De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
De Tele2 android app vraagt om erg veel rechten in relatie tot het doel mijn saldo te bekijken. Waarom vraagt deze bijvoorbeeld om toegang tot mijn foto's en microfoon. Kan dat niet even een tandje minder. Graag vind ik ergens een uitleg waarom de app zoveel rechten nodig heeft, welke gegevens verzameld worden en wat er met de verzamelde gegevens wordt gedaan.
Ik heb moeite met het aanmaken van een account. Hoe kan ik dit het beste aanmaken?
Beste Tele2 medewerker(ster), Gisteren heb ik een abonnement afgesloten voor mijn zoon, welke binnenkort dan ook geactiveerd zal gaan worden. Nu is het zo dat ik de aanvraag via mijn e-mail adres heb afgehandeld (zoon is minderjarig, vandaar). Echter het probleem wat zich nu voordoet is dat bij het activeren van MijnTele2 dit geschiedt via een het email-adres waarmee je de aanvraag heb afgehandeld. Alleen het probleem hierbij is dat mijn email-adres al wordt gebruikt voor mijn eigen account bij Tele2. Hoe kan ik voor mijn zoon (telefoon nummer "privégegevens weggehaald", activatie datum simkaart 25 juli om 11:30 uur) nu een MijnTele2 account aanmaken? Met vriendelijke groet, Roy Gerritzen
Ik heb twee Tele2 telefoonnummers. Voor een had ik een account. Mijn tweede nummer wil ik daaraan toevoegen. Dit is echter niet mogelijk. De virtuele assistent adviseert de vraag via het forum te stellen. Hoe kan ik een tweede telefoonnummer toevoegen aan de Tele2 app?
Ik heb nu al een paar keer geprobeerd om mijn mijntele2 account te actieveren en ook al op meerdere apparaten maar hij geeft steeds aan “sorry er is iets fout gegaan” en ik wil wel graag inzicht in mijn verbruik maar dat wil zo niet dus ik hoop dat ik hiermee geholpen word Mvg Gerard
Ik had een telefoon sony xperia xa ultra, waarbij ik na verbruik van mijn onbeperkte abonnement bij 5gb internet verbruik via de tele 2 app gewoon weer 1 gb kon toevoegen. Ik heb nu een nieuwe telefoon, de sony xa ultra 2. Nu zegt de app na verbruik van 5gb dat het geen verbinding meer heeft met internet, en ik kan de extra 1gb alleen nog maar via een sms verkrijgen, waarna de boel in eerste instantie nog hapert, na opnieuw opstarten van de telefoon werkt alles wel weer. Wat voor zin heeft een tele2 app, die wanneer je extra internet nodig hebt, geen verbinding maakt, omdat je bundel op is. Bij mijn vorige telefoon was dit geen probleem, nu ineens wel. Ik wil juist via die app kunnen waarderen als mijn data op is. Ik heb Tele2 natuurlijk al gebeld, maar die zeggen nu dat de app niet werkt als de data op is, en dat is nu juist een functie in die app waar het voor bedoeld is. Ik hoop alsnog op een oplossing, want ik vond in mijn vorige toestel die tele2 app wel handig, nu heb ik er niet
Hallo, Mijn ouders hebben begin dit jaar als cadeau mijn abonnement afgesloten, maar via hun emailadres, waar al meerdere nummers/abonnementen opstonden. Nu heb ik dus nooit geactiveerd en ze zien mijn nummer er ook niet tussen staan, maar ik krijg wel data en sms/belminuten en er wordt gewoon betaald. Ik heb alleen geen correcte inzage in wat ik doe. Ik zou dit graag wel krijgen, of mogelijk op mijn eigen emailadres, enig idee hoe ik dit kan doen? Als ik een nieuwe activatiemail probeer te sturen kregen ze volgensmij een mail om het wachtwoord te veranderen wat ik niet wil. Alvast bedankt
Sinds begin deze maand ben ik overgestapt op tele2. Ik heb nog geen inzage in mijn verbruik online. Als ik mijzelf wil registreren voor een tele2 account krijg ik een foutmelding met "SORRY, er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer." Zelfs heb ik verschillende browsers geprobeerd en verschillende apparaten zoals laptop, computer, tablet en mobiel. Niks werkt. Kunnen jullie mij helpen?
Heeft iemand hier ervaringen met onderhoud aan mijntele2? Ik zit bijna aan het einde van mn databundel en zou die graag willen aanvullen voordat mn internet wegvalt op mobiel
Sinds de tele2 app is geüpdatet zijn de inloggegevens weg en we zijn onze welkomstbrief kwijt met de gegevens
Hi, ik ben net verhuisd en heb het internetabonnement overgenomen van de vorige bewoonster. Hierbij is alles goed gegaan en ik heb de bevestiging ontvangen. Ook het inloggen gaat goed, alleen ik gebruik nog haar gebruikersnaam en haar naam in de email. Is het mogelijk dit te veranderen? Alvast bedankt!
Hallo, Ik heb sinds kort een abonnement bij jullie maar in de app kan ik mijn verbruik niet zien maar alleen maar uitlegfilmpjes. Ook staat er dat ik geen abonnement heb en geen factuur hoe komt dit? Ook werkt de 4g niet altijd. Ik wacht af op een antwoord Mvg rianne
Ik heb 25 maart een nieuwe telefoon in combinatie met een Tele2 abonnement besteld. Kreeg toen al een mailtje over het aanmaken/activeren van een MijnTele2 account. Helaas werkt dit niet, bij alles wat ik doe (activeren, aanvragen wachtwoord/e-mailadres) komt er in beeld: "Sorry er is iets misgegaan, probeer het later nog een keer". Sinds 25 maart tot nu lukt het niet en krijg ik nog steeds dezelfde melding. Mijn abonnement zou morgen 25 april in moeten gaan. Wat moet ik doen? Krijg klantenservice ook al niet te pakken via telefoon.
Ik probeer mijn vaste telefonie abonnement te wijzigen, daarvoor moet ik inloggen. Gebruikersnaam blijkt nog niet bekend, maar ook postcode + huisnummer is onbekend. Ik krijg daar wel altijd de factuur netjes naar toe gestuurd. Ik heb nu wel een account kunnen maken voor dit forum. Is dat ook meteen voor "MijnTele2"? De assistent kwam er niet uit.
heb een nieuwe sim ontvangen en wil deze zsm activeren, zonder tele 2 heb ik geen flauw idee wat te doen.
Ik heb een iphone 8, laatste update. Gelet op het feit dat het inloggen in app van tele2 na meer als 2 jaar nog steeds problemen geeft, mogen we wel van moedwilligheid spreken. Steeds weer naam en wachtwoord invullen ontmoedigd natuurlijk het gebruik van de app. En dat is precies wat Tele2 wil? Als je je verbruik niet controleert, kan Tele2 je lekker onaangenaam verrassen met hoge extra kosten. Fijne provider, dus. Zodra mijn contract erop zit ben ik hier weg.
Joehhh zijn we soms gek? De app is na een of andere update denk ik waardeloos geworden-:( Helaas. Hij deed het zo prima, maar sinds kort moet ik altijd opnieuw in en uitloggen met mailadres en ww. Erg onhandig. Soms heb ik ook het idee dat ie de mb etc niet correct toont.. Iemand hier ook last van? En Tele2 graag dat in en uitloggen opnieuw steeds oplossen of vingerafdruk introduceren in de app.. Gr, Wishaal
Tot voor kort opende de app automatisch als ik er op klikte. Nu moet ik elke keer opnieuw inloggen?
Hallo! Waarom moet ik telkens inloggen als ik de app wil gebruiken? Super onhandig en kost veel tijd. Groetjes, Lieke
Na installeren Android beveligings update feb 2018 wil de MijnTele2 app niet meer starten. Applicatie crasht meteen. MijnTele2 app (v3.8) opnieuw geïnstalleerd -> help niet Telelefoon reboot -> helpt niet Tel: Nexus 5x Os : Android 8.1.0 + update februari 2018 Kan de app worden gefixt?
Goedenavond, Ik probeer aanpassingen te verrichten aan mijn mobiele abonnement maar zowel de mijn wachtwoord vergeten als de e-mail adres vergeten opties weigeren te werken, na een forum search blijkt dit probleem al een tijdje aanwezig te zijn. Mijn vraag is dan ook hoe ik weer toegang kan krijgen. Met vriendelijke groet,
Helaas na zoveel dagen na de nieuwe update van de app nog steeds geen reactie en oplossing vermeld. Team Tele2 mogen wij iets vernemen van jullie. Ik vind het namelijk erg hinderlijk om steeds opnieuw in te loggen! Alvast bedankt voor een reactie.
Ik heb de tele 2 app op mijn iPhone x 64gb staan. IOS 11.3. Zodra ik de app open, vraagt hij steeds om inlognaam en wachtwoord, deze onthoudt hij niet. Opnieuw openen van de app is alles weer opnieuw invullen. Zeer vervelend!
Ik heb 2 telefoonnummers bij Tele2 en voorheen kon ik in de app switchen van het ene nummer naar het andere nummer. Maar sinds een tijdje werkt dit niet meer. Elke keer dat ik de app open moet ik opnieuw inloggen (heel irritant) en dan krijg ik iedere keer de vraag welk nummer ik als default wil tonen. Er staat bij dat dit gewijzigd kan worden, maar dat werkt dus niet. Ik heb een iPhone 7 met iOS dus. Graag een oplossing hiervoor!!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.