vacations in Germany but ever since I crossed the border my Dutch SIM card has not been able to use any roaming at all. My subscription is from August. I have read that sometimes there is a roaming block for some reason, I wonder if somebody could help be lifting that block please. I am unable to regístrate at the app since they use verification per SMS and since I don’t got any signal I am unable yo receive it.
Hoi ik heb 2 november bestelling gedaan van iphone 14 pro Weetje meschien wnr ik hem ontvang 1.20721415
Ik heb een samsung fold 3 en ik heb gister normaal gewerkt niks aan de hand, ben naar huis gegaan het moment dat ik me telefoon pak en open klap, is het beeld helemaal zwart. Wat kan ik doen?
Gisteren is mijn telefoon gestolen. Heel vervelend natuurlijk en baal ontzettend.Ik heb direct mijn Sim laten blokkeren en een nieuwe aangevraagdWat ik me nu alleen afvraag is dat ik nog een lopend abonnement hebt tot iig mei 2023, dan zou ik weer kunnen verlengen.Hoe kom ik nu weer aan een nieuwe telefoon en evt abonnement? Zou ik het resterende toestel krediet kunnen afbetalen en daarna een nieuw contract af kunnen sluiten of gaat die vlieger niet op.Aangezien het nu weekend is kan ik ook geen enkele klanten service bereiken dus probeer het even hier en wellicht heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt.
Hoi Mods, zouden jullie mijn account kunnen verwijderen? Misschien handig om de gebruiker de mogelijkheid geven om dit zelf te doen, bespaard jullie tijd en moeite.
Hallo, ik wil graag weten wanneer ik een bericht kan ontvangen dat mijn telefoon bezorgd wordt. Bestelnummer is 76588426
Goedenavond,Ik heb al verschillende pogingen gedaan om een toestel -wat ik bij een abonnement besteld heb- te retourneren.Maar ondanks diverse beloftes heb ik nog steeds geen mail ontvangen om het terug te sturen. Inmiddels raak ik hier behoorlijk geïrriteerd van, maar maak ik mij ook zorgen. Het geld wat ik betaald heb, heb ik dus nog niet terug en ik kan ook geen nieuw toestel/abonnement regelen omdat dit nog niet afgehandeld is.Ook loop ik inmiddels het risico dat ik straks ineens geen abonnement meer heb en mijn telefoonnummer kwijt ben, wat grote gevolgen kan hebben voor mijn bedrijf. Wanneer wordt dit nu eindelijk opgepakt en opgelost?
Beste klant, In de afgelopen 4 maanden is je verblijf en verbruik in de EU groter dan in Nederland. Dit valt buiten redelijk gebruik van je abonnement. We vragen je daarom in de komende factuurperiode van 02-11-2022 t/m 01-12-2022 je (roaming) gedrag aan te passen. Lukt dit niet, dan brengen wij een toeslag van 0,00242 euro per MB (afgerekend per 1 kB) in rekening voor je verbruik in de EU. Deze toeslag geldt over de factuurperiode na 01-12-2022. Kijk voor meer informatie op www.tele2.nl/eu-roamingWe houden contact, Tele2 Gemiddeld gebruik ik weinig data. Ik ben grenswerker en rijd het meest rond net over de grens. Dus jullie willen dat ik meer in Nederland gebruik dan in Duitsland? Vandaag maar een film gedownload in Nederland die ik niet nodig heb...500 MB. Is dat wat jullie willen? Anders kost 1 mb 0,00242? ook geen killer, maar raar is het wel.
Hallo, ik wil graag weten wanneer ik een bericht kan ontvangen dat mijn telefoon bezorgd wordt. Bestelnummer is 76415497
Hey ik heb zondag mijn iphone 14 pro 128gb goud besteld omdat die direct leverbaar was maar ik heb geen bericht van postnl of iets gehad wanneer krijg ik hem ongeveer binnen ? Bestelnummer: 77104798
mijn Samsung s20fe heb ik altijd met schermbeveiliging , dus alleen te openen via vingerafdruk , nu heb ik af en toe last van dat als hij in mijn broekzat zit begint te typen….. dus getallen om te gaan bellen , dat moet toch niet kunnen ? verder ben ik dik tevreden over toestel en tele 2 groet Bertus
Ik kan geen berichten meer versturen en ik kan ook geen berichten ontvangen het begint heel onhandig te worden want ik kan niet op mijn werk rooster inloggen door deze probleem ik probeer imessage steeds te activeren via nummer maar het blijft mij de zelfde bericht geven “Activatie onsuccesvol”Kan iemand mij aub helpen
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.