beantwoord

112 gebeld in de EU en kosten gemaakt

  • 17 November 2022
  • 1 reactie
  • 123 x bekeken

Beste allemaal,

 

14 november heb ik midden in de nacht meerdere keren 112 moeten bellen (zie bijlages) ivm noodsituaties (vanuit Hongarije EU land)

112 bellen binnen Europa is gratis: https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/security-and-emergencies/emergency/index_nl.htm

 

Tot mijn grote verbazing zijn er kosten in rekening gebracht, zie bijlage. Telefonisch kon dit niet verklaard worden en moest ik mijn klacht hier neerzetten.…

In de tele2 app staat er dat er 1112 is gebeld, dit klopt niet en ik denk dat het hier misgaat in het tele2 systeem, ik heb namelijk 112 gebeld.

Het nummer 1112 bestaat niet eens...

 

Zie bijlages voor alle afbeeldingen.

Ik wil dat mijn belgeschedienis wordt nagekeken en deze kosten komen te vervallen. En wellicht aan IT doorgeven waarom er 1112 staat in de app.

 

Groetjes,

 

Simon

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 18 November 2022, 14:34

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Simon, allereerst hoop ik dat alles goed gaat of goed is gekomen na je contact met 112! Ik ben er direct ingedoken met mijn collega’s en er gaat hier inderdaad iets mis met het nummer 1112 dat wordt weergegeven en de kosten. Ik zie dat er inmiddels een case is aangemaakt om dit te laten onderzoeken. Ik hoop dat deze snel wordt opgepakt en dat je snel meer duidelijkheid hebt en dat de gemaakte kosten kunnen worden vergoedt. 

Laat je het me weten als mijn collega’s contact met je hebben opgenomen? Mocht je volgende week nog niks gehoord hebben, laat het me dan weten. Dan pak ik de case erbij en dan laat ik het je weten als er een update is.

Groetjes,

Marciano

Reageer