Love is in the air

Top 5 Valentijnsfilms die je MOET zien!

  • 11 February 2022
  • 0 reacties
  • 37 x bekeken
Top 5 Valentijnsfilms die je MOET zien!
Reputatie 2

Over een paar dagen is het weer Valentijnsdag. Op alle speciale gelegenheden en commerciële dagen spelen we dan ook al te graag in. Want in deze tijd willen we dan ook leuke dingen blijven doen, zelfs als het soms wat minder kan.

 

Gelukkig zit je met ‘kleffe romantische films’ dan ook altijd goed! Of nou ja… zelf ben ik niet een heel klef typetje, dus ik gooi graag liever wat ‘romcoms’ erin. De films zijn dan ook nog eens 100% singleproof! Check de films samen met je liefje, bestie, je hond of alleen. Het kan en mag allemaal!

 

Ik heb mijn top 5 Valentijnsfilms hier voor jullie klaargezet, maak er een heerlijk Valentijnfilmweekend van!:yellow_heart:

 

 


 

#5 How to Be Single (Pathé Thuis/Prime)

In deze top 5, hoort natuurlijk ook de film ‘How to be single’. Niet iedereen zit in een relatie tijdens Valentijnsdag, maar niet getreurd! Soms is het single leven ook best wel lekker. In deze film volgen we het liefdesleven van vier vrijgezelle vrouwen met allemaal hun eigen probleempjes. De film is hilarisch en got to love Dakota Johnson en Rebel Wilson!

 

#4 Fifty Shades Of Grey (Netflix/Videoland)

De Fifty Shades Of Grey films, moet je gezien hebben! Lekker wegzwijmelen met je besties of inspiratie opdoen met je lover voor in de slaapkamer. Jaja, ik weet het dit is geen romcom. Maar deze mocht zeker niet ontbreken in de top 5! Mocht je van deze film niet genoeg krijgen? Goed nieuws! Op Prime kan je ook Fifty Shades Darker kijken en op Netflix kan je ook Fifty Shades Freed kijken. Let’s go met de 50-tinten marathon!

 

#3 Friends with benefits (Netflix)

Ook dit is een parel voor in het lijstje! Ben je single, ligt het allemaal ingewikkeld of heb je een crush op je bestie? Dan is de film Friends With Benefits ook zeker een aanrader! In deze romcom volgen we Mila Kunis (girl crush!) en Justin Timberlake die hun vriendschap willen uitbreiden met vrijblijvende seks, máár zonder zich emotioneel te binden. Smullen!

Friends With Benefits, 2011

#2 What Happens in Vegas (Netflix/Prime)

In een dronken bui met een onbekende trouwen, kan je alleen maar in Las Vegas overkomen! Dit overkomt dan ook Cameron Diaz in de film What Happens in Vegas. Wanneer ze wakker wordt, is ze opeens getrouwd met Ashton Kutcher! Als mij dit zou overkomen, zou ik het zeker niet erg vinden. Maar deze film gaat dan ook niet over mij, ha ha. Hoe dit gaat uitpakken voor de twee, zie je in What Happens in Vegas!

 

#1 Blended (Netflix/Prime)

Op nummer #1 staat bij mij de film Blended. Deze film is geschikt voor koppels, singles, families, vrienden, iedereen!  Dit is een hele grappige film over een vreselijke blinddate van twee alleenstaande ouders. De horror! Het wordt namelijk nog veel erger wanneer ze elkaar opnieuw tegen het lijf lopen in een vakantieresort met de kinderen. Is de vakantie verpest of toch niet? Check deze film met in de hoofdrol Adam Sandler en Drew Barrymore!

 

Heb jij nog een Valentijnproof film die niet mag ontbreken in het lijstje? Laat het vooral weten in de comments!:heart:

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer