Jij bepaalt de nieuwe naam van onze Kan(tine)!

  • 13 July 2021
  • 7 reacties
  • 205 x bekeken
Jij bepaalt de nieuwe naam van onze Kan(tine)!
Reputatie 7
Badge +12

Je hebt hem vast wel voorbij zien komen, de kan(tine). Voor alle gezellige gesprekken, leuke forumspelletjes en totaal off topic onderwerpen. Ook wel ‘de huiskamer’ genoemd. Wij zijn op zoek naar een nieuwe naam voor al deze gezelligheid. Verzin jij de nieuwe naam?

 

Wees creatief en bepaal het helemaal! Met helemaal bedoel ik de nieuwe naam van onze kan(tine). Laten we dit topic als brainstormsessie gebruiken en laat jouw ideeën horen in de reacties. Om een beginnetje te maken, hierbij 4 namen die als eerste in mij opkwamen:

#1 Het Clubhuis

De plek om te hangen als je zin hebt in een spelletje, gezelligheid of de leukste nieuwtjes en events. Bepaal helemaal zelf wat je leest of schrijft.


#2 De Boksring (of De Ring)

Een vriendschappelijke plek om te sparren met de Community.


#3 Het Dambord

Het speelveld van de Community. Hier is alle ruimte om (samen) leuke topics te schrijven, content te maken.


#4 De Arena

Het podium van de Community. Take the stage en laat jezelf zien of horen!

 

Heb jij nou een betere naam die je hier veel beter bij vindt passen? Zet hem in de reacties en misschien kiezen we die van jou! Vind je een naam van een ander heel tof? Like die reactie, dan weten wij dat ie in de smaak valt!


7 reacties

Reputatie 5

Misschien is de Tele2 Lounge wat?

 

Reputatie 7
Badge +12

Escape from reality room!

Reputatie 6

The Zone

Reputatie 6
Badge +2
  • De babbelbox
  • Community talks / praat
  • Koffiehoek



 

Reputatie 5
  • De babbelbox
  • Community talks / praat
  • Koffiehoek



 

Leuk, maar bij babbelbox krijg ik echt flashbacks naar de msn tijd of naar deze man :

 

Reputatie 6
Badge +2

Haha de chatman, neeee!!!

De babbelbox doet mij denken aan het legendarische programma Man bij hond:

 

 

On topic:
 

  • De Chatzone
Reputatie 6
Badge +4

Lekker simpel.

- De Huiskamer 

- Gewoon babbelen

Reageer