De Tele2 community stopt op dit domein
Hier is het genadeloos gezellig! Start hier jouw fun topic!
Recent actief
Kan iemand mij helpen om mijn rekening te veranderen naar bunq
Je kent het wel… Je gaat naar werk en moet met pijn in het hart je huisdier(en) achterlaten. Je telt de uren af tot jullie weer herenigd zijn. Vraag je je ook af of ze je missen en of ze zich niet vervelen? Over het laatste hoef je je voortaan geen zorgen meer te maken, want Spotify heeft een nieuwe feature toegevoegd, namelijk: Spotify Pets! Het is een afspeellijst speciaal ontworpen voor je huisdier. De perfecte manier om je huisdier te vermaken! Lees er meer over op het Tele2 Blog. Zo kom je onder andere te weten hoe je deze afspeellijst kan maken. Ga jij het ook uitproberen? Laat weten voor wie jij een playlist hebt gemaakt! Ben je benieuwd naar nog meer huisdieren apps? Ook daar is een leuke blog over geschreven. Lees hier alle ins en outs over de leukste katten apps.
Alle ins en outs van Samsung Neon! Er gingen al een tijdje geruchten rond dat Samsung bezig was met de eerste Artificial Humans én aan die geruchten komen nu eindelijk een einde. Maak kennis met hun nieuwste project Samsung Neon: de eerste, kunstmatige mens. Op het Tele2 Blog wordt het uitgebreid besproken! Deze Artificial Humans kunnen in de toekomst bijvoorbeeld dienst doen als financieel adviseur of leraar omdat zij voor hun kennis het internet tot hun beschikking hebben. Je kan alles vragen! Het staat allemaal nog in de kinderschoenen maar het zijn spannende ontwikkelingen. Lees op het Tele2 Blog meer over Samsung Neon! Wat vind jij van deze nieuwe ontwikkelingen? Geloof jij dat dit groot wordt?
Hi, can I remove myself from the forum? I don’t wanna be part of it anymore, since I don’t feel comfortable having my name and/or data exposed. thanks
Door de moderatorwisselingen in de loop van dit jaar heeft het geen zin om nog veel rapportages over aantallen berichten te plaatsen. Ik wil wel iets ander rapporteren: in het jaar 2019 hebben 2748 leden een of meer reacties op het forum geplaatst. Hiervan hebben er 1151 slechts één bericht geplaatst, 658 hebben er twee geplaatst en 320 drie. Er waren 19 personen die meer dan 100 berichten hebben geplaatst, waarvan acht moderator waren. Ter vergelijking: in 2018 waren er 4740 leden, die gepost hebben, waarvan 1938 slechts één bericht hadden geplaatst.
Graag account verwijderen
Beste Moderator, zou je mijn naam kunnen veranderen naar iets anders dan mijn volledige naam en mijn topics verwijderen?
Het is tot op heden nog niet mogelijk voor Tele2 klanten met een T-Mobile Thuis abonnement, om klantvoordeel te benutten. Dit is vreemd omdat Tele2 & T-Mobile sinds begin dit jaar één bedrijf zijn. Concurrenten als VodafoneZiggo en KPN bieden wel combikorting aan hun klanten voor combinaties van hun ‘Thuis’ abonnementen en hun submerken. Zo krijg je bij een KPN Tv en Internet pakket combi-voordeel als je mobiele diensen afneemt bij: KPN, Telfort & Simyo. Verder krijg je bij een Ziggo Tv en Internet pakket combivoordeel als je mobiele diensen afneemt bij: Vodafone en HollandsNieuwe. Het is natuurlijk logisch dat de voordelen per combinatie kunnen verschillen maar als je iets op de vaste markt wil uitmaken zul je klantvoordeel verder moeten uitbreiden. Voorstel Klantvoordeel ‘moet’ bij T-Mobile Nederland beschikbaar worden gemaakt voor klanten van: T-Mobile, T-Mobile Thuis, Tele2 & Ben.
Nieuwe brand campagne Tele2 We hebben weer een nieuwe nieuwe track uitgebracht! Misschien heb je ‘m al voorbij zien komen, daarom leggen we graag even uit hoe het zit. Samen met Gotu Jim brengen we een nieuwe track uit om het Unlimited abonnement van Tele2 te promoten. Bij deze track zijn 2 videoclips gemaakt, een Limited en Unlimited versie. Limited De video’s zijn shot voor shot praktisch hetzelfde. Alleen verbruikt de limited versie dus zo min mogelijk data. Dat gebeurt door allerlei verschillende digitale en analoge trucs, zoals compressie, blurren, pixelen en croppen. Bovendien zit er minder kleurverloop, minder beweging en minder details in deze versie van de muziekvideo. Alles om ervoor te zorgen dat het datagebruik tot een minimum wordt beperkt. Unlimited Het tegenovergestelde geldt voor de Unlimited versie. Door zoveel mogelijk kleurverloop, dynamiek en beweging toe te voegen, geen compressie, en niet te blurren, pixelen of te croppen kost deze video zoveel mogel
Wil jij écht productief zijn én geen afleiding hebben door je smartphone? Wij zetten de beste én leukste productiviteit apps voor je op een rijtje. Om productief te zijn kan je veel hulpmiddelen gebruiken. Tegenwoordig hebben we daar natuurlijk ook allerlei apps voor. Check ons blog voor een aantal goed werkende apps voor op jouw smartphone. Ook zijn we erg nieuwsgierig naar welke productiviteits apps jij gebruikt. Of heb je tips die je met ons wilt delen, laat het weten!Lees het blog hier
Het is je vast niet ontgaan: de nieuwste Oppo-toestellen zijn gearriveerd! Mocht je het laatste nieuws gemist hebben, het gaat om de Reno 2, Reno 2Z en A9 2020. Check hier 5 redenen waarom je één van deze toestellen moet hebben. Ook hebben we gepeild wat de kenners ervan vinden. Dat lees je terug in dit blog. Natuurlijk zijn we erg benieuwd naar jullie mening over deze toppers. Dus brand maar los! Zou jij ervoor gaan?
Beste,Een aantal weken geleden heb ik mijn iPhone 7 die nog in perfecte staat was, opgestuurd naar Redeem. Wat toen een goede keus bleek te zijn, omdat ik dacht te kunnen vertrouwen op de beloftes van Tele2, is een ontzettend domme fout geweest. Na mijn aanvraag kreeg ik een SMS waarin staat: ‘Beste klant, dank je wel voor je aanvraag om je oude telefoon in te ruilen. Je ontvangt de envelop om je telefoon in op te sturen zo snel mogelijk in de bus! Vriendelijke groet, Redeem.’Hierbij ontving ik nog een link met de algemene voorwaarden waarin alles ontzettend mooi beschreven wordt, maar waar niks van waar is. Ik heb een envelop ontvangen om mijn telefoon op te kunnen sturen. Dit heb ik gedaan.Een aantal dagen later ontving ik een SMS waarin staat: ‘Beste klant, we hebben je oude telefoon goed ontvangen. We gaan ‘m nu bestuderen en je hoort van ons binnen 3 werkdagen. Vriendelijke groet, Redeem.’ Waarna ik meteen in dezelfde minuut een andere SMS ontving met: ‘Beste klant, dank je wel v
Op 29 oktober 2010 ben ik lid geworden van dit forum. Nu, 9 jaar ben ik 15.000 posts verder (gemiddeld 4.5 per dag). Een uit de hand gelopen hobby zou je het kunnen noemen, maar eigenlijk vind ik de challenger mindset van Tele2 zo leuk dat ik meer daarom graag onderdeel van deze community wil zijn.De mobiele prijzen zijn toch dankzij dit bedrijf over de hele linie gedaald tot een niveau waar ik voor een gezin met 4 personen makkelijk allemaal een behoorlijk abonnement kan betalen. Ik heb het nog even teruggezocht, maar ooit kreeg ik voor het geld dat ik nu bij Tele2 betaal, bij KPN een 100 minuten bellen en een 100 MB databundel. 100 MB!!! Nu is factor 100 keer zoveel mijn maandelijks verbruik en toch ben ik niet meer geld kwijt.Tijden veranderen, Tele2 heeft toch een beetje het onderspit moeten delven in het geweld van de grote marktpartijen. Een eigen 4G netwerk introduceren is fantastisch gelukt, maar een stap naar 5G is blijkbaar niet alleen meer betaalbaar door een relatief klein
Hallo allemaal, ik vroeg me af hoe dat knappe meisje van de reclame heet. (Voor mijn broertje). alvast bedankt
Wil jij degene zijn die bij de volgende barbecue party zorgt voor het perfecte stukje vlees? Of heb je misschien een diervriendelijk recept nodig? Kijk dan snel op onze blog voor handige apps waarmee je van elke barbecue een culinair feest maakt!
Uw factuur staat klaar iedereen krijgt de sms van tele2 maar nu verblijf ik in het buitenland en hoppa 0.10 cent aan.mn broek als tele2 dit doet bij alle klanten die in het buitenland verblijven loopt dit lekker op. Graag zie ik dan ook een credit voor deze 0.10 cent puur uit het feit dat ik niet om deze sms heb gevraagd. En als tele2 dit zo nodig wol versturen ziet de provider ook dat ik in het buitenland verblijf en mij dus niet die 10 ct moet berekenen. Let wel als dit bij de duuzende klantem gebeurt is dat een behoorlijk bedrag en.men denkt al snel acht 10ct maar tele2 weet precies wat ze doen!
Ik krijg heel vaak de melding dat een topic niet gevonden is. Wat doe ik mis?
Om wifi verbinding te krijgen, moet ik iedere keer handmatig via instellingen het netwerk zoeken. Iedere dag. na 1,5 min geeft de tv dan aan dat het netwerk niet gevonden kan worden. Wifi opzichzelf werkt, want ervaar geen problemen met mijn telefoon. Nadat ik het een aantal x opnieuw heb geprobeerd of proxy-instellingen op DHCP heb geklikt doet hij het wel. Of stroom eraf en opnieuw opstarten + opnieuw wachtwoord etc. Al met al haalt dit de "lol" er vanaf. Heeft iemand tips?
Aanloggen op de forum lukt het niet. Ik moet elke keer wachtwoord reset doen om aan te loggen. De volgende keer als ik probeer aan te loggen met mijn nieuwe wachtwoord, zegt hij dat mijn wachtwoord onjuist is. Help!
kunnen jullie dit forum account verwijderen? dank!
Ik heb het volgende bericht vernomen. https://thehackernews.com/2019/07/kazakhstan-https-security-certificate.html Het gaat regelrecht in tegen de rechten van de mens. En hierdoor worden de mensen beperkt in hun mening. Maar meer nog de vrije ontwikkeling van hun mening. Kazakhstan lijkt ver weg, maar als mijn eigen provider (Waar ik verder heel tevreden over ben!) het voortouw neemt in deze praktijken, dan hoor ik graag een formele uitspraak van de directie in Nederland.
Sinds 11 juli heeft Redeem mijn iPhone 7 + rose ontvangen, die in zeer goede staat is. Er zou binnen 36 uur een bevestiging via mail/sms naar mij gestuurd worden maar tot op heden heb ik niks vernomen. Ik heb maandag 16 juli een mail gestuurd naar Redeem om te vragen of mijn toestel is ontvangen en wat ik nu kan verwachten. Want aan de ervaringen en reacties online te zien word ik een beetje bang dat ik belazerd word. Online te zien en de staat van mijn telefoon is mijn telefoon 195,- waard. Dus ik zou graag mijn geld gestort willen hebben of mijn telefoon teruggestuurd. Wat kan ik nu het best doen? En wat gaat tele2 hieraan doen aangezien dit via jullie gaat en Redeem jullie relatie is.
Ik hoorde vanuit de servicedesk dat ik de buitenlandse nummers moet doorgeven op dit forum, waardoor ik gebeld word. Het betreft steeds weer dezelfde Aziatische voicemails (met robotstem) die op mijn telefoon verschijnen. Ik heb de volgende nummer geblokkeerd tot dusver: +31 590812980 +31 540069265 +31 610376455 +31 848239414 +31 613767784 +31 447023964 +31 655594414 Ik word er knettergek van, soms word ik wel 4x per dag gebeld! Als ik opneem (2x gedaan) hoor ik Aziatisch robotgebrabbel. Nu neem ik niet meer op, maar krijg ik hetzelfde gebrabbel op de voicemail. 😖
Ik wil graag mijn account verwijderen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.