Love is in the air

Één toestel voor jou en één voor je valentijn

  • 8 February 2022
  • 0 reacties
  • 68 x bekeken
Één toestel voor jou en één voor je valentijn
Reputatie 7
Badge +12

Ben jij ook zó (verschrikkelijk) klef met jouw schatje dat jullie matching outfits dragen? Stop daarmee en fix matching smartphones. That’s where it’s at!

 

Oké, ook matching smartphones zijn misschien cringe, maar dat hoeft niet zo te zijn. We houden allemaal van smartphones, dus hieronder het perfecte excuus voor jou om erover te lezen en voor mij om erover te schrijven.
 



Geef toe, jij hecht ook wel (eens) emotionele waarde aan spullen, dagen of locaties die te maken hebben gehad met jouw crush, date, valentijn of partner. Dus… waarom niet aan iets wat je altijd bij je draagt? En dan bedoel ik niet in je hart… Kom nou! #eww :relieved:

Ik heb het natuurlijk over de smartphone die je vaker in je hand hebt dan dat ie in je broekzak zit. Hieronder 5 tips waarmee jij je écht een eenheid voelt met je valentijn d.m.v. je smartphone! :cupid:

 

#1 Apple iPhone 13 Pro & 13 Pro Max

Met de iPhone 13 heb je zo onwijs veel opties, dat het voor elk stelletje wel mogelijk moet zijn om ze te matchen. Ik ben persoonlijk geen fan van twee precies dezelfde toestellen en kleuren, so let’s switch it up! Ik zou gaan voor een combinatie van de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Pro.

Een combinatie van de iPhone 13 Pro Max Wit en de iPhone 13 Pro Goud lijkt me een… gouden combinatie! Ba dum tss :drum:

 

Apple iPhone 13 series

 

#2 Samsung Galaxy S21 FE & Samsung Galaxy Z Flip

Samsung heeft echt prachtige toestellen waar je uit kunt kiezen. Ook hier zou ik persoonlijk niet voor precies hetzelfde toestel gaan, maar combineer twee toffe toestellen die goed bij elkaar staan. Mijn tip: de Samsung Galaxy S21 FE en de Samsung Galaxy Z Flip! Beide toestellen komen in vier kleuren, dus kies je favoriete kleur en gaan met die banaan.

De Z Flip 3 komt in de kleuren Cream, Green, Lavender en Phantom Black. De Galaxy S21 FE komt in Wit, Groen, Paars en Zwart. Héél goed te combineren dus! Allebei een groen toestel of juist een goede mix van groen en paars? Wat vind jij?

 

#3 OPPO Reno6 & OPPO Reno6

Ben jij meer fan van OPPO? Ook dan kun je jouw smartphone gemakkelijk matchen met die van je valentijn! De OPPO Reno6 heeft dan wel maar twee kleuren waar je uit kunt kiezen; zwart en blauw. Maar de echte reden dat de OPPO Reno6 in dit lijstje staat is natuurlijk het extra voordeel wat je nu nog krijgt tijdens de Dit Wil Ik Weken. Ik heb het niet over het extra voordeel in de GB en Bel/SMS bundel, maar de sportband die je er nu gratis bij krijgt. Want… Couples who work out together, stay together!

 

#4 Alle kleuren van de regenboog

Oké, toen ik de twee kleuren van de OPPO Reno6 naast elkaar legde, dacht ik… Twee kleuren van hetzelfde toestel kan toch wel tof zijn! Gelukkig zijn er genoeg toestellen in meerdere kleuren te vinden in onze shop. Hieronder mijn favorieten!

 

#5 Schattige foto voor matching backgrounds

Moet ik deze nog uitleggen? Ik denk het ook niet, dus ik laat de foto voor zich spreken. Een foto zegt meer dan duizend woorden! Oké één woord misschien… Blegh! :black_heart::yellow_heart: @Lisa Noot  @Demi 

 

 

 

 

Gerelateerde artikelen:

Vond je dit een tof topic en wil je meer lezen over Love is in the Air? Klik dan op onderstaande linkjes voor meer!

T-Mobile & Tele2 presenteren: Love is in the Air 2022

Valentine & Dine (Winactie)


0 reacties

Geen reactie

Reageer