Skip to main content
beantwoord

Het is geen vraag maar een compliment.

  • 9 oktober 2021
  • 2 reacties
  • 61 x bekeken

  • Is lekker bezig
  • 5 reacties

Bedankt dat u alles heeft opgelost en hoop ook voor de mensen die gebruik maken van tele2.

Ik hoop dat dit voorval niet terug komt en samen weer op normale voet verder kunnen gaan.

met vriendelijke groet C.S.

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hey C.S., wat superfijn om te horen dat het is opgelost en bedankt voor je mooie bericht! 

Je weet dat je met alles terecht kunt hier op de Community. We staan voor je klaar! :blush:

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Forumkenner pur sang
  • 176 reacties
  • 11 oktober 2021

aardig van je!


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey C.S., wat superfijn om te horen dat het is opgelost en bedankt voor je mooie bericht! 

Je weet dat je met alles terecht kunt hier op de Community. We staan voor je klaar! :blush: