De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je facturen.
Recent actief
Nadat ik de hele TELE2 website heb afgespeurd om een email te zoeken, ben ik op dit forum terecht gekomen omdat ik niet met de klantenservice kan bellen. Ik ben in december weg gegaan van TELE2 vanwege een combodeal met me tv provider, dus ik heb me abonnement destijds afgekocht. Nu heb ik me bij t-mobile aangemeld en nummer behoud aangevraagd omdat dat erg belangrijk is vanwege me zakelijke contacten die me privé bellen. Destijds 120 euro was het om me abonnement af te kopen alleen TELE2 had destijds een server switch, me verzoek voor nummer behoud werd afgewezen. Raar want ik heb toch duidelijk een boel geld betaald om te switchen. Vervolgens heb ik het T-mobile abbonement lopen maar tegelijkertijd blijft TELE2 actief, ik dus meerdere malen naar de klantenservice bellen en er wordt me 2 keer wat anders gezegd maar de laatste keer dat ik belde weer het overzetten van de server verhaal. Ik netjes gewacht maar wel constant facturen krijgen van TELE2 na het afkopen. Ik heb net een factuu
Goedemorgen, ik heb sinds gisteren een abonnement bij Tele2, van 20 GB en 200 bel/sms. Nu ben ik binnen 24 uur al over mn bundel heen gegaan. Hoe kan dit? En waarom staan mijn belminuten niet in de app? dank alvast!
Halverwege februari heb ik het laatste beetje aan toestelkrediet dat ik had, afbetaald via iDeal. De afschrijving staat op mijn rekening, dus dat is zeker weten gebeurd. Het toestelkrediet wat op de factuur staat, is netjes tot de datum dat ik de rest heb afbetaald. Daarna staat een kopje ‘Resterende termijnen toestelkrediet’, met daar achter precies het bedrag dat ik via iDeal al heb voldaan. Waarom moet ik nu nog een keer betalen?
Geachte Tele2,Hoe komt het dat mijn factuur nou elke keer hoger is? Ik begon met €45 te betalen maar hij is elke keer nou omhoog aan het gaan hij staat ineens op €46 per maand??
Hoii!Een aantal weken geleden heb ik mijn mobiel unlimited gedowngraded naar 2gb.Volgens krijg ik een email waar mijn oude bedrag nog aangekondigd staat van 27,49 die binnen een paar dagen afgeschreven zal worden.Maar dit moet 15,87 zijn! Is dit een foutje in het systeem? Of word het gecompenseerd?
Hallo, mijn abonnement is begin deze maand afgelopen, waarom moet ik nu dan toch het volledige maandelijkse bedrag betalen?
Sinds het overzetten naar het nieuwe netwerk, word er geen toestelkrediet meer in rekening gebracht. De factuur van feb en de factuur van maart worden alleen abbonements kosten in rekening gebracht. Vanaf januari ben ik hier al mee bezig. Ik moet me aan me betaalverplichtingen voldoen maar een bedrijf hoort zich ook aan de facturerings verplichtingen te voldoen. Het word nu een opstapeling van kosten qua toestelkrediet, zo jammer dit. Ik begin nu echt te overwegen om voor een andere provider te kiezen zodra het abbonement is afgelopen.
Ik heb mijn toestelkrediet afgelopen woensdag via mytele2 afbetaald maar nog geen melding ontvangen. Ik ben bezig met een hypotheekaanvraag waarvoor het noodzakelijk is dat de bkr registratie afgemeld wordt. Met de klantenservice kom in niet verder. Wie kan mij helpen?
Goedemiddag,Graag zou ik mijn facturen van januari 2019 t/m december 2019 willen downloaden.Echter staan ze niet meer in de app. graag hoor ik van u
Beste,ik heb tot 2019 een contract gehad bij tele2, er werd toendertijd netjes betaald zoals het hoort, de laatste toestelkrediet heb ik een laatste herinnering voor ontvangen, met nog 10 dagen betaaltijd om een bkr te voorkomen, dit bedrag heb ik 9 dagen voor de uiterste betaal datum betaald, alsnog heeft tele2 mij onterecht een A2 melding gegeven, ik ben al maanden met tele2 bezig om dit of te herstellen of te verwijderen gezien deze melding zeker onterecht is, ik heb al zo vaak gebeld en ik kom maar niet verder hier mee of er word een case aangemaakt en nooit gereageerd, is er iemand hier die dit ook heeft gehad, of is er iemand op dit forum die hiermee kan helpen?Alvast bedankt!
Geen idee hoe Ik de klanten service kan bereikenBen al 3 weken op zoek Rekeningen en nu dus openstaande rekeningen nooit ontvangen, en nu dus afgeslotenhoe Kan Ik tele 2 bereiken en mn rekeningen betalen bedankt !
Ik heb een paar dagen geleden geprobeerd naar een hotel in Curaçao te bellen. Ik kreeg gelijk een bandje te horen datjes druk was en ik was de zoveelste wachtende in de rij. Heb m op speaker gezet maar na 50 minuten werd er nog steeds niet opgenomen. Nu zie ik in mijn app dat er €90 kosten worden berekend!! Terwijl ik nooit iemand aan de lijn heb gehad. Heb alleen een muziekje beluisterd...
Vanuit Tele2 heb ik de volgende mail ontvangen en ik wil graag antwoorden op deze mail. Dus via deze weg. (graag ontvang ik ook een antwoord en oplossing, zodat we beide kunnen doorgaan tot de orde van de dag) Ontvangen mail: BETAALACHTERSTAND: ZO BETAALD! Kenmerk: TH01/1.20574679 Beste Stef, Je hebt een betaalachterstand van € 225. Wil je niet worden afgesloten?Betaal snel Je betaalt je factuur gemakkelijk en veilig via iDEAL. Doe dit binnen 5 dagen! Dan voorkom je afsluiting en extra incassokosten van € 40,- plus wettelijke rente. Ook kost het € 28,- om je weer aan te sluiten. Zonde toch? Betaal direct met iDEAL Als je ondertussen al hebt betaald, kan je deze e-mail natuurlijk meteen weggooien. Dubbelcheck je IBAN Nog een tip: check nog even je rekeningnummer in MijnTele2. Dan weet je dat de afschrijving de volgende keer wel goed gaat. Meer weten Check alle info en tips over betalen op tele2.nl/over-betalen. We houden contact. Tele2 Mail die
Goedendag,graag zou ik het bedrag tegoed uit laten betalen ipv te laten verrekenen met de komende rekeningen. Het betreft een bedrag van nog 167 euro.Hoor graag hoe dit mogelijk is.
Hallo ik heb vanmiddag een betaling gedaan maar mijn vraag is of die nu terug geboekt kan worden?
Ik vind het belachelijk dat tele2 €2 rekent voor 5g. Bij àlle andere providers is dit inclusief. Waarom, Tele2??? Super klant onvriendelijk!
Afgelopen maandag via ideal vanuit de app een openstaande factuur betaald. Geld is afgeschreven.Tot op heden staat de factuur nog op onbetaald.Meerdere keren betaalbewijs opgestuurd maar daar reageren ze niet op.Ook contact gezocht maar ik kom geen stap verder.Ondertussen is het geld nog steeds weg maar de factuur nog op onbetaald en mijn abonnement nog geblokkeerd...
Hi,zojuist heb ik gebeld met de klantenservice mbt extra kosten die in rekening worden gebracht voor bellen in de UK. nu heb ik hier nogmaals naar gekeken, en het blijkt om 0800 nummers te gaan die juist gratis zouden moeten zijn. Kan iemand mij hier mee helpen? alvast bedankt. groet, christina
Hoi, Ik heb in November 2020 mijn abbonement verlengt met een nieuw toestel bij tele2 en dit is opzich allemaal soepel velopen, alleen zag ik nu dat ik in December en in Januari dubbel betaal. Ik heb mailtjes ontvangen van bijde facturen maar als ik de link volg om de facturen te bekijken krijg ik alleen de factuur van (rond de) 17 euro te zien en er is er dus nog een die afgeschreven wordt van (rond de) 15 euro. Als ik de betaling bekijk zie ik dat een factuur op mijn klant nummer staat die over een komt met de betalingen die bij mijn oude abbonementhoorden en de nieuwe factuur staat op een nieuw klant nummer wat ik aan neem bij mijn nieuwe abbonement hoort. Lang verhaal kort ik betaal voor een abbonement wat niet in gebruik is en waar ik ook geen informatie over kan vinden omdat zoals ik al zij de link stuurt me naar mijn huidige account waat alleen de nieuwe facturen op staan.Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Deze week een Samsung S21 besteld en inmiddels vandaag ontvangen. Bestelling viel binnen actie-periode voor een paar Earbuds en een smarttag. Voor het registreren is een aankoopfactuur nodig, maar in het hele bestelproces van Tele2 is die nergens te bekennen. Ja, je krijgt een mail met daarin de specificaties van kosten, maar die volstaat niet bij Samsung. Vorige keer, bij andere actie, ook al zelfde issue gehad. Hoe moeilijk kan het zijn om een factuur (in PDF) naar de klant te versturen i.p.v. dat ik de verrekening in de maandelijkse afrekening zie.Daarom het verzoek aan Tele2 om mij een aankoopfactuur te doen toekomen zodat ik gebruik kan maken van de promotie-actie van Samsung.
Ik heb op 13 januari een rekening betaald op de rekening NL59BNPA0227705521 alleen is de betaling niet binnen gekomen waardoor ik nu afgesloten ben door een sms’je van jullie
Heb mijn abonnement in december opgezegd, met een termijn van 1 maand verwacht ik toch dat ik geen facturen meer krijg voor februari. Toch krijg ik tot mijn grote verbazing een factuur voor februari. Er is verder ook geen bevestiging te vinden op de app dat ik het stop heb gezet, dat zorgt voor onduidelijkheid
Ik wil graag mijn abonnement vervroegd verlengen. Nu weet ik dat hier eenmalige kosten van €71,25 euro aan verbonden zijn. Worden deze kosten automatisch afgeschreven bij de volgende factuur of moeten de kosten bij het afsluiten van het nieuwe abonnement meteen voldaan worden?
Ik heb mijn toestel al afbetaald een tijdje terug maar ik moet nog steeds toestel krediet betalen klopt dat ?
Ik heb sinds September een factuur van 54 euro lopen voor een geannuleerd abonnement op mijn oude nummer (06-23825406). Deze werkt natuurlijk niet meer, en ik had een nieuw abonnement gekocht via mobiel.nl waardoor ik een nieuw account moest aanmaken.Is het mogelijk dat buiten dat de factuur word geannuleerd ik ook het geld terug kan krijgen van de afgelopen maanden?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.