De Tele2 community stopt op dit domein
Hier is het genadeloos gezellig! Start hier jouw fun topic!
Recent actief
Ik wil graag mijn topics en mijn forum account willen laten verwijderen.
Hallo allemaal,Op kerstavond 2020 viel er bij ons in de straat bij sommige bewoners internet uit. Zo ook bij mijn Schoonouders die hulpbehoevend zijn en hebben ook een alarmering van Eurocross. Jullie raden het al, ook deed dit het helaas niet. Nu hebben zij de mazzel dat wij boven hen wonen en een oogje in het zeil kunnen houden. Een aantal keren contact gezocht met tele2 en na metingen bleek het modem niet te kunnen benaderen. Monteur van Tele2 geweest, en er moest iemand van de KPN bij komen. Dit is ook gebeurd en het ISRA punt is grondig nagekeken en zo ook in de meterkast in de straat.Daar bleek het mis te zijn gegaan en waren een aantal poorten stuk! Ik heb mij laten vertellen dat het Nokia kaarten zijn die de data niet goed door konden zenden. Dus het modem deed het wel, maar geen gegevens te zien met opstarten van Internet. KPN zou een ticket maken en ik zou nog iets horen. Helaas niets vernomen. Na een omzwerving kwam ik bij de technische dienst terecht van Tele2. Eerst bij J
Hierbij wil ik graag een moderator verzoeken om mijn account op dit forum te verwijderen.Alvast bedankt!
Hoi, Heeft iemand enig idee hoe ik de naam wijzig van een forum account? Heb de naam gewijzigd via instellingen maar merk dat de onjuiste naam toch blijft verschijnen bij topics etc. Hetzelfde geldt voor de e-mail, kan ik dit ook niet zelf wijzigen? en dan nog een vraag: kunnen bepaalde topics verwijderd worden die zelf zijn aangemaakt? alvast bedankt!
Graag zou ook ik mijn account verwijderen. Alvast hartelijk bedankt!
Ik wens alle mede forum gebruikers een gelukkig en gezond 2021 toe! Dat wij nog lang mogen genieten van de geweldige diensten die Tele2 te bieden heeft!
Goedemorgen, Het menu biedt helaas geen optie om mijn account te verwijderen. Willen jullie dit voor mij doen? Bvd
Ik zou graag mijn forum account willen verwijderen
Als ik het goed begrijp kan ik mijn account niet zelf verwijderen??Kan ik jullie bij deze verzoeken dit voor mij te doen en me dit terug te koppelen?Mvg
sinds kort weer klant bij Tele2.Het mailadres wat ik nu gebruik om op dit form in te loggen wil ik graag gewijzigd hebben. Zouden jullie dit voor mij willen doen. Ik ga het nu gebruikte mailadres binnenkort verwijderen.
Ik dacht misschien is het leuk om een gedeelte van songteksten te posten, die een ander dan kan raden. Hier is de aftrap. He'd like to come and meet us But he thinks he'd blow our minds
Communities zijn geweldig! Een groep mensen die interesses delen en samenkomen om een gemeenschappelijk doel te bereiken. Dat vind ik dus prachtig! Nu kan het zijn dat ik daar een beetje biased in ben, ik ben dan ook niet voor niets community manager. Er zijn weinig dingen die mij verrassen. Ik heb alles wel een keer gezien. Toch gebeurt het af en toe en die momenten zijn zeker het benoemen waard. Gisteren was dus zo’n dag. Vandaag staan we stil bij een mijlpaal. 17.000 posts op de community, door niemand minder dan onze @eric. Eric is een klant die in zijn vrije tijd graag andere klanten helpt. Omdat hij het leuk vindt om te doen, omdat hij het kan. Eric is een van onze Goldmembers, een groep toppers die ons dagelijks helpen om jullie van dienst te zijn. Zonder deze groep zouden wij het waarschijnlijk niet redden. Zij zijn de pilaren die deze community staande houden. Niets dan lof voor deze groep geweldige mensen.Maar vandaag eren we eric. Eric, je bent geweldig. 17k posts is echt he
Ik wil geen gebruik meer maken van dit forum. Hoe verwijder ik mijn account hier?
hallo, ik wil een 2e abonnement aanvragen voor mijn dochter. Het gaat om een nieuw abonnement met de iPhone se. Jullie wachttijd aan de telefoon was erg lang dus ik hoop dat ik het op deze manier kan regelen.
Ik zie dat mijn geboorte datum in het forum profiel niet op privé staat. Ik heb deze informatie ooit eens op verzoek van een moderator ingevuld. Is het mogelijk om deze informatie alsnog privé te maken? Zo nee, hoe kan ik de geboorte datum helemaal verwijderen? Ik kan hem nu alleen maar wijzigen in een foute geboorte datum, maar dat zou een moderator weer op het verkeerde been kunnen zetten bij het controleren van mijn persoonsgegevens.
Ik heb nu al een aantal keren een pop-up gekregen over een vragenlijst die er niet blijkt te zijn. het lijkt er op dat het forum een pop up over een vragenlijst probeert te openen die al niet meer bestaat. Mijn scherm gaat dan zonder enige aanleiding plotseling op grijs en de volgende pop-up komt dan naar voren: Ik heb echter nergens iets aangeklikt voor het willen invullen van een vragenlijst, en daar ook geen vraag om gekregen. Misschien dat website beheer hier even naar moet kijken?
Net email gehad van een a.wakker@tele2.nl (Tele2 Customer service) , waarschijnlijk is zijn account gehacked. Doet zich voor als webmail pagina (PAS OP!, geen gegevens invullen!!!) *tekst bewerkt door moderator* (PAS OP! geen gegevens invullen!!!) als je nepgegevens invult wordt je geleidt naar je email account. Let goed op dat dit waarschijnlijk geen tele2 is.
Ik wil graag mijn account laten verwijderen. Bijzonder raar dat ik dit anno 2020 niet zelf kan, maar gezien mijn ervaringen met de klantenservice van Tele2 ook wel weer begrijpelijk.
Beste moderator, kunt u mijn naam veranderen naar Gast22334455
Ik moest naar de kapper, maar ja zie er maar een te vinden in corona tijd. Niet dus '’ik iig niet'’ En omdat ik er uit begon te zien als een Hippie, ben ik er maar zelf aan begonnen want het kon toch niet veel erger worden. Nou ik kan je zeggen dat het niet zo makkelijk is, want alles gaat natuurlijk in het spiegelbeeld Wat een geworstel was dat zeg, maar ik moet zeggen dat het mij aardig gelukt is. En omdat ik ook een baardtrimmer heb waren de zijkanten ook zo weg, en ben dapper blind aan de achterkant begonnen. Ja dat is niet zo goed gelukt, misschien wel als ik een kaptafel had gehad. Ik ben trouwens maar gestopt, want blijkbaar was mijn tondeuse leeg. Dus daar zit ik nu dan, met rare plukken op mijn achterhoofd. Morgen even iemand strikken die het voor mij af maakt. Vraagje; heb jij wel eens zelf je haren geknipt?
Relaxt op reis met deze vijf beste citytrip apps. Waar ga jij deze zomer naar toe? Last-minute of spontaan een weekendje weg, pak je koffer maar in en check deze vijf beste citytrip apps in onze blog!
Ik zou graag willen dat mijn forum account verwijderd wordt. Ik heb de instellingen van mijn account geraadpleegd, maar dit kon ik niet zelf doen.
Hebben jullie ook nieuwsbrief van Tele 2
Het zou een mooie geste van Tele2 zijn als ze bv het beltegoed van iedereen verdubbelen. Klanten kunnen dit dan gebruiken om een extra belletje te doen naar ouderen of anderen die veel alleen zijn.
Willen jullie mijn gebruikersnaam wijzigen in zrSSu1kAewNHzAluf0Ri en daarna mijn account verwijderen van het forum? Dank!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.