Ik heb in Cities: Skylines een tele2 shop gebouwd

  • 24 December 2021
  • 6 reacties
  • 96 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal! Naast tele2 gebruiker ben ik een fervent gamer, en aangezien ik hier laatst weer zo goed geholpen ben door o.a. @Floor109 heb ik besloten ter ere van jullie een tele2 shop te bouwen in mijn huidige Cities: Skylines project. Dat is een city builder game, die ik zwaar gemodificeerd heb met behulp van zo'n 2500 mods en assets. Op dit moment ben ik daar een stad aan het bouwen die is geïnspireerd op steden in Centraal Siberië, zoals Krasnoyarsk.

Aangezien we in Rusland zitten heb ik er dus wel een Russische Tele2 van gemaakt (en ja, daar zit Tele2 ook gewoon hoor!) :

 

En ook al is het een Russische tele2 shop, hij is helemaal opgedragen aan de medewerkers van tele2 hier!

 

 

Leuke acties daar in Rusland van tele2 trouwens; Voor 8.40 euro heb je al 300 mbit internet, en als je aan het eind van de maand belminuten over hebt, kun je deze inruilen voor een film in je tele2 app! Misschien ook een leuk idee voor hier?

 

En voor wie nieuwsgierig is naar hoe de rest van de stad er uitziet, hier een voorbeeldje;

 

 

En dan stream ik ook op twitch nog eens hoe ik dit allemaal maak, met behulp van mijn tele2 thuis internet natuurlijk! 

 

Dus deze is voor jullie, fijne feestdagen allemaal, en alvast een goed 2022!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Toevallig heb ik onlangs het cyrillisch schrift geleerd ;) спасибо zoals ze daar zeggen! Ziet er mooi uit Шилка 

Reputatie 5
Badge +6

Dat is een mooi eerbetoon aan Tele2 en de medewerkers. 

 

Reputatie 5
Badge +6

De stad is ook prachtig

Reputatie 5
Badge +6

Super cool dit, @Shilka! Voor jou ook de beste wensen voor 2022! 

Reputatie 7
Badge +12

Wow, wat gaaf! Ook voor jou nog de beste wensen voor 2022! :champagne_glass:

Reputatie 1

Wat onwijs leuk dit! Alsnog de beste wensen! :blush: