Joehhh zijn we soms gek? De app is na een of andere update denk ik waardeloos geworden-:( Helaas. Hij deed het zo prima, maar sinds kort moet ik altijd opnieuw in en uitloggen met mailadres en ww. Erg onhandig.
Soms heb ik ook het idee dat ie de mb etc niet correct toont..
Iemand hier ook last van? En Tele2 graag dat in en uitloggen opnieuw steeds oplossen of vingerafdruk introduceren in de app..
Gr,
Wishaal
beantwoord
50 x opnieuw in- en uitloggen op de app.
Beste antwoord door Rena Chan
Hoi Wishaal,
Dat is inderdaad vrij irritant, vorige week is er een update geweest die het probleem zou moeten verhelpen, maar sommige mensen hebben nog last van, dus komt morgen een nieuwe update.
Volg hier alle informatie over dit bug
Als tijdelijke oplossing, kun je inloggen op je browser op mijn.tele2.nl en een snelkoppeling in je homescreen plaatsen.
Bekijk origineel berichtDat is inderdaad vrij irritant, vorige week is er een update geweest die het probleem zou moeten verhelpen, maar sommige mensen hebben nog last van, dus komt morgen een nieuwe update.
Volg hier alle informatie over dit bug
Als tijdelijke oplossing, kun je inloggen op je browser op mijn.tele2.nl en een snelkoppeling in je homescreen plaatsen.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.