Mijn huidig abonnement mag ik verlengen op 9-12-22. Vanwege mijn toestel die ik nu in het bezit heb en echt toe is aan vernieuwing, heb ik mijn bewindvoerder gevraagd voor een akkoord om early renewal aan te vragen. Ook wil ik dit i.v.m. de lange leveringstijd omtrent de iPhone 14 pro Max, zodat ik niet nog een maand moet wachten op het toestel.
Vanuit het bewind een akkoord gekregen op early renewal/verlenging van het abonnement. Bij contact met de klantenservice van Tele2 te horen gekregen dat de mail die de bewindvoerder heeft gestuurd naar tele2 een verwerkingstijd heeft van 2-3 weken!
Als ik nog zo lang moet wachten is het eigenlijk niet rendabel om renewal aan te vragen, want dat is eigenlijk zonde van de “gebruikte” renewal. Plus mijn probleem is daarmee niet opgelost.
In alle jaren dat ik mijn abonnement heb verlengt bij Tele2 was er nooit een probleem met het onder bewind staan. Het was altijd zo geregeld, de bewindvoerder verzond een mail en diezelfde dag kon ik mijn abonnement persoonlijk verlengen.
Daarbij komt dat ik niet weg wil bij Tele2, want ik ben voor de rest super tevreden!
Ik hoop dat iemand me kan helpen, want zit erdoor met mijn handen in het haar.