Skip to main content
beantwoord

Problemen bij versturen mails naar gmail-account

  • 26 maart 2019
  • 8 reacties
  • 13103 x bekeken

De laatste weken krijg ik mail dit ik verstuur naar een gmail-account, deze na een paar dagen terug met de volgende fout:

108.177.127.26 failed after I sent the message.
Remote host said: 421-4.7.0 This message does not have authentication information or fails to pass
421-4.7.0 authentication checks. To best protect our users from spam, the
421-4.7.0 message has been blocked. Please visit
421-4.7.0 https://support.google.com/mail/answer/81126#authentication for more
421 4.7.0 information. m5si1937773ejk.213 - gsmtp
I'm not going to try again; this message has been in the queue too long.

Op het forum zag ik deze fout ook terugkomen van een paar maanden geleden tot 2 jaar terug, maar zie ik dat eraan gewerkt wordt, maar geen oplossing. Ik krijg de fout pas sinds een paar weken.

Wat kan ik hieraan doen?

Groet, Mark

Beste antwoord door Anton van Tele2

We hebben het probleem in onderzoek. Zodra ik hier meer over weet geef ik het aan je door. Excuses voor het ongemak dat je nu hebt.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Is dit inmiddels al opgelost? Heb je dit probleem wanneer je gebruik maakt van de webmail of een eigen client? Krijg je dit bericht wanneer je naar meerdere Gmail accounts iets verstuurd of naar eentje?

Groeten Anton

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 28 maart 2019
Ik maak gebruik van outlook. Ik krijg dir probleem als ik naar een account verstuurd. Meestal gaat het de volgende keer goed. Gisteren ook gebeld hierover met jullie klantenservice. Dit konden op dit moment niets doen en geadviseerd om over 2 weken weer te bellen als het probleem nog steeds optreedt in de hoop dat zij dan wel wat kunnen doen (heeft te maken met beveiliging voorgekomen uit programma radar of kassa)

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Heb je het ook via de webmail geprobeerd? Krijg je dan dezelfde meldingen? Op dit moment is het inderdaad zo dat we ons privacy protocol aan het aanscherpen zijn. We kunnen daarom op dit moment niet veel voor je doen met dit soort problemen. Mocht het over twee weken nog steeds zo zijn dan hoor ik het graag.

Groeten Anton

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 2 april 2019
Nu krijg ik allemaal mails terug naar Hotmail accounts. Dit is ontzettend vervelend, want ik merk pas paar dagen dat mails niet aankomen en dan is het soms al te laat. Doe hier aub wat aan!!!

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 2 april 2019
Nu krijg ik allemaal mails terug naar Hotmail accounts. Dit is ontzettend vervelend, want ik merk pas paar dagen dat mails niet aankomen en dan is het soms al te laat. Doe hier aub wat aan!!!

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud moderator
  • 495 reacties
  • Antwoord
  • 3 april 2019
We hebben het probleem in onderzoek. Zodra ik hier meer over weet geef ik het aan je door. Excuses voor het ongemak dat je nu hebt.

Groeten Anton

hvdb
  • 25 reacties
  • 15 april 2019
Anton van Tele2 schreef:
We hebben het probleem in onderzoek. Zodra ik hier meer over weet geef ik het aan je door. Excuses voor het ongemak dat je nu hebt.

Groeten Anton


Dit probleem is nog steeds niet opgelost!!

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten. Wanneer het probleem weer voorkomt dan kan er een nieuw topic worden geopend.

Groeten Anton