De Tele2 community stopt op dit domein
Hier is het genadeloos gezellig! Start hier jouw fun topic!
Recent actief
Je hebt hem vast wel voorbij zien komen, de kan(tine). Voor alle gezellige gesprekken, leuke forumspelletjes en totaal off topic onderwerpen. Ook wel ‘de huiskamer’ genoemd. Wij zijn op zoek naar een nieuwe naam voor al deze gezelligheid. Verzin jij de nieuwe naam? Wees creatief en bepaal het helemaal! Met helemaal bedoel ik de nieuwe naam van onze kan(tine). Laten we dit topic als brainstormsessie gebruiken en laat jouw ideeën horen in de reacties. Om een beginnetje te maken, hierbij 4 namen die als eerste in mij opkwamen:#1 Het ClubhuisDe plek om te hangen als je zin hebt in een spelletje, gezelligheid of de leukste nieuwtjes en events. Bepaal helemaal zelf wat je leest of schrijft.#2 De Boksring (of De Ring)Een vriendschappelijke plek om te sparren met de Community.#3 Het DambordHet speelveld van de Community. Hier is alle ruimte om (samen) leuke topics te schrijven, content te maken.#4 De ArenaHet podium van de Community. Take the stage en laat jezelf zien of horen! Heb jij nou ee
Voetballen. Uren uitsloven in de sportschool. Wielrennen. Onwijs tof als iemand dit doet, maar dit is niet mijn cup of tea. Ik heb (samen met zo’n 5 miljoen andere Nederlanders, gok ik) het wandelen helemaal ontdekt de laatste tijd. Ik vind het zo chill om lekker even mijn hoofd leeg te maken en met een fijne afspeellijst door de stad achter de duinen rond te huppelen. Ik wil jou dan ook heel graag motiveren om gezellig met mij mee te doen. En nu weet ik dat jij stiekem denkt ‘werpt dat wel zijn vruchten af?’, ja zeker, dus dat ga ik je eens haarfijn uitleggen.Strakke billen? Zo doe je dat! 😏Wat blijkt nou? Wandelen vermindert gewoon het risico op Alzheimer, het werkt tegen stress en depressieve gevoelens. Je hebt er een betere nachtrust door én je krijgt er strakkere benen en billen van. Kortom, voor mij genoeg redenen om lekker na werk een blokje om te gaan. Het is super logisch dat je niet elke dag staat te springen om weer je wandelschoenen aan te trekken, maar geloof mij: achtera
Hi mensen,Twee dagen terug las ik op het forum van OnePlus dat zij het update beleid hebben aangepast. En dit is goed nieuws voor mensen die graag nog wat langer met hun telefoon willen doen, of juist een model van een jaar eerder willen kopen. Want dit is natuurlijk goedkoper! Voorheen was het update beleid van OnePlus middelmatig, de maandelijkse security patches van Google kwamen soms laat of helemaal niet. Drie jaar upgrades, vier jaar updates!OnePlus heeft belooft om telefoons vanaf de OnePlus 8 series minimaal 3 upgrades te geven en 4 jaar ( 3 voor de Nord serie) security patches te geven. Dit is mogelijk omdat het software code van OnePlus en Oppo samengevoegd wordt, dit gebeurt pas vanaf de Android 12 update. OxygenOS blijft gewoon voortbestaan, alleen wordt met deze nieuwe ontwikkelingen een stuk stabieler en krijgt daardoor frequentere updates. Hier onder een overzicht tot welke versie Android jouw toestel dan wordt geüpdatet en hoelang jij security patches krijgt. Update ov
Onze @WhTurner is al jarenlang lid van deze Community! Hoelang precies? Dat vertel ik je graag! 120 maanden a.k.a. 521.7 weken a.k.a. 3652.4 dagen a.k.a. 87658 uren a.k.a. 5259487 minuten a.k.a. 315569520 seconden. Oftwel vandaag precies 10 jaar lid van onze Community! Dat is een hele lange tijd en dat kunnen we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Wij waarderen zijn hulp en expertise op de Community natuurlijk enorm. Hij houdt alles in de gaten en beschermt onze Community-leden altijd. Heb je wel eens per ongeluk je 06-nummer, e-mailadres of andere gevoelige informatie openbaar gezet in een screenshot, je gebruikersnaam of in je topic? Dan is de kans groot dat je WhTurner al eens bent tegengekomen. Hij is namelijk bijna elke dag aanwezig en altijd de eerste die deze informatie ziet staan en ons aan het werk zet om deze gegevens te verbergen om jou te beschermen. Namens de hele Community: Bedankt voor al je hulp en gezelligheid! Op naar de volgende 10 jaar!
Ken je dat? De helderheid op je toestel staat op z’n laagst, maar je vindt hem nog steeds te fel. Wil je alles zo donker mogelijk hebben? Omdat je anders bijvoorbeeld last krijgt van je ogen? Misschien wacht je wel op een spannend appje van je crush en wil je niet dat de mensen om je heen op je scherm mee kunnen lezen? In dit topic wil ik het hebben over mijn favoriete mobiele apps met Donkere modus (Dark Mode) op IOS en Android en de voordelen hiervan. Hello Darkness, my old friendJe ontkomt er bijna niet meer aan: Donkere modus! Ik weet nog wel dat ik heel enthousiast was toen Donkere modus op IOS werd aangekondigd. Die felle witte achtergrond? No thanks! Geef mij maar donkere achtergronden en grijze letters. Het is zo veel beter voor je ogen, met name in de avond. Daarnaast is het iets beter voor je batterij. Altijd goed, want we willen natuurlijk 24/7 connected zijn. Tot slot ziet het er gewoon prachtig uit. 5x Apps met Dark ModeNaast de Donkere modus in het OS, zijn er natuurlijk
Graag zou ik nog een poster ontvangen ‘ je bent te gek’ voor in mijn klaslokaal? Is dat mogelijk???zo passend voor mijn leerlingen 😁
Vorige week 7 juni was het Worldwide Developers Conference, WWDC21. Het is een conferentie die ieder jaar georganiseerd wordt door Apple voor softwareontwikkelaars. Dit jaar is de tweede online editie en daar is een toffe keynote van. De WWDC AppleKeynote is een uitgebreide blik op updates voor iOS, iPadOS, watchOS, tvOS, macOS, AirPods en Privacy, uitgezonden vanuit Apple Park. Je kan de keynote hier terugkijken. Het is echt een leuke show met allemaal toffe updates, zeer de moeite waard om te kijken. De intro is meteen top, de ontwikkelaars mochten namelijk een openingsfilm voor WWDC21 bedenken. Entertaining much! Vanaf minuut 5.17 wordt de update voor iPhone besproken. De nieuwe iOS15, check it out! Hoogtepunten iOS 15Voor het gemak hebben we de hoogte punten van de nieuwe iOS 15 update uitgelicht. Het is nog niet bekend wanneer deze wordt uitgebracht. Uitgebreide informatie over de update vind je hier op de website van Apple.Weer app: meer informatie zoals 10 dagen vooruitzicht e
Het EK 2020 begint vanavond! Daarom gaat dit ‘Feel Good Friday’ topic over een van mijn favoriete tijdsbestedingen: Voetbal kijken De TV kan vanavond aan om 21.00, dan speelt Turkije tegen Italie. Super wedstrijd om alvast lekker in de stemming te komen want aanstaande zondag speelt Nederland tegen Ukraine! Ik ben er helemaal klaar voor en heb er onwijs zin in. De wedstrijden worden uitgezonden op NPO1 en die kan je natuurlijk mooi thuis kijken met jouw Tele2 Thuis TV pakket! Laatste keer dat Nederland meedeed aan een toernooi was in 2014… zo lang geleden. We verdienen het gewoon om weer plezier te hebben en naar spannende wedstrijden te kijken. Hijs jezelf in een oranje shirtje, biertje erbij en je bent klaar voor de strijd. Dat is toch mooi? Hoe kijk jij de wedstrijden van het EK?Dit is het schema van Nederland:- Zondag 13 juni | 21:00 uur | Nederland – Oekraïne - Donderdag 17 juni | 21:00 uur | Nederland – Oostenrijk - Maandag 21 juni | 18:00 uur | Noord-Macedonië - Nederland Wil
6 tips voor 10.000 stappen per dag10.000 stappen per dag zetten is best wel veel, tegelijkertijd is het heel goed te doen. Hoe hou je dit nou elke dag vol? Elke dag hetzelfde rondje lopen kan natuurlijk saai worden en mijn Music Playlist heb ik ook al talloze keren afgespeeld.Hieronder 6 tips die jou kunnen helpen om die dagelijkse stappen te zetten! #1 Gebruik Challenges voor jezelf en vriendenWat mij het meest motiveert zijn de uitdagingen die ik met mijn vrienden via Fitbit doe. Met een groepje van 10 vrienden, zetten wij dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse doelen. De Workweek hustle waarbij je bijhoudt hoeveel stappen je doordeweeks zet. De persoon met de meeste stappen wint de badge. In het weekend maken we gebruik van de Weekendstrijder. Hier tellen we het aantal stappen op zaterdag en zondag en kronen we de winnaar. Daarnaast hebben we ook de uitdaging One For All. Bij deze uitdaging wordt er een aantal stappen bepaald die je als team binnen de aangegeven tijd moet halen. Bij
De 1e Feel Good FridayIn dit nieuwe topic Feel Good Friday nemen wij je mee door al onze favoriete (mobiele) apps, games, softwareprogramma’s en door onze favoriete streamingdiensten, muziekevenementen, films en allerlei dingen die wij in het weekend doen of gebruiken om lekker te relaxen! #TGIFMijn grootste hobby is fotografie en voornamelijk Photoshop en editen. Dit weekend wordt het prachtig weer en ik ben dus van plan om mooie foto’s te maken. Daarom wil ik dit topic goed aftrappen met een paar van mijn persoonlijke favorieten, die ik dit weekend zal gebruiken! Mijn favoriete apps en software programma’sIk maak al mijn foto’s met de standaard camera van mijn iPhone 12 Pro Max. Daarnaast gebruik ik Adobe Photoshop CC op mijn Mac en de gratis Adobe Lightroom app op mijn telefoon. Tot slot gebruik ik rechtenvrije foto’s van Unsplash.com als achtergrond.Adobe Lightroom appCreating surreal imagesWat doe ik nou eigenlijk precies? In het kort gezegd, reis ik met vrienden, familie en colle
Zoals je misschien al gemerkt hebt, zijn Cas en ik de laatste tijd erg sportief en gezond aan het doen. Mocht je dit nog niet gemerkt hebben, dan zal je het vanaf nu wel gaan merken. Met onze Motivational Monday willen wij jou motiveren om ook lekker gezond bezig te zijn. Dit kan te maken hebben met sporten, bewegen en lekker (gezond) eten! Coronakilo’s, wat moet je ermee?Vandaag deel ik mijn ervaring met dagelijkse beweging en het kwijtraken van al die coronakilo’s! Vorig jaar zat ik heel veel thuis, ik werkte thuis, we konden niet zoveel doen en ik was ook al een tijdje niet meer naar de sportschool geweest. Ik ben toen 8 kilo aangekomen, wow! Ik woog toen 73,9kg. En nu hoor ik je denken, dat valt toch reuze mee! Op zich wel, maar ik ben niet zo lang. Ik ben maar 1.71cm. Dus dan is het best wat.Ik weet nog precies dat ik in Burger’s Zoo rondliep en dat er een foto van me werd gemaakt. Toen ik die foto bekeek, realiseerde ik me dat ik echt veel was aangekomen. 8 kg zie je namelijk wel
Heeeeeerlijk! Lekker een stukje rennen buiten. Daar krijg ik echt een chill gevoel van, als ik thuis ben dan... Het rennen zelf gaat bij mij nog niet van harte maar daar komt hopelijk verandering in! Want er zijn allemaal handige apps die je op je telefoon kan gebruiken om het rennen leuker te maken. Dus geen excuses meer, renschoenen aan en gaan! Het chille van rennen is natuurlijk dat je niet veel nodig hebt. Renschoenen, sportieve kleding en telefoon met muziek. Zonder telefoon ga ik niet weg want ik moet uptempo muziek hebben voor extra motivatie! Wij bieden natuurlijk de beste telefoons aan met de scherpste deals. Wat luister jij tijdens het rennen? De eerste 5 KilometerMijn doel is nu om de eerste 5 kilometer te rennen zonder te stoppen en zonder ademnood! Daarvoor gebruik ik nu de Hardlopen met Evy app. Daarmee train je in 10 weken om 5 kilometer te rennen. In de app zit een schema en de bedoeling is om dan drie keer per week te rennen. Wat is jouw doel met rennen en hoevaak ren
Ik probeerde via Facebook hier in te loggen maar kennelijk is er iets mis met jullie software. Kan iemand deze module repareren en eventueel ook Google SSO erbij toevoegen.
Ken je dat, dat je niet weet wat je vandaag weer zal gaan eten? Eet je vaak dezelfde gerechten of probeer je juist gezonder te eten? Dan snap ik dat het af en toe lastig is om weer iets nieuws te verzinnen, maar… Vandaag is het Eet-wat-je-wil-dag! Dus vandaag moet je die zorg niet hebben. Waar haal jij je inspiratie voor nieuwe gerechten vandaan? Gebruik je nog kookboeken of kijk je liever naar een Food-channel op Youtube? Je weet wel, zo’n video waar de maker binnen 5 minuten een heerlijk gerecht op tafel zet, die je het liefst door je beeldscherm heen wil trekken! Ik kijk de laatste tijd veel naar kookfilmpjes op Youtube en Food documentaires op Netflix, en 1 gerecht sprong er echt uit: Spicy Garlic Butter Pasta! En ja, het smaakt net zo lekker als het klinkt! Ik heb dit gerecht nu 2 keer gekookt (zie onderstaande foto) en vanavond is het weer zover! Benieuwd naar het recept? Laat het me gerust weten! Tot slot ben ik benieuwd wat jij vandaag gaat eten? Ga je zelf koken of ga je lek
Het is vandaag internationale Star Wars dag! We love Star Wars. Wat ik zo geweldig vind aan de Star Wars zijn de futuristische vibes en de uitgebreide verhaallijn. Het is zo knap gemaakt. Thank you George Lucas! Toen ik nog jong was (1999) kwam ik in aanraking met Star Wars door ‘The Phantom Menace’. Die werd toen gelanceerd en dat was toen echt een hype met superveel merchandise. Iedereen die ik kende had wel wat van bijvoorbeeld Jar-Jar Binks. Star Wars heeft zoveel invloed gehad op mijn jeugd, insane! Mijn voorkeur ligt nu bij de eerste trilogie omdat de special effects op een toffe old school manier zijn gemaakt. Ik hou daar echt van. Wat is jouw favoriete Star Wars Film? Mijn favoriete film Star Wars film is: The Empire strikes back. Volgens velen een van de beste Star Wars films, I agree! Deze epic scene van Darth Vader en Luke Skywalker die natuurlijk iedereen kent:Of deze prachtige strijdscene: The Battle of Hoth! Gelijk zin om vanavond een Star Wars film te kijken. Die zijn on
Hallo,graag wil ik dit forum account laten verwijderen. Ook hebben wij sinds december geen internet meer bij Tele2. Is het mogelijk om ook dat account te laten verwijderen? Ik kan nog steeds inloggen en al mijn gegevens inzien. Ik wil dat verwijderd hebben.
Het is vandaag internationale sportdag. Een goede aanleiding om iets te schrijven over wat mij bezighoudt in deze corona tijden op sportief gebied. Want die Corona-kilo’s moet je er toch af krijgen? Vroeger ging ik graag naar de sportschool... maar die is al een tijd dicht. Ik ging op zoek naar iets nieuws. Heb jij tips? Deel ze dan in een reactie! Buiten fietsen Heerlijk! Als de zon een klein beetje schijnt spring ik op m’n racefiets en fiets ik gewoon een lekker stuk. Echt top! Lekker muziekje in de oren en gaan. De fietsers onder ons zullen dit bevestigen maar als je nog niet echt fietst, just do it. Als ik geen zin heb, bedenk ik een plek waar ik heen wil fietsen, niet te ver weg. Als ik er dan ben dan kijk ik of ik nog verder kan fietsen. Dat werkt echt goed, believe me! Een andere tip is altijd even kijken welke kant de wind op staat. Hiervoor gebruik ik de website www.windy.com. Op de heenweg zorg je ervoor dat je tegen de wind in fietst en op de terugweg wind mee. Je wilt v
Nu ik toch sinds lange tijd niet op het forum te zijn geweest maak ik ff een topic.Omdat ik ook slachtoffer ben geworden van oplichting en er sinds de corona maatregelen meer mensen thuis zijn gaan werken. En omdat er ook steeds meer oplichting gebeurt met steeds meer geraffineerd psychologische spelletjes ben ik benieuwd of er meer mensen zoals ik de app Opgelicht!! op de telefoon hebben.
Hallo, Zou deze post van mij verwijdert kunnen worden? (Prive informatie die ik graag van het internet af heb)
Deze dingen gaan pas weg als je ze hebt ingevuld. Wow. Staat noodgedwongen onder kop mobiele abbos, wegens gebrek aan categorie Uiteraard bedoel ik 'weg'
Het is een tijd geleden dat ik in een museum was maar binnenkort is het weer mogelijk. Hopelijk! De aanleiding van dit topic is: De museumweek. Dat is deze week en ik ben echt fan van moderne kunst en om naar musea te gaan. Daarom deel ik met jullie mijn top 3 moderne kunst musea in Nederland. Chillen in een museum, audiotour op en gaan. Je moet er gewoon lekker de tijd voor nemen. Soms heb ik geen geduld om lang naar een kunstwerk te kijken en dan werkt het gewoon niet. Kan gebeuren maar is toch zonde. Voor mij is het belangrijk dat het niet te druk is in een museum en daarom ga ik liever niet in het weekend. Een museum jaarkaart is ook zeker aan te raden! Dan ben je veel voordeliger uit als je een ongeveer 1 keer per maand naar een museum gaat. Kunst Museum Den HaagDit is echt een topper! The place to be in Den Haag als je van moderne kunst houdt. Een prachtige permanente collectie met heel toffe werken van o.a. Piet Mondriaan. Waaronder de ‘Victory Boogie Woogie’. Het museum zelf
Beste moderator(s), Graag zie ik mijn account verwijderd, kunnen jullie dat voor mij regelen?Alvast bedankt. Grts
Kan mijn profielnaam veranderd worden in Charlie? Dank daarvoor
Na overleg met Superuser CrisTien maak ik hier een topic aan om over haar game onderwerp ook hier te praten.Ik ben zelf niet een enorme game liefhebber, maar speel soms mee op een Nintendo Switch het spel mario kart.Wat vinden jullie leuk om te spelen? Hopelijk zijn hier een paar gamers aanwezig! Geef elkaar tips, wie weet ontdekken wij zo nieuwe uitdagingen.
I want my account to be deleted. Thank you in advance!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.