Beste Tele2,
Is het nog mogelijk om nog een Poster ('Jij bent te gek') te ontvangen, mijn poster is helaas kapot gegaan en ik vond hem net zo mooi!
Graag hoor ik hier reactie op.
Met vriendelijke groet,
beantwoord
Poster 'Jij bent te gek'
Beste antwoord door Jasper van Tele2
Ik heb bevestigd gekregen dat de poster is aangekomen. Daarom zal ik deze topic nu sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.
Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.
Fijne dag en groetjes,
Jasper
Bekijk origineel berichtAls je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.
Fijne dag en groetjes,
Jasper
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.