Keuze van de Redactie

Top 5 Herfstfilms die je MOET zien!

  • 19 November 2021
  • 0 reacties
  • 50 x bekeken
Top 5 Herfstfilms die je MOET zien!
Reputatie 5
Badge +6

Inmiddels zitten we alweer in november, terwijl het voor mij echt voelde als gisteren dat ik nog Nieuwjaar vierde. Met november in het achterhoofd is het ook weer tijd om op de bank te liggen, met een dekentje en natuurlijk ook herfstfilms!


Daarom heb ik vandaag speciaal voor jullie een top 5 van herfstfilms die je gezien moet hebben!

 


 

#5 The Forgotten Battle (Netflix)

The Forgotten Battle neemt je mee terug naar de Tweede Wereld oorlog, een film met een lach en een traan. En voor de oplettende kijker onder ons, herkennen wij niet iemand die ook in een magische film reeks heeft gespeeld? 😉 Deze film is wat mij betreft een echte aanrader als je geïnteresseerd bent in de Tweede Wereldoorlog

 

#4 The Notebook (Prime video)

Deze film is een ware klassieker. Het is een verfilming van een boek, dus mocht je alvast willen inlezen? Dan is het boek ook zeker aan te raden! Deze romance zou ik als ik jou was zeker eens gaan bekijken tijdens deze koude dagen. :maple_leaf:

 

#3 With love, Christmas (Videoland)

Misschien is dit een beetje cliché, maar ik vind het wel een lekkere wegkijk film voor in het weekend! Melanie heeft namelijk voor het kerstfeest haar aantrekkelijke Donavan's lootje getrokken! EN als ze ook nog eens samen aan een kerstcommercial moeten werken, kan ze dat maar moeilijk geheimhouden. Eigenlijk lijkt Melanie een beetje op mij, wellicht dat ik het daarom een leuke film vond! :snowman2:

With love, Christmas (2017)

 

#2 Olaf presenteert (Disney+)

Oké, het is niet perse voor de oudere onder ons, maar dat mag de pret niet drukken. Want wie vindt Olaf nou niet geweldig? In deze serie legt Olaf op zijn unieke manier vijf Disney-verhalen uit. Leuk voor als je iets hersenloos wilt kijken! Wellicht heeft Olaf nog wat inzichten die jij nog niet wist. :snowflake:

 

#1 Harry Potter (Prime Video)

Dit is niet één film, maar het zijn er wel acht! Harry Potter is wat mij betreft een filmreeks die je elk jaar opnieuw kan kijken. Dit jaar is het ook extra speciaal, omdat de eerste film namelijk twintig jaar geleden is uitgekomen. Speciaal daarom komt de film terug in de bioscoop op 1 december. :zap:

 

Deze vijf films zijn wat mij betreft echte must sees om te bekijken tijdens deze koudere dagen.

Nu ben ik natuurlijk ook benieuwd welke films ik volgens jou eens moet bekijken! Let me know en wellicht komt ook die op mijn watch list. :wink:


0 reacties

Geen reactie

Reageer