LOVE IS IN THE AIR

Love is in the air! WIN een diner voor twee. 💕

  • 3 February 2022
  • 4 reacties
  • 156 x bekeken
Love is in the air! WIN een diner voor twee. 💕
Reputatie 5
Badge +6

Het is bijna Valentijnsdag en ook dit jaar konden wij de verleiding niet weerstaan om voor Cupido te spelen. Daarom maak jij kans op een diner voor twee! ❤️

 

Inmiddels vier jaar geleden hebben wij hetzelfde gedaan, je kan deze editie namelijk een diner bon t.w.v. €50,-! 

 

Wat moet je hiervoor doen? 

Het is eigenlijk heel simpel, vertel ons waarom jij (en je partner) dit verdienen en wellicht komt Cupido wel jullie kant op om jullie te verrassen! Hoe dit er precies uitziet is nog even een verrassing maar ik kan jullie zeggen, dit wordt iets om nooit te vergeten. 

 

P.S. Wil jij de ultieme throwback beleven? Check dit dan even! 😉

14 februari 2018

 

 

 

 

Gerelateerde artikelen:

Vond je dit een tof topic en wil je meer lezen over Love is in the Air? Klik dan op onderstaande linkjes voor meer!

T-Mobile & Tele2 presenteren: Love is in the Air 2022

Matching toestellen voor jou en je valentijn!


4 reacties

Mijn partner woont in het buitenland, dus is het zeker in deze nog steeds durende pandemie lastig om veel bij elkaar te zijn. Kerst hebben we gelukkig samen kunnen vieren, maar Valentijnsdag vieren we voor het tweede jaar op rij op afstand, met videobellen. Het lijkt erop dat ze in maart eindelijk weer naar Nederland toe kan komen, dus een ‘extra’ Valentijnsdag vieren we dan op onze manier. Een mooi etentje zou dan, als ‘extra’ cadeautje zeer welkom zijn! :)

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Groninger_fries

Wat fijn dat jullie kerst samen hebben kunnen vieren! Hopelijk was valentijnsdag op afstand toch heel liefdevol. Om jullie samenkomst in maart nog succesvoller te maken krijg jij van mij de bon! Wil je mij een PM sturen met je adresgegevens? Dan zorg ik dat de bon je kant op komt! 

@Johrick van Tele2 Wat super!! Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +12

@Johrick van Tele2 Wat super!! Dankjewel!

Gefeliciteerd! Dat wordt een leuke verrassing in maart!

Reageer