Sticky F.A.Q.

Dit Wil Ik Weken 2022

  • 3 January 2022
  • 0 reacties
  • 644 x bekeken
Dit Wil Ik Weken 2022
Reputatie 6
Badge +2

Misschien heb je de billboards al gezien of de reclamespotjes al gehoord, het is weer zover: de Dit Wil Ik Weken zijn begonnen! Kan je verlengen? Dan is dit hét moment! Van 3 januari tot en met 27 februari hebben we superscherpe deals voor je klaarliggen.
 

Wat dacht je van de gloednieuwe Samsung Galaxy S21 Fan Edition met 5GB data en 200 belminuten voor maar €36,- per maand? Toch meer een Apple-fan? Ook dan kan je bij ons terecht, de iPhone 13 met 5GB data en 200 minuten krijg je tijdelijk voor maar €45,- per maand. Wil je een keer iets nieuws? Kies dan een abonnement met de Oppo Reno6 en 5GB data en 200 minuten voor €28,- per maand. Oppo heeft dan ook nog een Smart Band ter waarde van €69,- voor je klaarliggen, he-le-maal gratis! Een beter moment om te verlengen is er niet!
 



Maar wat als je nog niet kan verlengen? Geen nood! Ook daar hebben we aan gedacht. Bij ons kan je altijd tot 4 maanden voor het einde van je abonnement verlengen. Loopt je abonnement dus bijvoorbeeld in mei af? Dan kan je in januari al verlengen. Heb je op dit moment een lopend Sim Only-abonnement dat pas ver na de Dit Wil Ik Weken afloopt? Toestelflexibiliteit biedt dan dé oplossing om toch zo’n fantastisch toestel te kunnen nemen! Via onze verkooplijn (0800-1602) kan je je Sim Only-abonnement gratis verlengen naar een abonnement met toestel.

Loopt je smartphone op z’n laatste benen? Misschien is een Early Renewal dan wat voor jou. Je betaalt dan eenmalig €71,12 en kan dan een nieuw toestel uitkiezen. Deze krijg je meteen, maar je begint pas met betalen als het abonnement van de oude telefoon is afbetaald. Zo kan je toch snel genieten van de nieuwe iPhone 13 of Samsung S21 Fan Edition én maak je gebruik van die ultieme korting van de Dit Wil Ik Weken.

Wil jij dit ook? Laat ons in de comments weten voor welk nieuw abonnement jij kiest, of als je misschien nog dingen mist in deze campagne. Wie weet zie je het de volgende keer terug!

 

FAQ

Waarom heb ik mijn cadeau nog niet?

Natuurlijk kunnen we ons goed voorstellen dat je jouw cadeau graag zo snel mogelijk ontvangt. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als de uiteindelijke afhandeling hiervan verloopt via de aanbieder. Neem daarom goed de actievoorwaarden door en bekijk de promo website van bijvoorbeeld Samsung of Oppo!


Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Foutje, kan gebeuren! Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op MijnTele2 om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Heb je wel al een mail van AMP gehad? Dan kan je je bestelling via mijnafspraak.nl zelf annuleren. Uiteraard gelden hier dezelfde voorwaarden van Wet Koop op Afstand!.


Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wil, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wil hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.


Hoe kan ik gebruik maken van Toestelflexibiliteit?

Heb jij een Sim Only, maar wil je door deze mooie aanbiedingen toch een telefoon bij je abonnement? Dat kan! Ook al is je huidige abonnement nog binnen de looptijd, met toestelflexibiliteit kan je toch verlengen. Je zal dan een nieuw contract en een nieuwe contractperiode aangaan. Je kan dit alleen regelen via onze telefonische verkooplijn, zij zijn van 9:00 tot 20:00 te bereiken op 0800-1602.


Ik wil graag een Early Renewal. Hoe regel ik dit?

Als je telefoon z’n laatste adem uitgeblazen heeft, wil je natuurlijk zo snel mogelijk weer connected zijn. Met Early Renewal kan dat. Je betaalt eenmalig €71,12 en je kan weer een nieuwe telefoon uitzoeken. Bel onze verkooplijn op 0800-1602 (bereikbaar tussen 9:00 en 20:00) en onze salesexperts zullen alle stappen dan met je doorlopen. Je bent dan binnen no-time weer bereikbaar! Lees hier meer over Early Renewal!

 

 Ik heb een toestel besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een toestel besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer