Beste klant,
Ik heb toch echt in Nederland gedownload.
Wat staat hier? 615MB in de EU? Deze heb ik bijna allemaal in Nederland verbruikt. Kan ik hier een uitleg over krijgen?
Heb je de film gedownload toen je in de buurt van de grens was? Misschien zat je al op een buitenlands netwerk.
Anders is er misschien iets mis met de weergave van de bundels?
Als je toestel op de grens een sterk signaal van een buitenlands netwerk ontvangt is er dus kans dat het op dat netwerk gaat roamen. Als je dat niet wilt, zet dan “ DATA ROAMING” in je toestel uit of selecteer handmatig T-Mobile NL.
Ik zal volgende keer inderdaad roaming uit zetten. Al was ik in Winschoten en dat is toch wel erg ver van de grens.
Gelukkig is het toch mijn laatste maand op dit contract.
Deze voorwaarden hen je bij elk abonnement van elke provider.
Deze voorwaarden hen je bij elk abonnement van elke provider.
Ik heb ook dezelfde provider. Alleen begin ik weer bij nul ipv vier maanden. En ik weet nu wat ik moet doen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.