De Tele2 community stopt op dit domein
Hier is het genadeloos gezellig! Start hier jouw fun topic!
Recent actief
Hoe kan ik het e-mailadres aanpassen waarmee ik mijn account op het Tele2 forum heb gemaakt?
Ik wil een nieuwe telefoon bij het verlengen van mn abonnement. Ik zit alleen nog 2 maanden in berlijn, kan ik hem ook daar laten bezorgen?
Goedenavond, Op dit moment heb ik een lopend abonnement van een iPhone X tot 11 maart 2020. Echter zit ik al een tijdje te kijken naar een nieuw toestel en sinds kort heeft mijn iPhone ook last van constante crashes (waarschijnlijk het gevolg van waterschade). Ik vind tele2 gewoon een prima aanbieder en zou er in principe gewoon willen blijven als ik hetzelfde abonnement kan houden maar dan voor een ander toestel. Iemand enig idee of dat mogelijk is? En zo ja: hoe? Bvd Kevin van Dijk
reactie snelheid ? drie vier dagen of nog langer, ik heb niet zoveel geduld.
Ik heb interesse in een Oneplus 7 Pro, maar ik zie geen opties. Komen deze nog?
Ik wist niet dat de voorwaarden voor Unlimited bellen/sms gewijzigd waren en ging er dus vanuit dat mijn downgrade naar rato op de factuur zou staan. Mikel bood een goed luisterend oor, begreep mijn standpunt en verrekent (uit coulance) een deel van mijn abonnement.
Op 26 april heb ik mijn nieuwe telefoon Huawei smart plus 2019 van mobiel.nl ontvangen. Ik zou na 14 dagen een voucher ontvangen. Die is er na een maand nog niet! Mijn oude mobiel is een Microsoft Lumia. Deze heeft een waarde van € 0,00. Vijftig euro extra inruilpremie komt uit op € 50,00.
Op dit moment (2019-05-20 19:50) zijn er 99 997 forumleden, dus de komende uren zal de 100 000ste worden bereikt. Dit was al eerder gebeurd op 6 oktober 2017, maar op 14 februari 2018 zijn er van de opdat moment 115 812 leden er 35 660 verwijderd EDIT: Datum aangepast (decodeerfoutje)
De laatste weken krijg ik mail dit ik verstuur naar een gmail-account, deze na een paar dagen terug met de volgende fout: 108.177.127.26 failed after I sent the message. Remote host said: 421-4.7.0 This message does not have authentication information or fails to pass 421-4.7.0 authentication checks. To best protect our users from spam, the 421-4.7.0 message has been blocked. Please visit 421-4.7.0 https://support.google.com/mail/answer/81126#authentication for more 421 4.7.0 information. m5si1937773ejk.213 - gsmtp I'm not going to try again; this message has been in the queue too long. Op het forum zag ik deze fout ook terugkomen van een paar maanden geleden tot 2 jaar terug, maar zie ik dat eraan gewerkt wordt, maar geen oplossing. Ik krijg de fout pas sinds een paar weken. Wat kan ik hieraan doen? Groet, Mark
Mijn abonnement verloopt op 12 september 2019, ik wil graag een nieuw abonnement afsluiten met een andere telefoon. Ik wil mijn abonnement dus verlengen maar hier moeten vier maanden tussenzitten maar vanaf wanneer zitten er vier maanden tussen? Gaat het dan om precies vier maanden?
Hi, Ik ben Mads Walravens van het eSports team Raiz ik had een vraag zouden jullie een sponsorship af willen sluiten met ons wij kunnen jullie promoten en meer! Graag een reactie tegemoet. Groet Mads.
En het lijkt weer een topper in spé te worden. Met onder andere Artificial Intelligence voor hééééle mooie foto’s, 6GB aan werkgeheugen en 128GB aan opslaggeheugen zul je niet snel verveeld raken met deze nieuwe "Wah-Way" ;) Zijn er meer mensen die naar de telefoon uitkijken? Check voor meer informatie ons blog.
ik heb en vraag in forum geplaatst en dat wil verwijderd hebben
Dien je bij de privé gegevens op je profiel de informatie in te vullen die ook op je contract staat (geboortedatum volledige naam enzovoort)? Mijn contract staat namelijk op naam van mijn moeder, dus moet ik daar haar naam en geboortedatum neerzetten?
Beste Tele2, Is het nog mogelijk om nog een Poster ('Jij bent te gek') te ontvangen, mijn poster is helaas kapot gegaan en ik vond hem net zo mooi! Graag hoor ik hier reactie op. Met vriendelijke groet,
Moderators van het Tele2 forum zouden moeten kijken of onbeantwoorde topics al een beste antwoord hebben zodat ze die als beste antwoord kunnen selecteren en mensen op het forum niet steeds denken dat een topic nog beantwoord moet worden. Misschien een beetje raar geformuleerd, maar ik weet het niet anders te formuleren.
Opening 4 maart, daar gaan we natuurlijk heen.
@Anton van Tele2 hebben ze het hier over jou 😉 Zingen ze dit liedje als jij op de werkvloer verschijnt?
Ik kan het nergens vinden. Ik heb deze informatie nodig voor mijn insecten hotel.
Hoe kun je badges verdienen? Is hier een automatisch systeem voor of geven de moderators die?
Graag wil ik iedereen attenderen op de volgende forumgebruiker: Natash223 Deze persoon vraagt om je een mailtje te doen naar een bepaald adres. Ik vertrouw dit voor geen meter en wil hierom graag iedereen erop attenderen, bij de vraag waarom ik contact op moet nemen krijg ik geen antwoord.
Hoi allemaal! Ik vind het wel weer tijd voor een nieuw spelletje waarbij we lekker snel op elkaar kunnen reageren en we onze eigen en elkaars woordenschat testen. Het spel gaat als volgt: W pltsn wrdn zndr klnkrs, oftewel: we plaatsen woorden zonder klinkers. - De eerste die het woord raad mag de volgende plaatsen, we doen het met één woord en geen zinnen. - Het moeten bestaande, fatsoenlijke, Nederlandse woorden zijn (geen dialecten etc), geen namen (ook niet van BN-ers) en geen afkortingen. Wanneer de uitdaging te groot is mag er natuurlijk een hint gegeven worden! ;) Ik zal gelijk aftrappen met het eerste woord: lntrnpl Succes! Groetjes Jurrien
Nog geen van de beloftes, maar wel dit: https://www.nu.nl/mobiel/5826939/t-mobile-sluit-dit-jaar-alle-zeventien-winkels-van-tele2.html
Onvangen iemand anders vanuit de Tele2 forum enige spam privéberichten? Ik heb al 2 vandag ontvangen met dezelfde tekst van twee gebruikers met ook dezelfde email-adres. Hoe kan ik die aangeven naar moderators, en ook de verzenders blikkeren?
Ik dacht misschien is het leuk om hier videoclips te posten die jij leuk vind, maar dan wel recente en geen oude. Ik geef de aftrap. Mooie uhm wagen hoor 😁 Ik zou zeggen posten maar.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.