De Tele2 community stopt op dit domein
Hier is het genadeloos gezellig! Start hier jouw fun topic!
Recent actief
Het is 14 februari en dus tijd om lekker klef te doen! Elke winkel die je binnenloopt lijkt wel geraakt door Cupido zijn boog. Je ontkomt er niet aan. De rode harten, bloemen en hartvormige zoetigheden. Je voelt het, je proeft het…love is in the air. En ook op onze Community is Cupido actief geweest. Heeft hij jou ook al geraakt? Misschien wel na het lezen van onze #loveisintheair topics. Namens heel Tele2 wensen wij jullie een fijne Valentijnsdag We hopen natuurlijk dat alle dagen net zo liefdevol zijn als vandaag! Liefs,Jouw Tele2 Familie Heb jij de #loveisintheair topics gemist? Bekijk ze hier allemaal!
Over een paar dagen is het weer Valentijnsdag. Op alle speciale gelegenheden en commerciële dagen spelen we dan ook al te graag in. Want in deze tijd willen we dan ook leuke dingen blijven doen, zelfs als het soms wat minder kan. Gelukkig zit je met ‘kleffe romantische films’ dan ook altijd goed! Of nou ja… zelf ben ik niet een heel klef typetje, dus ik gooi graag liever wat ‘romcoms’ erin. De films zijn dan ook nog eens 100% singleproof! Check de films samen met je liefje, bestie, je hond of alleen. Het kan en mag allemaal! Ik heb mijn top 5 Valentijnsfilms hier voor jullie klaargezet, maak er een heerlijk Valentijnfilmweekend van! #5 How to Be Single (Pathé Thuis/Prime)In deze top 5, hoort natuurlijk ook de film ‘How to be single’. Niet iedereen zit in een relatie tijdens Valentijnsdag, maar niet getreurd! Soms is het single leven ook best wel lekker. In deze film volgen we het liefdesleven van vier vrijgezelle vrouwen met allemaal hun eigen probleempjes. De film is hilarisch en g
Ben jij ook zó (verschrikkelijk) klef met jouw schatje dat jullie matching outfits dragen? Stop daarmee en fix matching smartphones. That’s where it’s at! Oké, ook matching smartphones zijn misschien cringe, maar dat hoeft niet zo te zijn. We houden allemaal van smartphones, dus hieronder het perfecte excuus voor jou om erover te lezen en voor mij om erover te schrijven. Geef toe, jij hecht ook wel (eens) emotionele waarde aan spullen, dagen of locaties die te maken hebben gehad met jouw crush, date, valentijn of partner. Dus… waarom niet aan iets wat je altijd bij je draagt? En dan bedoel ik niet in je hart… Kom nou! #eww Ik heb het natuurlijk over de smartphone die je vaker in je hand hebt dan dat ie in je broekzak zit. Hieronder 5 tips waarmee jij je écht een eenheid voelt met je valentijn d.m.v. je smartphone! #1 Apple iPhone 13 Pro & 13 Pro MaxMet de iPhone 13 heb je zo onwijs veel opties, dat het voor elk stelletje wel mogelijk moet zijn om ze te matchen. Ik ben persoonlijk
Is één van jouw voornemens dit jaar om nieuwe dingen uit te proberen? Met dingen bedoel ik natuurlijk smartphones. Als ik iets nieuws moest proberen dan zou ik gaan voor de OPPO Reno6. Benieuwd waarom? Lees snel verder!Vorig jaar heb ik redelijk wat nieuwe dingen uitgeprobeerd. Voornamelijk op het gebied van eten, maar nog niet op het gebied van telefoons, dus het leek me leuk om eens van mijn oude vertrouwde iPhone af te stappen en me te verdiepen in een (voor mij) nieuw toestel. Zoals je misschien weet zijn de Dit Wil Ik Weken begonnen en om jou te helpen kiezen, vertel ik in dit topic waarom ik voor de OPPO Reno6 zou gaan. Look & Feel Ik hoop dat ik hier niemand mee kwets, maar als Apple gebruiker vind ik de OPPO Reno6 en de Samsung Galaxy S21 FE er redelijk hetzelfde uitzien qua uiterlijk. Een prachtig design met drie camera’s aan de achterkant en een volledig scherm aan de voorkant. Met een gewicht van 182 gram is de Reno6 iets zwaarder dan bijvoorbeeld de Galaxy S21 met 177
Hallo allemaal! Naast tele2 gebruiker ben ik een fervent gamer, en aangezien ik hier laatst weer zo goed geholpen ben door o.a. @Floor109 heb ik besloten ter ere van jullie een tele2 shop te bouwen in mijn huidige Cities: Skylines project. Dat is een city builder game, die ik zwaar gemodificeerd heb met behulp van zo'n 2500 mods en assets. Op dit moment ben ik daar een stad aan het bouwen die is geïnspireerd op steden in Centraal Siberië, zoals Krasnoyarsk.Aangezien we in Rusland zitten heb ik er dus wel een Russische Tele2 van gemaakt (en ja, daar zit Tele2 ook gewoon hoor!) : En ook al is het een Russische tele2 shop, hij is helemaal opgedragen aan de medewerkers van tele2 hier! Leuke acties daar in Rusland van tele2 trouwens; Voor 8.40 euro heb je al 300 mbit internet, en als je aan het eind van de maand belminuten over hebt, kun je deze inruilen voor een film in je tele2 app! Misschien ook een leuk idee voor hier? En voor wie nieuwsgierig is naar hoe de rest van de stad er uitziet
Kerst komt steeds dichterbij. Waarschijnlijk heb je al een prachtig diner uitgestippeld of ga je gourmetten. Maar voor de mensen die nog inspiratie nodig hebben voor het dessert, I got you!Ik deel graag een paar makkelijke maar mooie feestelijke desserts die perfect zijn om een kerstdiner mee af te sluiten! #1 Pavlova Dit is dé favoriet in onze familie. Bij mijn vader thuis wordt eigenlijk elk jaar het kerstdiner afgesloten met een pavlova. Maar wat is een 'pavlova’? Eigenlijk kan je het zien als een enorme meringue. Ik weet niet exact het recept, gezien ik de pavlova alleen maar eet en niet maak (alle credits naar mijn vader's vriendin!) zal ik het pavlova recept delen van mijn favoriete TV chef: Miljuschka! Voor veel personen (is machtig)https://miljuschka.nl/zomerse-pavlova-met-slagroom-en-rood-fruit/ Wat heb je nodig?schone mengkom en mixer (moet vetvrij zijn!) 4 eiwitten 225 gr suiker 1 tl witte wijn azijn Fruit naar keuze (wij gebruiken altijd frambozen, bosbessen, bramen en aar
Vrolijk Kerstfeest allemaal! Time flies when you’re having FUN! December is nog sneller voorbijgevlogen dan dat ene dikke feest waar je een paar zomers geleden zó naar uitkeek. Maar de maand is nog niet voorbij en we hebben nog genoeg Holiday Spirit over. Jij maakt namelijk nog steeds kans op die toffe prijzen die je kunt winnen met de Fotowedstrijd! Ook onze beste vriend Secret Santa is nog lang niet klaar met het uitdelen van de meest attente en vette cadeaus. Houd deze topics dus nog goed in de gaten tijdens je kerstvakantie! Maar bovenal hopen wij dat je een genadeloos gezellige Kerst hebt met je familie en vrienden. Geniet van het uitpakken van je cadeautjes, van de gourmet en vooral van de gezelligheid. Maak er een paar mooie dagen van. Jouw Tele2 familie Klaar voor het leukste feestseizoen van het jaar? Zet je feesthoed op en bereid je voor op genadeloos veel gezelligheid, liefde, cadeautjes en meer op onze Community! Zoals jullie weten staan wij bekend als het rebelse broertje
Heb jij zin om een weekendje weg te gaan met de feestdagen? Ik heb een geweldig weekend gehad in het Corendon hotel en in dit topic vertel ik jou waarom jij ook een hotelovernachting moet boeken!Enkele weekenden geleden zat ik er zelf nog en wat heb ik genoten; van de wellness, het restaurant, de Skybar en van nog veel meer. Hieronder 9 redenen waarom het Corendon Hotel jouw volgende bestemming is voor een weekendje weg! #9 Het is betaalbaar!Een tijdje geleden besloot ik samen met mijn partner om even lekker een weekendje weg te gaan, omdat we allebei wel wat ontspanning konden gebruiken. Niet lang daarvoor werd ik getagged in een Facebook-bericht over dit hotel en ik vond het er direct zo chill uitzien. Een gezellige kamer, een zwembad, een mooie prijs en ik ben verkocht! De enige reden dat ik Facebook fijn vind, is omdat ik getagged kan worden in dit soort handige berichten… en Memes!Wij gingen met twee personen, twee nachtjes voor €160,20. Dan moet je alleen nog eten en drinken. Di
3…2…1… Gelukkig Nieuwjaar!Tele2 wenst jou een gelukkig nieuwjaar en een gezond 2022. Laat al je dromen dit jaar uitkomen. Proost op een gezond en zorgeloos nieuw jaar vol geluk, gezelligheid, wijsheid, veiligheid en liefde.Feest jij vandaag nog lekker door of lig je brak in bed? Wat je ook doet, pak je smartphone en bel, app of snap je familie en vrienden en verspreid positieve vibes en jouw Nieuwjaarsgroet voor 2022! Jouw Tele2 familie
Inmiddels zitten we alweer in november, terwijl het voor mij echt voelde als gisteren dat ik nog Nieuwjaar vierde. Met november in het achterhoofd is het ook weer tijd om op de bank te liggen, met een dekentje en natuurlijk ook herfstfilms!Daarom heb ik vandaag speciaal voor jullie een top 5 van herfstfilms die je gezien moet hebben! #5 The Forgotten Battle (Netflix)The Forgotten Battle neemt je mee terug naar de Tweede Wereld oorlog, een film met een lach en een traan. En voor de oplettende kijker onder ons, herkennen wij niet iemand die ook in een magische film reeks heeft gespeeld? 😉 Deze film is wat mij betreft een echte aanrader als je geïnteresseerd bent in de Tweede Wereldoorlog! #4 The Notebook (Prime video)Deze film is een ware klassieker. Het is een verfilming van een boek, dus mocht je alvast willen inlezen? Dan is het boek ook zeker aan te raden! Deze romance zou ik als ik jou was zeker eens gaan bekijken tijdens deze koude dagen. #3 With love, Christmas (Videoland)Miss
31 oktober was het alweer zo ver! Halloween! Hoe heb jij deze avond ervaren? Wij van Tele2 kregen er kippenvel van! Nu zul je wel denken, wat hebben jullie dan gedaan met Halloween? Hier een paar ideetjes voor volgend jaar: Je kunt bijvoorbeeld een filmavondje houden met alleen maar enge griezelfilms. Zie ons Halloween topic op de T-Mobile community voor de 5 spannendste Halloween films!Een spannend bordspel spelen bij kaarslicht. Samen met de kids is het leuk om bijvoorbeeld een lampion te maken van een pompoen. Of om een wedstrijd te houden wie zich het meest griezelig kan verkleden. Maar! Gruwelijk lekkere hapjes mogen natuurlijk niet ontbreken tijdens deze avond! Daarom deel ik met jullie, wat wij hebben gemaakt tijdens deze bijzondere avond: Knakworst mummies Hapje – 45 minuten bereidingstijd + 25 minuten oventijd – 12 stuks Ingrediënten 12 knakworsten 3 vellen bladerdeeg (uit de diepvries) 1 ei Mosterd Bereiding Verwarm de oven op 190 graden. Laat het bladerdeeg ontdooi
Halloween is net voorbij gegriezeld en de bladeren vallen inmiddels van de bomen als je naar buiten kijkt. Dus dat betekent dat het nog maar een paar weken is voordat we de kerstboom weer kunnen optuigen (of voor de diehards onder ons, die hebben de boom natuurlijk al staan!). Omdat de weekenden al kouder aan het worden zijn en het al eerder vroeger wordt, komen ook de kerstmarkten weer als paddenstoelen uit de grond poppen. Daarom heb ik vandaag, voor jullie vijf kerstmarkten die je kan gaan bezoeken tijdens deze wintermaanden! Maastricht, NL Het is nog even wachten, voordat je naar deze kerstmarkt kan gaan. Maar daardoor kan je wel alvast tijd vrijmaken! Als we aan kerstmarkten denken denk ik meteen aan: Maastricht! Deze kerstmarkt zal zich ontpoppen op 1 december en zal weer verdwijnen op 31 december. Eerst shoppen, vervolgens ergens een broodje eten, daarna naar de kerstmarkt en vervolgens lekker dineren in Maastricht? Dat klinkt toch als dé place-to-be? En als je daar toch bent,
Heb jij een stoornis in de vloeiendheid van het spreken? Deze stoornis bestaat uit opvallende herhalingen, verlengingen en/of blokkades van klanken of lettergrepen. In andere woorden: stotteren. Over heel de wereld zijn er zo’n 60 miljoen mensen die stotteren. Vandaag, 22 oktober, is het wereldstotterdag en het leek mij wel goed om hier ook awareness voor te creëren. Hier op de Tele2 Community zijn we er namelijk voor iedereen! Alles wat je moet weten over stotterenBen of ken jij iemand die stottert en wil je weten wat je als ouder, docent of vriend kan doen? Lees er hier alles over!Op een paar oud-klasgenootjes na ken ik eigenlijk bijna niemand die stottert, dus persoonlijk zie ik het niet veel om mij heen. Of toch wel? Ik weet nog wel dat ik vroeger altijd talentenshows keek, zoals Idols, X-Factor en The Voice of Holland. Ik vond de Britse-, Amerikaanse- en Australische versies altijd veel leuker. Voornamelijk door de celebrity judges!Van stotteren op school naar het winnen van The
Als er één Netflix-serie trending is op het moment, dan is het wel Squid Game. Zelfs als je hem nog niet hebt gekeken, dan kom je er eigenlijk niet meer omheen. En dan te bedenken dat deze serie pas na 10 jaar eindelijk ‘groen licht’ kreeg in Korea.De bedenker liep al deze jaren al rond met het verhaal, maar er werd gedacht dat het niet realistisch genoeg was. Oké stiekem hoop ik ook niet dat dit ooit wél realiteit gaat worden. Benieuwd naar wat ik van de serie vind? Lees dan snel verder! Koreaanse Hunger Games 💣Zonder te spoilen in een notendop even een uitleg waar de serie over gaat. Sommige mensen spreken al over de Koreaanse Hunger Games. Mensen die dringend geld nodig hebben, worden uitgenodigd om mee te doen aan en spel om geld te winnen. Uiteindelijk zijn er 456 deelnemers die hierop in gaan en vervolgens worden opgesloten op een geheime locatie. Hier moeten ze (kinder)spelletjes spelen om zo kans te maken op een immens geldbedrag. Maar wat niemand weet wat er te wachten staat
Bedankt dat u alles heeft opgelost en hoop ook voor de mensen die gebruik maken van tele2.Ik hoop dat dit voorval niet terug komt en samen weer op normale voet verder kunnen gaan.met vriendelijke groet C.S.
Beste Moderator, zou je mijn naam kunnen veranderen naar iets anders dan mijn volledige naam en mijn topics verwijderen?
Als ik een nieuwe post wil posten in de e-mail forum sectie en 2 tags aanklik en toevoeg (e-mail en zonnet), wil het topic niet posten. Als ik dan ‘plaats’ aanklik krijg ik kort drie laadstipjes, maar er gebeurt niets en ik blijf op de aanmaak pagina. Als ik de post zonder tags probeer te plaatsen lukt het wel. Lijkt me een bug. (ps hier kon ik wel met tags een post plaatsen, go figure)
Ik wil graag mijn forum account laten verwijderen, ik ben geen klant meer.
Aanstaande zaterdag 18 september is het Batman Dag 2021. In dit topic geen saaie algemeen bekende feitjes over iedereens favoriete Caped Crusdader, maar onze eigen herinneringen aan The Dark Knight himself!Natuurlijk ben ik ook opgegroeid met Batman. Ik zou niet meer weten hoe oud is was toen ik voor het eerst in aanraking kwam met deze superheld, maar ik weet wel dat ik het altijd heel tof vond. Mijn eerste ontmoeting met Batman was waarschijnlijk Batman: The Animated Series uit 1992 of Batman Forever uit 1995. Je raad het al, ik ben een echte 90’s baby! Ik heb denk ik wel alle films en animated series gekeken. Wat ik me ook goed kan herinneren is dat ik vroeger samen met mijn neefjes Batman op de Playstation speelde. Ook hadden we altijd heel veel action figures. Goede oude tijd!Maar mijn belangrijkste herinnering aan Batman was toch wel mijn HBO-scriptie. In 2017 ben ik afgestuurd en mijn scriptie was een onderzoek naar de rol van Alternate Reality Games bij de promotie van films.
Een Google Chromecast is bijna niet meer weg te denken in ons huis. Wil je iets naar de TV streamen? Dan is dit dé oplossing! Geen kabels en alleen het kleine apparaatje dat je in de TV steekt en in het stopcontact en voilà het werkt! Naast de Chromecast 3 en Chromecast Ultra is er nu ook een nieuwe variant. Namelijk de Google Chromecast met Google TV 4K! What’s new? De Chromecast met Google TV is de opvolger van de Chromecast Ultra en heeft een aantal nieuwe features. De grootste nieuwe feature is, je raad het al, Google TV (Android TV platform)! Ook krijg je bij deze Chromecast een afstandsbediening, waar je ook nog eens gebruik kan maken van gesproken zoekopdrachten door de Google Assistent.Doordat deze Chromecast gebruik maakt van Google TV, heb je ook gelijk toegang tot alle apps van dit platform zoals; Amazon Prime Video, AppleTV, Disney+, Film1, Google Play Movies/Films, Kijk, Netflix, NLZiet, NOS, NPO Start, Pathe Thuis, RTL XL, Videoland en Youtube.Dat is een heeeele grote sta
Oneindig veel bier en chocolade, gezellige lunchtentjes, luxe restaurants, oplichters, massagraven, slapeloze nachten en heel veel gezelligheid. Dit was mijn weekend in Brugge! Vorig weekend was ik drie dagen in de hoofdstad van de Belgische provincie West-Vlaanderen; Brugge. Toen ik vrienden en collega’s vertelde dat ik naar Brugge zou gaan was iedereen enthousiast. ‘Ik ben er nog nooit geweest, maar ik hoor dat het echt supermooi is!’ Dit is wat letterlijk iedereen zei en ze hadden gelijk. Het historische centrum, de grachten en de architectuur bewijzen waarom Brugge het Venetië van het Noorden wordt genoemd. Dag 1: Vreetzakken verzamelen!Nog geen 2,5 uur rijden vanaf Den Haag en je bent in een hele andere omgeving (duh). Direct na aankomst was het tijd voor een lekkere lunch bij Li O Lait. De Dressed Chicken Bagel was erg lekker! Gegrilde kipreepjes, pesto en appel met wat sla, een sausje en (zongedroogde) tomaten die ik direct weg heb gegooid.Na een lange wandeling door het eerste
Herken je dat? Je weet dat je te veel op je telefoon zit, maar je doet er niks aan. Wat doe je dan? Juist, je vindt de juiste balans! Je zou kunnen zeggen dat ik wel verslaafd ben aan mijn iPhone. Het liefst sta ik heel de dag met mijn vrienden in contact via WhatsApp en Instagram. Who am I kidding? Ik sta ook heel de dag met ze in contact! Neem ik daarnaast wel genoeg tijd voor mezelf? Ja! Ik neem elke dag de tijd om een wandeling te maken, te sporten, iets in het huishouden te doen en te ontspannen met een serie of filmpje. Is er een manier om tijd voor jezelf te nemen d.m.v. apps op je telefoon? Absoluut! Hieronder vind je 3 apps die mij helpen goed voor mezelf te zorgen. ‘’King Mars, dat ben ik!’’ Flora Een paar maanden geleden ben ik door een vriend in aanraking gekomen met de Flora app. Het is een mooie, simpele en gratis app voor Android en IOS. Deze app zorgt ervoor dat je minder op je telefoon zit, zodat je je kunt focussen op iets anders. Ik gebruik deze app vaak tijdens het
Ik kan op dit moment geen forumoverzicht in het hoofdscherm meer krijgen, alleen maar “recent actief”, en “help anderen”. Via het menu is het overzicht met forum secties nog wel bereikbaar, maar dus niet meer via het hoofdscherm, de knop “forum overzicht” in het menu lijkt ook niet meer te werken, echt super onhandig! Is dit zo bedoeld?
Het is vandaag internationale fietsdag. Een fiets is toch helemaal geweldig? Het vervoersmiddel bij uitstek voor de korte afstanden. Of voor langere afstanden als je het echt leuk vindt, zoals ik. De Verenigde Naties hebben 3 juni uitgeroepen tot 'Wereld Fietsdag'. Op deze dag wordt wereldwijd de fiets en het fietsen gepromoot. Nu is het in Nederland de gewoonste zaak van de wereld om een fiets te hebben en dat vind ik helemaal top. I’m a fan! In dit topic leg ik uit wat ik zo geweldig vind aan fietsen. Het is gewoon zo ontspannen en je doet tegelijkertijd een work-out. Win-win! Het is ook mogelijk minder ontspannen te fietsen, lekker keihard doortrappen. Nog meer working-out.FietsappsMijn telefoon gaat altijd mee tijdens het fietsen. Je weet nooit wat je tegenkomt en als ik iets moois zie maak ik snel een foto. Wanneer ik een nieuwe route fiets gebruik ik een route app (Komoot) zodat ik niet verdwaal. De snelheid en afstand hou ik bij met Strava. Meer informatie over deze apps lees j
Deze zondag komt er een heeele leuke dag aan. Het is dan namelijk Nationale Wine & Cheese day! Laat ik nou net een hele grote liefhebber zijn van uitbundige kaasplankjes, borrelplankjes en wijn. Nu ben ik geen expert in wijn en kaascombinaties, maar ik deel graag met jullie welke wijn ik drink, hoe ik een kaas- en borrelplank in elkaar flans en deel mijn top 5 lievelings kaasjes! WineBij een kaasplank drink ik vrijwel altijd een Pinot Grigio. Dit is een droge, fris en fruitige wijn die eigenlijk altijd perfect is voor bij een borrel of een licht gerecht. Af en toe wil ik ook wel eens gaan voor een Sauvignon Blanc, ook dit is een droge frisse wijn. Het verschil tussen de Pinot Grigio en de Sauvignon Blanc is dat de Sauvignon Blanc iets droger is. Deze vind ik zelf dan heel lekker bij bijvoorbeeld geitenkaas. CheeseYou love it or hate it! Ik val dan zeker onder de lovers! Er zijn zoveel verschillende soorten kaasjes. Harde kaasjes, zachte kaasjes, sterke kaasjes. Zelf ben ik
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.