Skip to main content
Antwoord

Het is geen vraag maar een compliment.

  • October 9, 2021
  • 2 reacties
  • 63 x bekeken

Bedankt dat u alles heeft opgelost en hoop ook voor de mensen die gebruik maken van tele2.

Ik hoop dat dit voorval niet terug komt en samen weer op normale voet verder kunnen gaan.

met vriendelijke groet C.S.

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hey C.S., wat superfijn om te horen dat het is opgelost en bedankt voor je mooie bericht! 

Je weet dat je met alles terecht kunt hier op de Community. We staan voor je klaar! :blush:

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Forumkenner pur sang
  • October 11, 2021

aardig van je!


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey C.S., wat superfijn om te horen dat het is opgelost en bedankt voor je mooie bericht! 

Je weet dat je met alles terecht kunt hier op de Community. We staan voor je klaar! :blush: