Nieuwe brand campagne Tele2
We hebben weer een nieuwe nieuwe track uitgebracht! Misschien heb je ‘m al voorbij zien komen, daarom leggen we graag even uit hoe het zit.
Samen met Gotu Jim brengen we een nieuwe track uit om het Unlimited abonnement van Tele2 te promoten. Bij deze track zijn 2 videoclips gemaakt, een Limited en Unlimited versie.
Limited
De video’s zijn shot voor shot praktisch hetzelfde. Alleen verbruikt de limited versie dus zo min mogelijk data.
Dat gebeurt door allerlei verschillende digitale en analoge trucs, zoals compressie, blurren, pixelen en croppen. Bovendien zit er minder kleurverloop, minder beweging en minder details in deze versie van de muziekvideo. Alles om ervoor te zorgen dat het datagebruik tot een minimum wordt beperkt.
Unlimited
Het tegenovergestelde geldt voor de Unlimited versie. Door zoveel mogelijk kleurverloop, dynamiek en beweging toe te voegen, geen compressie, en niet te blurren, pixelen of te croppen kost deze video zoveel mogelijk data.
Credits:
Concept & uitwerking : INDIE
Eind-verantwoordelijke klant : Tele2 (Margaret Kreuger, Aafke Geers)
Regisseur : Kevin Boitelle
Producer : Allen Grygierczyk
D.O.P. : Ruben van Weelden
Edit : Kevin Boitelle
Post : Stolen Goods & Thomas de Rijk
Grading / Colorist : Erik (de Grot)
Muziek : Burning Fik / Gotu Jim
PR : Hagens PR